Dan is het goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had 'm al een paar minuten geleden gepareerd
En dat jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
* Biestonde verdedigt zich met bommen!
Volgens mij moet je een aanval quoten, Vanille.
Slimme keuze an sich, je kunt alleen aangevallen worden door Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt chillt hem hard op de hoogvlakten van Lesotho Telvanni
quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Slimme keuze an sich, je kunt alleen aangevallen worden door Zuid-Afrika
Nopequote:
Jammer joh dikke dodge jonguhquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonië valt vogelrije aan
Edit op 13:54 ivm regeltjes. 12 uur gaan dan nu in.
Nopequote:
Aftaaien, ik ben al met een offensief bezigquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Vanillekwark ivorenkust valt congang aan
1 | [me=landnaam] |
doe eens nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
* Botswana Valt piratebay aan, kutpiraten.
Oké okéquote:
Maybe blokt hij je maar mij niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aftaaien, ik ben al met een offensief bezig
Wat gebeurt er als hij mij niet blokt dan?quote:
Rood. Je krijgt rood.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
En als kleur wil ik graag zilver met donkerblauw
Meer donkerblauw wel
Maaahaaaaaar partyyyyyyyquote:
Ik bedoelde gewoon donkerblauw met een zilvergrijze streep erdoorquote:
We jagen je al rijdend op berggorrila's met lange speren in de hand weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:17 schreef tailfox het volgende:
* piratebay loopt bij Botswana met stokken.
quote:
De Katlandse vloot is nog altijd heer en meester over de oceanen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:38 schreef PartyHard het volgende:
* Vargentinië viert dolblij de BET-dagen, en al zuipend en tettenkijkend valt het Katland aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |