Ja godverquote:
* Kwarkonië slaat de aanval af want we zijn hier geen pussiesquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
* Biestonde valt Kwarkonië aan
Mogen we een paar landen tegelijk aanvallen?
Lijkt me stug, dan ga ik namelijk alle kustlanden aanvallen nuquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
* Biestonde valt Kwarkonië aan
Mogen we een paar landen tegelijk aanvallen?
Gebeurde in het vorige spel ook, dus ga je gangquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dan ga ik namelijk alle kustlanden aanvallen nu
Kwarkonië heeft 12 uur de tijd om een aanval te pareren, je mag niet blijven aanvallen voordat hij pareert.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
De regels zijn nog niet helemaal duidelijk.
Mag ik Kwarkonië blijven aanvallen totdat het land het opgeeft/verliest of moet ik verder kijken?
Zo ja:
* Biestonde valt Kwarkonië opnieuw aan, want de sterkste wint!
* Kwarkonië slaat de aanval af want we zijn hier nog steeds geen pussiesquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:41 schreef Hexxenbiest het volgende:
De regels zijn nog niet helemaal duidelijk.
Mag ik Kwarkonië blijven aanvallen totdat het land het opgeeft/verliest of moet ik verder kijken?
Zo ja:
* Biestonde valt Kwarkonië opnieuw aan, want de sterkste wint!
Ik had 'm al een paar minuten geleden gepareerdquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwarkonië heeft 12 uur de tijd om een aanval te pareren, je mag niet blijven aanvallen.
* Biestonde verdedigt zich met bommen!quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonië slaat de aanval af want we zijn hier nog steeds geen pussies
* Kwarkonië valt Biestonde aan.
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had 'm al een paar minuten geleden gepareerd
En dat jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
* Biestonde verdedigt zich met bommen!
Volgens mij moet je een aanval quoten, Vanille.
Slimme keuze an sich, je kunt alleen aangevallen worden door Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt chillt hem hard op de hoogvlakten van Lesotho Telvanni
quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Slimme keuze an sich, je kunt alleen aangevallen worden door Zuid-Afrika
Nopequote:
Jammer joh dikke dodge jonguhquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonië valt vogelrije aan
Edit op 13:54 ivm regeltjes. 12 uur gaan dan nu in.
Nopequote:
Aftaaien, ik ben al met een offensief bezigquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Vanillekwark ivorenkust valt congang aan
1 | [me=landnaam] |
doe eens nietquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
* Botswana Valt piratebay aan, kutpiraten.
Oké okéquote:
Maybe blokt hij je maar mij niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aftaaien, ik ben al met een offensief bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |