Je vloot wordt vrijwel volledig afgeslacht, de restanten zullen ebola mee terugnemen; have fun.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonie valt Katland, Maaskantje, en Botswana aan
As je je tags al niet goed krijgt, gaan je aanvallen al helemaal niet lukken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[Me=Ivorenkust] doet een geheime gifgas aanval op Kwarkonie [Me]
En welke kleur handhaven ze in Zuid-Afrika?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:10 schreef Gribble het volgende:
Attentie!
In Zuid-Afrika is er een coup gepleegd. Hierdoor zal Zuid-Afrika voortaan door het leven gaan als Groot-Gribfrika.
Het vriendelijk uitziende #000000quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En welke kleur handhaven ze in Zuid-Afrika?
* Vargentinië weert de aanval af en neemt krijgsgevangenenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
* Naziland valt Vargentinië aan. Immer gerade aus!
Heb toegang tot de oceaan nodig![]()
ah okequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die Pipo heb ik al van de kaart geveegd en nu loopt ie met een lelijk groen kleurtje
* Ivorenkust haar soldaten marcheren Zandbak binnen. Dan zien ze het prachtige zand en geven zich spontaan over.quote:
De Groot-Gribfrikanen springen boven op De Telvanni Soldaten en houden de aanval tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Telvanni valt meteen Groot-Gribfrika aan
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:16 schreef PartyHard het volgende:
[..]
* Vargentinië weert de aanval af en neemt krijgsgevangenen
Vanwege de orgiën?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:19 schreef Gribble het volgende:
[..]
De Groot-Gribfrikanen springen boven op De Telvanni Soldaten en houden de aanval tegen.
Aangrenzende of landen aan zee als je zelf ook aan zee ligtquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:20 schreef Gribble het volgende:
Konden we nou alleen aangrenze landen aanvallen of gewoon iedereen?
Als je een kustlijn hebt kan je elk land met een kustlijn aanvallen. En uiteraard je buurlanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:20 schreef Gribble het volgende:
Konden we nou alleen aangrenze landen aanvallen of gewoon iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |