Waaaaaat????? Jij? Hoe dan?quote:
Hebben we het in de topic daarvoor uitgebreid over gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
T zone is voor jullie jonge vrouwen.
Op mijn leeftijd is de moeilijkheid om een concealer te vinden die de oneffenheden verdoezeld, maar niet de rimpeltjes accentueert.
Onderaan het topic zie je abonnementen staan. Klik daar op, en dan kun je zien hoeveel notes je hebt.quote:
Normaalgesproken zou ik me er best voor schamen. Maar nu ff niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onderaan het topic zie je abonnementen staan. Klik daar op, en dan kun je zien hoeveel notes je hebt.
Het lijkt me een fors aantal.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de cos wel maar op fok weet ik niet
Volgens mij zitten we allemaal rond dezelfde leeftijd behalve Til. Die is wat jongerquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
T zone is voor jullie jonge vrouwen.
Op mijn leeftijd is de moeilijkheid om een concealer te vinden die de oneffenheden verdoezeld, maar niet de rimpeltjes accentueert.
Holy smoke Marioquote:
Ik ook niet. En ik blijf bij mijn eigen mening.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik me er best voor schamen. Maar nu ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |