Ja ik dacht zelf aan dat de fotograaf mijn foto kan vergroten gewoon via scanner ofzo maar blijkbaar kan dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Andersom kan het wel, die knippen ze dan op maat. Ik zou deze klacht eerder bij de fotograaf willen neerleggen, die weet dit ook en heeft jou opgelicht in de hoop dat je het tweede setje ook bij hem haalt.
Voortaan alleen maar pasfoto's maken en zeggen dat het voor de paspoort is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:35 schreef Sigaartje het volgende:
Het is inderdaad waar. Als ik naar de fotograaf ga hiervoor dan vraagt hij: is het voor een paspoort of een rijbewijs?
Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar inderdaad, hij vraagt het.
Alles gaat digitaal. Met een digitale camera en hij heeft er een pakket voor op zijn computer. Met een paar drukken op de knop kiest hij precies wat hij wil. Mooi systeem hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja ik dacht zelf aan dat de fotograaf mijn foto kan vergroten gewoon via scanner ofzo maar blijkbaar kan dat niet.
Dus dat kan wel zo te lezen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alles gaat digitaal. Met een digitale camera en hij heeft er een pakket voor op zijn computer. Met een paar drukken op de knop kiest hij precies wat hij wil. Mooi systeem hoor.
Nou, ik ben geen fotograaf, maar mijn eerste gedachte is dat hij de foto digitaal op zijn kaart heeft staan, net zoals bij ons in het fototoestel. Maar ja, waarom zou je al die moeite doen om te gaan scannen en verkleinen of vergroten of weet ik allemaal veel als je zo een foto kunt maken en pasklaar de boel uit kunt printen.quote:
Was fresh op die fotoquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen fotograaf, maar mijn eerste gedachte is dat hij de foto digitaal op zijn kaart heeft staan, net zoals bij ons in het fototoestel. Maar ja, waarom zou je al die moeite doen om te gaan scannen en verkleinen of vergroten of weet ik allemaal veel als je zo een foto kunt maken en pasklaar de boel uit kunt printen.
Beetje foundation kan geen kwaad.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Was fresh op die fotoPlus heb enorme haast
Roze boekje?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
Dat krijg je als je een rijbewijs hebt op creditcard formaat. Beter hadden ze het ouderwetse roze boekje behouden.
Toen ik nog pasfoto's maakte bewaarde we inderdaad elke foto.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen fotograaf, maar mijn eerste gedachte is dat hij de foto digitaal op zijn kaart heeft staan, net zoals bij ons in het fototoestel. Maar ja, waarom zou je al die moeite doen om te gaan scannen en verkleinen of vergroten of weet ik allemaal veel als je zo een foto kunt maken en pasklaar de boel uit kunt printen.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Toen jij nog, zegmaar, in de baarmoeder zat.
voor hetzelfde tarief als nieuwe foto's maken?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen ik nog pasfoto's maakte bewaarde we inderdaad elke foto.
Nummer op het mapje van je foto's en mocht er wat mee zijn konden we ze zó opnieuw voor je uitprinten.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen ik nog pasfoto's maakte bewaarde we inderdaad elke foto.
Nummer op het mapje van je foto's en mocht er wat mee zijn konden we ze zó opnieuw voor je uitprinten.
Wtfquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:33 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
Zo zagen ze er vroeger uit: een boekje dus:
[ afbeelding ]
Deels eens. Maar vooral bij de overheid. Maak gewoon lekker 1 formaatquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Andersom kan het wel, die knippen ze dan op maat. Ik zou deze klacht eerder bij de fotograaf willen neerleggen, die weet dit ook en heeft jou opgelicht in de hoop dat je het tweede setje ook bij hem haalt.
Dat legde je gewoon in het dashboardkastje. Behalve als je op plekken als Hoog Cathrijne parkeerde.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
WtfEn dat stopte je dus in je portemonnee?
Wat een wereld van verschil met jouw generatie en de mijnequote:Op woensdag 9 mei 2018 20:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat legde je gewoon in het dashboardkastje. Behalve als je op plekken als Hoog Cathrijne parkeerde.
Als er wat mis mee was qua formaat of een van die andere driemiljoen debiele regeltjes nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
voor hetzelfde tarief als nieuwe foto's maken?
Als je het nummertje of de datum nog weet welquote:
Er zat, in ieder geval aan het begin van deze eeuw een soort rubberachtig spul omheen zodat het niet zo snel kapot scheurde. Nu vinden we het wat raar, maar vroeger was ook het identiteitsbewijs zo'n boekje.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer fragiel.
Ja ik weet de datumquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je het nummertje of de datum nog weet wel.
Ja, maar als ze dus wel goed waren vraag je nog steeds hetzelfde tarief terwijl je dan niet opnieuw foto's moet maken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als er wat mis mee was qua formaat of een van die andere driemiljoen debiele regeltjes niet
Was van stof vroegahquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer fragiel.
Om hetzelfde setje opnieuw uit te printen bedoel je? Nee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:36 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dus wel goed waren vraag je nog steeds hetzelfde tarief terwijl je dan niet opnieuw foto's moet maken.
Dat vroeg ik toch. Zelf wel een keertje meegemaakt toen ik 8 i.p.v. 4 foto's nodig had. Gelijk 2 keer zo duur. Alsof die man zijn fotografeerkunsten niets waard en je alleen voor het printen bewaren. En dan ook nog maar 1 kartonnetje meegeven i.p.v. 2, niet dat ik zo een stom kartonnetje nodig heb, maar nogal karig dus.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Om hetzelfde setje opnieuw uit te printen bedoel je? Nee hoor, werkte niet voor een oplichter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |