Klachtquote:
Ruim 1.100.000 volgers heeft ze: Lil Miquela, een 19-jarig Braziliaans Amerikaans model. Of naja, model: ze is niet echt. Haar ’foto’s’ worden gemaakt met AI-technieken: op de computer, dus. Dat doet het bedrijf Brud en de creaties zijn zó echt, dat ze niet te onderscheiden is van een echt model.
Telegraaf 2018.
Ik mis alleen nog een facialquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat niet van echt te onderscheiden is niet helemaal waar trouwens, check deze:
[ afbeelding ]
Die armquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat niet van echt te onderscheiden is niet helemaal waar trouwens, check deze:
[ afbeelding ]
omgquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:00 schreef iwanus het volgende:
Goede klacht, ik had hem zelf kunnen schrijven.
Dit dus, of je moet wel heel blind zijn het niet te kunnen zien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:18 schreef Mike-The-Situation het volgende:
"Niet van echt te onderscheiden"!!!!
Ik moest ook aan de Sims denken door die fotoquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:43 schreef Fripsel het volgende:
Ze doet me aan een net wat beter gelukte Sims pop denken. Dus of het nou echt, echt lijkt is discutabel.
Het doet mij eerder denken aan dat programma van Lauren Verster een hele tijd terug toen ze naar Engeland ging en daar een vent bezocht die van die levensechte, uit siliconen? (of hoe het spul ook heten mag)bestaande poppen had als vriendin, aangekleed en wel en die hij allemaal een aparte naam gaf.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:43 schreef Fripsel het volgende:
Ze doet me aan een net wat beter gelukte Sims pop denken. Dus of het nou echt, echt lijkt is discutabel.
Ben je gek. De meesten zien maar 1 ding:quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar iedereen ziet toch dat dit een pc animatie is?
En dicht!.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:00 schreef iwanus het volgende:
Goede klacht, ik had hem zelf kunnen schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |