abonnement Unibet Coolblue
pi_179126298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:37 schreef blomke het volgende:

[..]

Enfin, wordt vervolgd. Ik ben eigenlijk behoorlijk pissig dat m'n broker nu eist dat ik een ander toestel moet kopen. Ik kan prima met die S3 Neo werken (doe gewoon huis tuin en keuken internet) en gebruik een half dozijn apps. Da's toch niet te veel gevraagd??
Als je werk dat van je verlengt zou ik niet bezuinigen op een smartphone, dus geen budget rommel Samsung, helemaal de low end modellen waar überhaupt geen software updates voor zijn.
Gewoon een iPhone halen die zonder gezeik software updates doet en doet wat het moet doen..
url
pi_179127310
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 04:39 schreef Drommelsch85 het volgende:

Als je werk dat van je verlengt zou ik niet bezuinigen op een smartphone, dus geen budget rommel Samsung, helemaal de low end modellen waar überhaupt geen software updates voor zijn.
Gewoon een iPhone halen die zonder gezeik software updates doet en doet wat het moet doen..
Punt is, dat ik nogal wat gegevens op die Samsung S3 heb staan. Wat vind jij een goede type iPhone voor een huis-tuin-keuken internetgebruiker zoals ik?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179127495
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 04:39 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Als je werk dat van je verlengt zou ik niet bezuinigen op een smartphone, dus geen budget rommel Samsung, helemaal de low end modellen waar überhaupt geen software updates voor zijn.
Gewoon een iPhone halen die zonder gezeik software updates doet en doet wat het moet doen..
dan moeten zijn applicaties het maar net doen, kans is dat die voor iphone er niet zijn
  zondag 13 mei 2018 @ 13:52:03 #29
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179131206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:37 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik weet toch van tevoren niet dat m'n broker plotseling een hogere Android versie verlangt. Hebben ze ook niet gemeld, kwam van de ene op de andere dag een melding dat de app niet meer ging en ik heb er zelfs 1.5 uur voor aan de telefoon gehangen voordat de oorzaak duidelijk werd.

Enfin, wordt vervolgd. Ik ben eigenlijk behoorlijk pissig dat m'n broker nu eist dat ik een ander toestel moet kopen. Ik kan prima met die S3 Neo werken (doe gewoon huis tuin en keuken internet) en gebruik een half dozijn apps. Da's toch niet te veel gevraagd??
Als handelaar weet je toch dat je jezelf moet blijven informeren over veranderingen? Dat is de hele essentie hoe je geld kan verdienen op de beurs: inspelen op veranderingen in de nabije en verre toekomst.

De wereld staat niet stil en je broker gaat echt geen rekening houden met jou omdat jij nog met een oude telefoon werkt. Als dat principe gevolgd zou moeten worden had je voor het handelen nog steeds naar Beursplein 5 moet rijden om daar papieren aandelen te verkopen of te kopen.
So we just called him Fred
  zondag 13 mei 2018 @ 15:38:49 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179133800
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 04:39 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Als je werk dat van je verlengt zou ik niet bezuinigen op een smartphone, dus geen budget rommel Samsung, helemaal de low end modellen waar überhaupt geen software updates voor zijn.
Gewoon een iPhone halen die zonder gezeik software updates doet en doet wat het moet doen..
Gewoon de nieuwste samsung die krijgt gewoon alle updates ipv een oud toestel van 4 jaar oud.

Daar heb je echt geen iphone voor nodig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 13 mei 2018 @ 15:39:34 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179133814
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:50 schreef blomke het volgende:

[..]

Punt is, dat ik nogal wat gegevens op die Samsung S3 heb staan. Wat vind jij een goede type iPhone voor een huis-tuin-keuken internetgebruiker zoals ik?
Je kan niet overzetten van S3 naar Iphone.

Haal gewoon een nieuwe samsung en geen bydget model
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179134663
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 04:39 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Als je werk dat van je verlengt zou ik niet bezuinigen op een smartphone, dus geen budget rommel Samsung, helemaal de low end modellen waar überhaupt geen software updates voor zijn.
Gewoon een iPhone halen die zonder gezeik software updates doet en doet wat het moet doen..
Je vergelijkt nu een iPhone (high budget) met een Samsung (low budget). Als je een Samsung voor het zelfde bedrag koopt als een iPhone heb je ook een heeeel goed toestel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_179134830
De niet highend modellen van Samsung zijn gewoon al vele jare bewezen waardelooos. Ik zou een Nokia 6 halen, geen bloatware en garanderen jare lang support.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 13 mei 2018 @ 18:35:33 #34
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_179137817
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:50 schreef blomke het volgende:

[..]

Punt is, dat ik nogal wat gegevens op die Samsung S3 heb staan.
Daar heeft Apple een heel handige Android app voor, werkt vanaf Android 4.0. Daarmee kan je je spullen overzetten naar je nieuwe iPhone.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_179141767
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

http://www.android.gs/upd(...)fficial-cm-12-1-rom/

Simpel .

Hogere versie android kan je ook gebruiken maar je opslag is beperkt .
Als deze versie voldoende is .
Zet er dan gelijk de LineageOS rom op uit mijn post. Cyanogenmod wordt niet meer verder ontwikkeld.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_179149607
quote:
7s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:52 schreef FredvZ het volgende:
Als handelaar weet je toch dat je jezelf moet blijven informeren over veranderingen? Dat is de hele essentie hoe je geld kan verdienen op de beurs: inspelen op veranderingen in de nabije en verre toekomst.

De wereld staat niet stil en je broker gaat echt geen rekening houden met jou omdat jij nog met een oude telefoon werkt. Als dat principe gevolgd zou moeten worden had je voor het handelen nog steeds naar Beursplein 5 moet rijden om daar papieren aandelen te verkopen of te kopen.
M'n broker's front office had natuurlijk ook even kunnen melden dat die Android versie een probleem zou gaan worden, i.p.v. dat ik 11/2 uur zit te bellen en vijf keer doorverbinden voordat een ICT-er pas weet te melden dat daar de probleem zit i.p.v. in m'n desktop.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179149852
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:02 schreef blomke het volgende:

[..]

M'n broker's front office had natuurlijk ook even kunnen melden dat die Android versie een probleem zou gaan worden, i.p.v. dat ik 11/2 uur zit te bellen en vijf keer doorverbinden voordat een ICT-er pas weet te melden dat daar de probleem zit i.p.v. in m'n desktop.
Leermomentje denk ik, net als bijvoorbeeld kundig advies bij de Media Markt] verwachten ook niet handig is. Een iPhone SE heb je trouwens ook al vanaf 200 nog wat euro, en voor dat bedrag heb je ook een prima Nokia met goede software support.
url
pi_179149860
Neem een Huawei P Smart of een Xiaomi Mi A1. Beide goede toestellen voor een klein prijsje met een heel goede prijs kwaliteit verhouding.
pi_179149902
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:15 schreef Dutchguy het volgende:
Neem een Huawei P Smart of een Xiaomi Mi A1. Beide goede toestellen voor een klein prijsje met een heel goede prijs kwaliteit verhouding.
Huawei: twijfelachtige software updates. Ik zou nooit meer een Android toestel met meuk, extra skin of bloatware willen.
Xiaomi: Prima inderdaad maar geen support, is er iets stuk dan kun je je toestel naar china opsturen
url
pi_179149936
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:17 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Huawei: twijfelachtige software updates
Xiaomi: geen support, is er iets stuk dan kun je je toestel naar china opsturen
De Huawei is net uit, kun je voor 200 euro een hele tijd mee door. Xiaomi wordt door bijv. Belsimpel verkocht. Kun je gewoon daar naar toesturen als er wat mee is.

De Nokia is zeker ook goed. Wat ik wel jammer vind is dat er geen notification led op zit. Voor mij altijd een onoverkomelijk minpunt maar ik weet natuurlijk niet of dat voor TS ook zou gelden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dutchguy op 14-05-2018 11:27:34 ]
pi_179150195
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
Een iPhone SE heb je trouwens ook al vanaf 200 nog wat euro, en voor dat bedrag heb je ook een prima Nokia met goede software support.
Bedankt voor de tips!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179150217
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:19 schreef Dutchguy het volgende:
De Nokia is zeker ook goed. Wat ik wel jammer vind is dat er geen notification led op zit. Voor mij altijd een onoverkomelijk minpunt maar ik weet natuurlijk niet of dat voor TS ook zou gelden.
Wel handig LED, m'n huidige Samsung S3 Neo heeft dat wel…….
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')