En de stand van de sterren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Niet ook nog de coördinaten waar je verwekt bent erbij zetten
Antwoord is echt zo simpel, je gaat jezelf voor je kop slaan als je het hoort dat je er zelf niet opgekomen bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Mensen met tattoo's sporen niet.
Okee, het is niet te vergelijken met meisjes- of jongetjesbabietjes die genitaal verminkt worden door debiele iman of rabbi maar toch.
Waarom zou je je lichaam willens en wetens gaan verminken met kauwgumplaatjes of een halve ijzerwinkel?
Alle seizoenen van Sons of Anarchy gekeken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom zou je je lichaam willens en wetens gaan verminken met kauwgumplaatjes of een halve ijzerwinkel?
Och, voor mij als chronisch pijnpatiënt is het vooral een middel om een keer te kiezen waar en wanneer ik pijn heb. En het roept minder vragen op als krassen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Mensen met tattoo's sporen niet.
Okee, het is niet te vergelijken met meisjes- of jongetjesbabietjes die genitaal verminkt worden door debiele iman of rabbi maar toch.
Echt, hand op mijn hart, dat is geen moment bij me opgekomen. Want wat is daar in godsnaam mooi aan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Antwoord is echt zo simpel, je gaat jezelf voor je kop slaan als je het hoort dat je er zelf niet opgekomen bent.
Let op komtie.... omdat die mensen het mooi vinden.
Krassen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Och, voor mij als chronisch pijnpatiënt is het vooral een middel om een keer te kiezen waar en wanneer ik pijn heb. En het roept minder vragen op als krassen.
Ken ik niet. Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alle seizoenen van Sons of Anarchy gekeken.
Wat je mooi noemtquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Antwoord is echt zo simpel, je gaat jezelf voor je kop slaan als je het hoort dat je er zelf niet opgekomen bent.
Heb je al geld overgemaakt naar TS?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Okee, henk.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Echt, hand op mijn hart, dat is geen moment bij me opgekomen. Want wat is daar in godsnaam mooi aan?
Beseffen die gasten wel dat wanneer ze in een scan machine moeten dat tattoo's ondragelijke pijnen veroorzaken?
Piercings kan je dan nog vooraf verwijderen.
Nee, het is niet mooi. Het is bijzonderlijk lelijk en ontsierend.
Net als een grote moedervlek in je gezicht. Maar daar kan je dan niks aan doen.
Afgezien van de 'schoonheid' wat voor reden kan je hebben voor een tattoo?
Naam van je meisje/vriendje/mammie?
Sentimele bullshit.
Ik ken eigenlijk maar een persoon die zich er niet voor schaamt duidelijk zichtbare brandwonden te hebben, en dat ook gewoon laat zien.
Niks mis mee, maar jullie willen niet weten hoeveel commentaar hierop gegeven wordt.
En jouw persoonlijke mening is meteen leidend in andermans smaak, komiek.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Echt, hand op mijn hart, dat is geen moment bij me opgekomen. Want wat is daar in godsnaam mooi aan?
Beseffen die gasten wel dat wanneer ze in een scan machine moeten dat tattoo's ondragelijke pijnen veroorzaken?
Net als een grote moedervlek in je gezicht. Maar daar kan je dan niks aan doen.
Afgezien van de 'schoonheid' wat voor reden kan je hebben voor een tattoo?
Naam van je meisje/vriendje/mammie?
Sentimele bullshit.
Ik ken eigenlijk maar een persoon die zich er niet voor schaamt duidelijk zichtbare brandwonden te hebben, en dat ook gewoon laat zien.
Niks mis mee, maar jullie willen niet weten hoeveel commentaar hierop gegeven wordt.
Broodje aap.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een godsonmogelijke onzin, ik ga een aantal keer per jaar door diverse scans. Dat was wellicht 100 jaar geleden een probleem toen er nog ijzer in de inkt zet maar guess what? Toen waren er geen MRI's.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Hiddendoe is de vrouwelijke Tong, die heeft inmiddels al een doos Hugo achter de kiezen.quote:
Wat is er dan zo mooi aan, oh Grote Wijze?quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
En jouw persoonlijke mening is meteen leidend in andermans smaak, komiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |