abonnement Unibet Coolblue
pi_179035107
Moet je je nou wel of niet apart inschrijven bij studielink voor het tweede studiejaar HBO?

Aangezien je je op mijn Hogeschool na het inschrijven voor een hele opleiding alsnog moet inschrijven voor elke losse cursus en tentamen (een achterlijke Kafkaëske bureaucratie met gevolgen), twijfel ik nu overal aan, dus ook of ik straks geweigerd wordt voor het tweede jaar als ik me niet ergens heb ingeschreven.

Helaas is de informatie hierover nergens te vinden, maar jullie weten het vast wel.
zelfde als diginoob
pi_179035219
Mijn opleiding zegt daar het volgende over:
quote:
Je bent als student bij een opleiding ingeschreven van 1 september tot en met 31 augustus. Dat betekent dat je je voor ieder studiejaar opnieuw moet inschrijven. Dit herinschrijven doe je op studielink.nl.

Na je herschrijving maak je de betaling van het collegegeld in orde via een digitale machtiging op studielink.nl. Dit kan vanaf juni van het lopende studiejaar. Maak eventueel gebruik van het stappenplan van Studielink.
En ik heb me inderdaad elk studiejaar opnieuw moeten inschrijven.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:27:26 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179038668
quote:
5s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:11 schreef diginoob2 het volgende:
mijn Hogeschool
Bij dit soort vragen heb je doorgaans een nuttiger antwoord als je verteld om welke school het gaat.
So we just called him Fred
pi_179038813
Vanaf wanneer kan je je eigenlijk weer inschrijven? Ik moet het ook weer gaan doen, maar geen idee vanaf wanneer dat kan.. :X En alleen in Studielink toch? Ik heb het vorig jaar ook gedaan, maar ben alweer compleet vergeten hoe het moet
pi_179040706
Ik kan me nu nog niet inschrijven voor volgend jaar.
pi_179068872
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:37 schreef Kyrez het volgende:
Vanaf wanneer kan je je eigenlijk weer inschrijven? Ik moet het ook weer gaan doen, maar geen idee vanaf wanneer dat kan.. :X En alleen in Studielink toch? Ik heb het vorig jaar ook gedaan, maar ben alweer compleet vergeten hoe het moet
Google is je vriend....

https://students.uu.nl/pr(...)nschrijven-opleiding
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  PR en moderator maandag 21 mei 2018 @ 13:50:31 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_179300897
Je hogeschool behandelt je pas als ingeschreven voor een nieuw studiejaar als je je voor 1 september van ieder studiejaar hebt ingeschreven via studielink (en via studielink de digitale machtiging voor het collegegeld hebt gefixt). Dat doe je dus net zo lang totdat je je diploma hebt :P
Kost je maximaal 10 minuten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_179322393
Gewoon ieder studiejaar opnieuw inschrijven.
pi_179454968
Bij mij op school ging het vanzelf, tenzij je je zelf uitschreef. Moet je wel mails over krijgen etc, misschien even contact opnemen met de studentenbalie van je school? Succes!
pi_179456837
Jep, je moet zelf je inschrijving regelen. gold bij mij ook voor tentamens en andere zooi
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')