Misschien was het uit de middeleeuwen, daar gaat je pensioen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:21 schreef DerekB het volgende:
Nou nou, gut gut, er zijn een paar bordjes stuk.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:27 schreef Sigaartje het volgende:
Lang geleden dat ik fietste ergens in een binnenstad. Bij een kruising stak er plotseling een busje over (kwam van rechts) en ik met mijn fiets zo vol tegen die zijkant. Dikke deuk en mijn wiel krom. Die man reed gewoon door, niet te geloven. Nou ja, wiel krom, ik had toen nog geen WA-verzekering, maar ik was wel een heel klein beetje blij dat hij was doorgereden. Nooit meer wat van gehoord. Was voor mij DE aanleiding om een WA-verzekering te nemen (is dezelfde dag nog rond).
Wat doen die bezopen Karpatenkoppen hier dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 11:24 schreef Wrick het volgende:
daarom moet je ook een erkende verhuizer inhuren noob
you get what you deserve i guess
Een servies uit betovergrootmoeders tijd? Denk het toch niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar je hebt geld bespaard door die Polen in te huren, dus onder de streep ben je misschien alsnog wel goedkoper uit nadat je een nieuwe servies gekocht hebt.
Eentje heette er ook nog Drulowinski, ik had het kunnen weten.quote:
Prachtservies! Daar krijg je geen Pool voor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan goedkoper hoor
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50333921/
Dan ben je alleen maar nog dommer. Dat soort spullen vervoer je toch zelf man. Misschien ligt het aan mij, maar speciale spullen zijn hier veilig opgeborgen en bescherm ik met mijn ziel en zaligheid en anderen moeten er vooral vanaf blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een servies uit betovergrootmoeders tijd? Denk het toch niet.
Je gaat bovendien geen erkende verhuizer inhuren voor een verhuizing van 50 meter.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:42 schreef Sigaartje het volgende:
Klinkt misschien heel stompzinnig, moet je maar niet zo dom zijn om Polen de opdracht te geven, zwart. Ik zou zoiets nooit doen.
En dan hier komen klagen.
Zoiets heet overplaatsing naar andere afdelingquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je gaat bovendien geen erkende verhuizer inhuren voor een verhuizing van 50 meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |