Top!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:32 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb vandaag een dikke kamelenteen gezien, niet normaal.
In eerder stadium al gedaan. Had weinig zin toen.quote:
Zou deze met iets hogere volume terugblazen.quote:
1. Het is mijn muziek niet.quote:
Mocht je tot actie over gaan graag video of foto's nemen voor ons nageslacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Heb weleens gedacht om gewoon naar binnen te lopen, zonder het dus te vragen, en dr muziekinstallatie zo op de grond te flikkeren. Al meerdere keren aangegeven
Ik wacht even de reactie van de verhuurder af. Gisteren was het raak, nu is het weer alweer bijna een uur raak.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht je tot actie over gaan graag video of foto's nemen voor ons nageslacht.
het was een meid die een kamelenteen had, heb helaas niet mogen knuffelenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Top!
Ik hoop dat je de kameel een flinke knuffel heb mogen geven.
Politie gaat niet direct een boete geven hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:07 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van de verhuurder af. Gisteren was het raak, nu is het weer alweer bijna een uur raak.
In een vroeger stadium heeft contact met de verhuurder geholpen. Helpt dat niet, bel ik gewoon in overleg met mn onderbuurvrouw de politie. Een keer een boete wegens geluidsoverlast moet toch wel voldoende zijn?
Nee, pas na een aantal waarschuwingen pas waarschijnlijk. Maakt ook niet uit, op een gegeven moment is voor hen denk ik ook wel de maat vol.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Politie gaat niet direct een boete geven hoor.
Raak je al overspannen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |