abonnement Unibet Coolblue
pi_495348
Wauw, gisteren wel veel gezien maar niet hoe Ferdi huilde in dbkamer.
De rest word tot morgen bewaard?
Verder niet zo veel nieuws onder de zon
  Moderator zondag 26 november 2000 @ 19:07:46 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_495386
Ja hoor, de enige twee personen die momenteel actief zijn op het forum, openen ieder een topic over de uitzending van vandaag. '

Jij was iets eerder itsme, ik kopieer mijn tekst wel hier naartoe, dan kan die van mij dicht:

Die Koos! "Ik heb er niet zo'n moeite mee hoor, met de verveling." Hij heeft het godbetert uitgevonden!

In de cliffhanger vond Ferdi iets 'te ver gaan'. In de streamverslagen stond dat hij uit z'n tent was gelokt door ene Arjan van de redactie. Hij noemde hem zelfs een pislul.

Van de BB van vorig jaar staat me ook een akkefietje bij met die Arjan, ik weet alleen niet precies hoe en wat. Anyone?

Het lijkt erop dat ze bij de BB-redactie ook met 'rollen' werken, om op die manier meer 'uit' de bewoners te krijgen. Het begrijpende meevoelende redactielid, het provocerende redactielid, de toegeeflijke, de strenge..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 26-11-2000 19:12]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_495411
Haha die Gert, en ik open eigenlijk nooit een topic voor de uitzending maar was erg nieuwsgierig en ook wat teleurgesteld dat er nog niet s van het "drama"tussen Hieke en Ferdi"en zijdelings Bianca te zien was.

NNU je het over die Arjen hebt, ik heb ze inderdaad ook al n paar keer ene Arjen horen uit foeteren.
Koos, ja je kan aan de antwoorden en recties van Koos aan Georgie gewoon zien dat hij Georgie niet mag.
Haha Koos heeft de verveling uitgevonden.
Iemand had ergens anders in topic favorieten geschreven dat met 3 of 4 anderen Koos interessante tv bood.
(Koos interessant? kan best, maar naar iemand kijken die heeel soms eens een leuke opmerking maakt maar merendeels op bed ligt? nee niet echt.
Nou alleen met de nominaties en met alcohol op is BB nog te pruimen.

pi_495414
Ik vind het onderhand zeer triest worden met het verhaal Hieke versus Ferdi.
Vooral voor Ferdi lijkt het me een onmogelijk opgave om dit nog lang vol te houden.
Ik vind dat hij het tot nog toe erg goed doet, de situatie goed relativeerd en zich sterk houdt.
Ik kan me voorstellen dat je je in zo'n situatie erg moeilijk kunt uiten, en hij gaat er met alle respect mee om.
Ik vind het erg mooi om te zien hoe twee mensen er op zo'n manier mee om gaan en zich los van wat flirtjes gewoon beschaafd gedragen.
Mijn sympathie gaat dan ook uit naar Hieke en Ferdi, want je zal het maar meemaken dat je verliefd wordt op iemand die al gebonden is, want laten we wel wezen, ondanks een kuise kus, zijn ze nergens de grenzen overschreden.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_495457
Noem jij die partij tongworstellen kuis, Avia? Het spijt me wel hoor, maar die kus in het voorraadhok was voor mij echt de druppel. Ik zou het persoonlijk niet trekken als mijn vriendin en de moeder van mijn kind zo intiem zou zijn met iemand anders, laat staan op tv, laat staan met Ferdi! En als ze nou spijt had gehad van die zoen, maar nee hoor, ze blijft vrolijk bij hem in bed slapen en de hele dag met hem knuffelen, dat gaat me toch echt iets te ver hoor!
  zondag 26 november 2000 @ 19:36:45 #6
3498 Barb
Graduated Fool
pi_495465
quote:
Op 26 november 2000 19:20 schreef Avia het volgende:
knipper de knip ... want laten we wel wezen, ondanks een kuise kus, zijn ze nergens de grenzen overschreden.
Dat ligt er maar net aan waar je die grens legt.

[edit] typo [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 26-11-2000 19:37]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_495488
Ik had al wel reakties van Moraalridders verwacht hier, zie bovenstaande reakties.

Ik denk dat als je zelf in zo'n situatie zit dat de meeste mensen sneller overstag zouden gaan bij gebrek aan zelfbeheersing.
Hieke en Ferdi gaan, ondanks die tongzoen, en ondanks dat ze hele dagen en nachten op elkaars lip zitten en ze geen kant uitkunnen ( denk daar maar eens over na) niet overstag, omdat ze zich zeer bewust zijn van de thuissituatie van Hieke.
Desondanks zie je dat ze het er allebei moeilijk mee hebben, en ze er als maatjes mee proberen om te gaan.
Mogen ze kleine foutjes maken??
Ja!!

(denk eens na hoe moeilijk de situatie voor hen beiden is)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 26 november 2000 @ 19:49:43 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_495523
quote:
Op 26 november 2000 19:42 schreef Avia het volgende:
Ik had al wel reakties van Moraalridders verwacht hier, zie bovenstaande reakties.

Ik denk dat als je zelf in zo'n situatie zit dat de meeste mensen sneller overstag zouden gaan bij gebrek aan zelfbeheersing.
Hieke en Ferdi gaan, ondanks die tongzoen, en ondanks dat ze hele dagen en nachten op elkaars lip zitten en ze geen kant uitkunnen ( denk daar maar eens over na) niet overstag, omdat ze zich zeer bewust zijn van de thuissituatie van Hieke.
Desondanks zie je dat ze het er allebei moeilijk mee hebben, en ze er als maatjes mee proberen om te gaan.
Mogen ze kleine foutjes maken??
Ja!!

(denk eens na hoe moeilijk de situatie voor hen beiden is)

Brave meisjes komen in de hemel...... maar brutale komen overal!


Waar zal Hieke komen?
pi_495527
quote:
Op 26 november 2000 19:49 schreef misterDre het volgende:
Waar zal Hieke komen?
Wat denk jezelf??
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 26 november 2000 @ 19:58:36 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_495563
Het was allemaal nog niet zo spectaculair deze aflevering. Het is duidelijk dat de cliffhanger ons naar morgen moet lokken. Ik ben wel benieuwd wat ze van het DBK gesprek gaan uitzenden.

Ferdi weert zich kranig tegen zijn verliefdheid. Natuurlijk kan hij het af en toe niet laten om te zien waar de grensen van Hieke liggen. Dat lijkt me duidelijk.

Verder moet ik er niet aan denken dat deze twee personen er niet in gezeten hadden want dan was er de laatste weken ook werkelijk niks interessants gebeurd. Dit hele gedoe maakt BB dit jaar, naar mijn mening, nog interressanter dan de vorige serie. Er gebeurd tenminste wat en dat wil ik zien als kijker en internetter. Ik heb bij de vorige serie nog nooit tot 04.00 uur streams zitten kijken en dit jaar wel.

pi_495572
quote:
Op 26 november 2000 19:49 schreef misterDre het volgende:
Waar zal Hieke komen?
*A In de voorraadkamer ?
*B Onder het bed?
*C In het hok van Cindy?
*D In Hieke's bed?

Ik gok op *D

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 26 november 2000 @ 20:02:46 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_495587
quote:
Op 26 november 2000 19:59 schreef Xamira het volgende:
*A In de voorraadkamer ?
*B Onder het bed?
*C In het hok van Cindy?
*D In Hieke's bed?

Ik gok op *D


*C

Als Hieke dan niet wil, dan wil ik wel met Ferdi in het hok van Cindy

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 26 november 2000 @ 20:03:37 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_495591
quote:
Op 26 november 2000 19:51 schreef Avia het volgende:
Wat denk jezelf??
Ik weet het niet! Het is jou signietje.....dus!
  zondag 26 november 2000 @ 20:06:57 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_495610
quote:
Op 26 november 2000 20:03 schreef misterDre het volgende:
Ik weet het niet! Het is jou signietje.....dus!
OK, (fluister) Hieke komt niet!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_495630
Iedereen kent dat gevoel toch wel, hoe in sommige situaties (vakantie/schoolkamp wat zeg ik, soms al tijdens een avond in kroeg)enz) iemand de hemel op aarde lijkt? Dan verlies je toch een beetje je sense for reality? Ik weet zeker dat ik vergelijkende problemen zou krijgen..
  zondag 26 november 2000 @ 20:11:58 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_495638
quote:
Op 26 november 2000 20:06 schreef Avia het volgende:
OK, (fluister) Hieke komt niet!
Dat dacht ik al....ik zal het dus moeten faken!
  zondag 26 november 2000 @ 20:17:55 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_495666
quote:
Op 26 november 2000 19:59 schreef Xamira het volgende:
*A In de voorraadkamer ?
*B Onder het bed?
*C In het hok van Cindy?
*D In Hieke's bed?

Ik gok op *D


Ik hoor net van Avia dat er nog een *E is "ze komt niet!" en ik gok met haar mee!
pi_495725
Na de afgelopen nacht (en cliff van vanavond) weet ik het zeker. Ferdi gaat het echt niet veel langer trekken. Hij staat op breken. Ook al heeft ie gezegd dat ie niet vrijwillig op zal stappen, want niets zo erg als Hieke moeten missen, het zijn slechts (zijn) woorden.
Eerder dacht hij ook zijn verliefdheid tegen te kunnen houden. Ha, no way dus.
Een vrijwillige voortijdige aftocht. Blijven houdt in dat ie steeds gekker wordt, weggaan vooralsnog de enige uitweg uit zijn emotionele hel.
pi_495749
quote:
Op 26 november 2000 20:29 schreef trevanian het volgende:
Blijven houdt in dat ie steeds gekker wordt, weggaan vooralsnog de enige uitweg uit zijn emotionele hel.
Of het komt tot een kijkcijfercanon climax, in de zin van enorme ruzie tussen wie er maar mee wil doen of ongeneerde sex...hehe, zal ons wel niet gegunt zijn, al hoopt Hummie van wel.
pi_495761
quote:
Op 26 november 2000 19:20 schreef Avia het volgende:
Ik vind het onderhand zeer triest worden met het verhaal Hieke versus Ferdi.
Vooral voor Ferdi lijkt het me een onmogelijk opgave om dit nog lang vol te houden.
Ik vind dat hij het tot nog toe erg goed doet, de situatie goed relativeerd en zich sterk houdt.
Ik kan me voorstellen dat je je in zo'n situatie erg moeilijk kunt uiten, en hij gaat er met alle respect mee om.
Ik vind het erg mooi om te zien hoe twee mensen er op zo'n manier mee om gaan en zich los van wat flirtjes gewoon beschaafd gedragen.
Mijn sympathie gaat dan ook uit naar Hieke en Ferdi, want je zal het maar meemaken dat je verliefd wordt op iemand die al gebonden is, want laten we wel wezen, ondanks een kuise kus, zijn ze nergens de grenzen overschreden.
Helemaal mee eens... Ik heb vannacht met kippevel de streams bekeken/ gelezen. Sure, er zullen veel mensen rondlopen met een opgeheven vingertje (poeh, nou, met een dochtertje, kan niet hoor), ik zie vooral een stel dat het erg moeilijk heeft. Zo'n huis, dat is een kookpot, alle emotieas worden groter.. & Ga er maar aan staan, verliefd (F)of juist al twijfelend over je relatie en daar een time-out voor willend (H). Ik denk alleen: is zo'n huis daar wel zo geschikt voor??
In ieder geval kan hier niemand over kankeren dat men zo continu een rol aan het spelen is.
pi_495786
Nou nou Avia, je durft hoor, ik ben blij dat hier tenminste nog iemand is die ook voor Hieke in deze situatie begrip heeft, want het lijkt haast wel dat het 'not done' om zelfs maar een greintje sympathie voor haar te hebben.

Tja dat zat er dik in natuurlijk dat ze van alles wat er afgelopen nacht is gebeurd niks uit zouden zenden en er alleen een cliffhanger van zouden maken, anders hebben ze morgen immers niet genoeg materiaal om die 20 minuutjes mee vol te krijgen.

  zondag 26 november 2000 @ 21:01:40 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_495900
quote:
Op 26 november 2000 20:43 schreef Tante Bep het volgende:
Nou nou Avia, je durft hoor, ik ben blij dat hier tenminste nog iemand is die ook voor Hieke in deze situatie begrip heeft, want het lijkt haast wel dat het 'not done' om zelfs maar een greintje sympathie voor haar te hebben.

Tja dat zat er dik in natuurlijk dat ze van alles wat er afgelopen nacht is gebeurd niks uit zouden zenden en er alleen een cliffhanger van zouden maken, anders hebben ze morgen immers niet genoeg materiaal om die 20 minuutjes mee vol te krijgen.


Ik kan je verzekeren dat er meer dan genoeg materiaal is om een hele week te vullen.
Ik zou er zelfs voor willen pleiten om er morgen maar een extra lange uitzending tegenaan te gooien om een zo volledig mogelijk beeld te geven.

Maarja dat willen ze vast niet.

  zondag 26 november 2000 @ 21:03:18 #23
2180 Avia
FOK-Member
pi_495916
quote:
Op 26 november 2000 20:43 schreef Tante Bep het volgende:
Nou nou Avia, je durft hoor, ik ben blij dat hier tenminste nog iemand is die ook voor Hieke in deze situatie begrip heeft, want het lijkt haast wel dat het 'not done' om zelfs maar een greintje sympathie voor haar te hebben.
Tnx, ik wilde graag wat nuance in de hele situatie neerzetten.
Het is makkelijker om iemand te veroordelen, dan om eens diep na te denken.
Ik denk dat na BB de situatie nog weleens een vreemd verloop zal hebben.
Volgens mij komt de verliefheid niet alleen van de kant van Ferdi.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 26 november 2000 @ 21:04:30 #24
1464 ART
FOK!member
pi_495924
quote:
Op 26 november 2000 19:07 schreef Gert het volgende:

In de cliffhanger vond Ferdi iets 'te ver gaan'. In de streamverslagen stond dat hij uit z'n tent was gelokt door ene Arjan van de redactie. Hij noemde hem zelfs een pislul.

Van de BB van vorig jaar staat me ook een akkefietje bij met die Arjan, ik weet alleen niet precies hoe en wat. Anyone?

Het lijkt erop dat ze bij de BB-redactie ook met 'rollen' werken, om op die manier meer 'uit' de bewoners te krijgen. Het begrijpende meevoelende redactielid, het provocerende redactielid, de toegeeflijke, de strenge..


Ik kan mij ook akkefietjes van Arjan vorig jaar herinneren en dat daar hierover uitgebreid gediscussieerd is. En ook toen was er de idee dat de redactieleden werken volgens het principe 'good cop, bad cop'.

Wat Hieke & Ferdi betreft, vind ik dat ze er beiden vrij volwassen mee omgaan. Die enorme agressie en morele verontwaardiging tegenover Hieke in deze situatie begrijp ik niet. Ik heb het gevoel dat ze het allemaal juist enorm tegenhoudt, omdat ze zo met het thuisfront bezig is. Alleen heeft ze voor zichzelf besloten dat ze wél met haar maatje close kan zijn en mag knuffelen. Ik kan alleen maar aannemen dat ze het daar vantevoren met Farid over heeft gehad.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_495933
quote:
Op 26 november 2000 20:39 schreef yo het volgende:
Helemaal mee eens... Ik heb vannacht met kippevel de streams bekeken/ gelezen. Sure, er zullen veel mensen rondlopen met een opgeheven vingertje (poeh, nou, met een dochtertje, kan niet hoor), ik zie vooral een stel dat het erg moeilijk heeft. Zo'n huis, dat is een kookpot, alle emotieas worden groter.. & Ga er maar aan staan, verliefd (F)of juist al twijfelend over je relatie en daar een time-out voor willend (H). Ik denk alleen: is zo'n huis daar wel zo geschikt voor??
In ieder geval kan hier niemand over kankeren dat men zo continu een rol aan het spelen is.
Helemaal mee eens Yo en Avia, ik heb al ns eerder hier op Fok aangegeven hoe het is om in zo een huis te zitten, (en ik had er dan geen cameras bij) is echt moeilijk en ja , verliefd worden is eigenlijk vrij logisch daar, je zoekt intimiteit en ook wat spanning.
Die scene gisteren, jeetje heftig hoor, heel moeilijk, niet alleen voor Ferdi maar ook voor Hieke.
Wie weet er trouwens waar dit over gaat?
Van BB site:

Hieke zwijgt maar communiceert nu in gebarentaal. Ze schrijft letters op de rand van de badkuip. Bianca: "En dat is nou het probleem. Ik wist het wel." Hieke: "Het is heel anders als het op papier staat dan dat het wordt gezegd." Bianca knikt. "Als mensen aardig tegen me doen, dan ga je dat er toch niet achter zoeken?", zegt Hieke. Bianca: "Die jongen laat het gewoon zo overduidelijk merken. Maar wat was je overstuur gisteravond." Hieke: "Ja, ja." Bianca: "Kijk, thuis kun je doen wat je wilt. En hier ben je zo gefocust op elkaar."

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')