abonnement Unibet Coolblue
pi_179015834
Allen,

In juni ga ik 20 dagen naar Thailand en daar wil ik foto's van mijn reis gaan maken. Vraag me niet waarom ik nu ineens aan een camera denk, dat deed ik voorgaande vakantie's namelijk nooit.

Ik heb geen ervaring met fotograferen dus ik zal alles in de "automatisch modus" schieten. Ik zag in het krantje van de Mediamarkt de Sony Cybershot W800 voorbij komen. Is zo'n (goedkoop) compact toestelletje nou beter dan mijn Iphone SE?

Ik hoor het graag
pi_179016334
Hm, qua foto's wel. Grotere sensor en je hebt optische zoom. Dat kan natuurlijk handig tijdens een vakantie. Videoresolutie is wel echt bagger. Weet niet of je dat van plan was?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_179018740
Ik vind zo’n compact weinig toevoegen, dan zou ik liever voor meer optische zoom gaan, dan mis ik wel op een telefoon. Minimaal 8-10x
.
  woensdag 9 mei 2018 @ 16:30:06 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179043607
Zou het zelf zonde vinden van het geld. Foto's zullen misschien iets beter zijn, maar ook niet overduidelijk of zo. Ik zou gewoon lekker je telefoon gebruiken (die zijn tegenwoordig al vrij aardig namelijk) en het budget wat je nu overhebt voor een camera opzij zetten om in de toekomst, met wat extra spaargeld, een grotere upgrade te halen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')