Voor die 3 keer per jaar dat ik het gebruik is dat de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Visiowat een koningsprogramma.
Misschien eens een cursusje volgen?
Ja maar dan is de klacht toch meer je eigen onkunde, en minder het programma zelfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor die 3 keer per jaar dat ik het gebruik is dat de moeite niet waard.
Zeker niet waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar dan is de klacht toch meer je eigen onkunde, en minder het programma zelf
Je kunt gewoon op een pijltje drukken bij het voorgaande blokje en hij maakt er 1 naast boven of onder met een recht lijntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeker niet waar.
Van een simpel blokjes en lijntjes tekenprogramma verwacht ik gewoon dat het zonder al teveel gedoe gewoon rechte lijntjes kan trekken.
En wat als je 2 of meer blokjes aan dezelfde kant wil vanaf een ander blokje? Totale chaosquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:46 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op een pijltje drukken bij het voorgaande blokje en hij maakt er 1 naast boven of onder met een recht lijntje.
zo?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat als je 2 of meer blokjes aan dezelfde kant wil vanaf een ander blokje? Totale chaos
En wanneer je het linkerblok groter wil met 3 afzonderlijke horizontale lijntjes naar kleine blokjes?quote:
Lukt best makkelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wanneer je het linkerblok groter wil met 3 afzonderlijke horizontale lijntjes naar kleine blokjes?
Dat lukt uiteindelijk ook wel, alleen is het teveel gekloot voor wat het resultaat waard is
Kun je Milktea niet beter een Fok!abbo gunnen en een kauwgombal? Dan kan hij het voor je doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:59 schreef Plompzakker het volgende:
Volgende uitdaging: een los pijltje laten uitkomen op het hoekpunt van een ander pijltje
De klacht is niet dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Kun je Milktea niet beter een Fok!abbo gunnen en een kauwgombal? Dan kan hij het voor je doen.
Goede post weer Iwaniusquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:11 schreef squatt3r het volgende:
Zoals gezegd gaat deze klacht over de onkunde van TS. Zeer terechte klacht weer!
Oké.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De klacht is niet dat het niet lukt.
De klacht is dat visio niet gebruikersvriendelijk en het onnodig frustrerend maakt.
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:59 schreef Plompzakker het volgende:
Volgende uitdaging: een los pijltje laten uitkomen op het hoekpunt van een ander pijltje
Als je inzoomt zie je exact mijn bezwaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:25 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[ afbeelding ]
ik snap serieus niet wat je echt kut vind aan visio. bij mij "plakken" al die dingetjes gewoon lekker aan elkaar als ik in de buurt kom.
Ik vind dat sowieso een hele aparte manier van schema's maken maar okequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je inzoomt zie je exact mijn bezwaar.
Die beide lijntjes zitten niet op dezelfde y coördinaat vanwege het magische visio grid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |