En een tutorial maken over je problematische t-zone. Dat is een goede manier om je bewust te worden van je eigen problemen omtrent je huid!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:09 schreef Recce het volgende:
Moet ik beautytips gaan geven? Nu wordt-ie helemaal mooi!
Het is ook zo zonde dat hij in denial is. Hij heeft nog mooi de leeftijd om er mee aan de gang te gaan en te redden wat er nog te redden valt.quote:
Ik ben mij niet bewust van problemen en dat laat ik graag zo!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En een tutorial maken over je problematische t-zone. Dat is een goede manier om je bewust te worden van je eigen problemen omtrent je huid!
En misschien help je er ook nog mensen mee.
Je klinkt als Trump. Niet best.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van problemen en dat laat ik graag zo!
Uiteindelijk valt er niets aan te redden natuurlijk. Jullie denken allemaal onsterfelijk te worden door die smeerseltjes! Dat gaat bar tegenvallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook zo zonde dat hij in denial is. Hij heeft nog mooi de leeftijd om er mee aan de gang te gaan en te redden wat er nog te redden valt.
Oh Rekkie...
Ja, we moeten een interventie doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:13 schreef mootie het volgende:
We zullen moeten wachten op Til en Pris om dit gevecht aan te gaan.
Dat zullen we nog wel eens zien. En anders gaan we gewoon heel mooi dood.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt er niets aan te redden natuurlijk. Jullie denken allemaal onsterfelijk te worden door die smeerseltjes! Dat gaat bar tegenvallen.
Kennen we een hacker? Die kan dan de foon van Recce tracken, wij sturen dan een drone met een emmertje geschikte olie of creme, en kieperen dat over hem heen tijdens het hardlopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we moeten een interventie doen.
U jelly?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt er niets aan te redden natuurlijk. Jullie denken allemaal onsterfelijk te worden door die smeerseltjes! Dat gaat bar tegenvallen.
Nee, de enige die ik ken die dat zou kunnen is Recce en dan is de verrassing er eigenlijk wel vanaf.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Kennen we een hacker? Die kan dan de foon van Recce tracken, wij sturen dan een drone met een emmertje geschikte olie of creme, en kieperen dat over hem heen tijdens het hardlopen.
Ach, de Bds, verborgen in het struikgewas, voldoet ook prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de enige die ik ken die dat zou kunnen is Recce en dan is de verrassing er eigenlijk wel vanaf.
Ik doe het eigenlijk al heel goed dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:18 schreef mootie het volgende:
Al ben ik wel enorm tevreden met zijn insmeerpraktijken. Mag ook gezegd worden.
Ik was een beetje bang dat Rekje zijn billen zou gaan redden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens "T-Zone of Twilight Zone?" als TT.
Die heeft bospap!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, de Bds, verborgen in het struikgewas, voldoet ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |