Ja, ze hebben de raampjes eruit gesloopt. Die zijn vast nog te verkopen voor Airbus A330's, daar vliegen er nog veel van.quote:Op woensdag 9 mei 2018 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nice. Bij dat linkervliegtuig zijn al delen van de romp gesloopt?
Ja, door even bewust te kijken met welke vinger ik begin, hoe ik naar de volgende snaar overspring, dat soort dingen ... daarmee win ik nu heel veel snelheid, daar ben ik wel blij mee. Dat heb ik vroeger verwaarloosd. Als ik dat maar blijf oefenen ga ik sommige patronen zonder na te denken altijd hetzelfde spelen als het goed is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je loopjes steeds anders speelt, raak je behoorlijk in de war kan ik me voorstellen. Dat heb ik bij spelen ook wel, dat ik de vingerzetting soms even bewust moet oefenen, omdat het anders steeds improviseren is en dan gaat het af en toe fout.
Ja, dat moet toch wel 100 Watt worden om mee te kunnen komen met een drummer in een oefenhok.quote:Al een indruk welke kant het op moet met de versterker?
Die heeft alle beautytips van Recce opgevolgd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 01:46 schreef mario390 het volgende:
en gezichtsunfall is nieuwe deelnehmer in italie
[ afbeelding ]
Heb je loopjes die je heel vaak achter elkaar speelt? Dat lijkt me wel irritant om te doen eigenlijk. Ik speel op dit moment niet (geen motivatie), maar als ik weer begin, moet ik wel iets meer aandacht besteden aan vingerzettingen en het niet slordig instuderen van stukken. Dat komt de snelheid ten goede en dan wordt het aantal fouten ook wat kleiner.quote:Op woensdag 9 mei 2018 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, door even bewust te kijken met welke vinger ik begin, hoe ik naar de volgende snaar overspring, dat soort dingen ... daarmee win ik nu heel veel snelheid, daar ben ik wel blij mee. Dat heb ik vroeger verwaarloosd. Als ik dat maar blijf oefenen ga ik sommige patronen zonder na te denken altijd hetzelfde spelen als het goed is.
Ah, wordt het marktplaats of nieuw?quote:Ja, dat moet toch wel 100 Watt worden om mee te kunnen komen met een drummer in een oefenhok.
Ja, als je op groove geînspireerde muziek wil spelen, ontkom je daar als bassist niet aanquote:Op woensdag 9 mei 2018 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je loopjes die je heel vaak achter elkaar speelt? Dat lijkt me wel irritant om te doen eigenlijk.
Ja, bij een toetseninstrument is het wel redelijk duidelijk hoe je dingen het beste kan spelen.quote:Ik speel op dit moment niet (geen motivatie), maar als ik weer begin, moet ik wel iets meer aandacht besteden aan vingerzettingen en het niet slordig instuderen van stukken. Dat komt de snelheid ten goede en dan wordt het aantal fouten ook wat kleiner.
Ik zou 'm graag ook op Marktplaats kopen, maar degene die ik wil ben ik daar nog niet tweedehands tegengekomen. Dat is wel een goed teken want volgens mij zijn er best vrij veel van verkocht.quote:
Dit wordt weer popcorn eten.twitter:MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 23:05:03After significant investigation, we have discovered that Mr. Trump’s atty Mr. Cohen received approximately $500,000 in the mos. after the election from a company controlled by a Russian Oligarc with close ties to Mr. Putin. These monies may have reimbursed the $130k payment. reageer retweet
Haha, daar zit je wel aan vast dan inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, als je op groove geînspireerde muziek wil spelen, ontkom je daar als bassist niet aan
Nah, dat is niet altijd even duidelijk. Toen ik les had, ging daar wel veel werk inzitten. Vaak staat er wel een vingerzetting bij de muziek, maar die is ook niet altijd even goed.quote:Ja, bij een toetseninstrument is het wel redelijk duidelijk hoe je dingen het beste kan spelen.
Dat lijkt me inderdaad een goed teken. Of een heel slecht teken, maar dat lijkt me niet zo voor de hand liggend.quote:Ik zou 'm graag ook op Marktplaats kopen, maar degene die ik wil ben ik daar nog niet tweedehands tegengekomen. Dat is wel een goed teken want volgens mij zijn er best vrij veel van verkocht.
En dan nog al dat geld van Trump dat over de hele wereld rondgepompt werd, het is een fucking bende. Nu maar hopen dat hij niet samen met Pompeo, Haspel en Bolton een plannetje gaat bedenken om de aandacht af te leidenquote:Op woensdag 9 mei 2018 02:04 schreef Recce het volgende:
Dit wordt weer popcorn eten.twitter:MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 23:05:03After significant investigation, we have discovered that Mr. Trump’s atty Mr. Cohen received approximately $500,000 in the mos. after the election from a company controlled by a Russian Oligarc with close ties to Mr. Putin. These monies may have reimbursed the $130k payment. reageer retweet
Ja, ik ga dan ook met een hele andere benadering musiceren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, daar zit je wel aan vast dan inderdaad.
Goed voor de grijze massa.quote:[..]
Nah, dat is niet altijd even duidelijk. Toen ik les had, ging daar wel veel werk inzitten. Vaak staat er wel een vingerzetting bij de muziek, maar die is ook niet altijd even goed.
Nee, dan had ik het ook wel ergens gelezen. Hoewel je niet blind moet varen internetgebruikersrecensies, heb ik er daarvan genoeg gelezen en die waren vooral en bijna uitsluitend positief.quote:[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed teken. Of een heel slecht teken, maar dat lijkt me niet zo voor de hand liggend.
Dan heeft-ie eerst een casus belli nodig. Ik denk dat mensen niet meer zo snel in een powerpointpresentatie over massavernietigingswapens trappen, maar ik hoop niet uit te vinden of dat waar is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan nog al dat geld van Trump dat over de hele wereld rondgepompt werd, het is een fucking bende. Nu maar hopen dat hij niet samen met Pompeo, Haspel en Bolton een plannetje gaat bedenken om de aandacht af te leiden
Trump zelf heeft anders goed geluisterd naar de powerpointpresentatie van Bibi en wist ook nog eens dat deze zich op verouderde informatie baseerde.quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heeft-ie eerst een casus belli nodig. Ik denk dat mensen niet meer zo snel in een powerpointpresentatie over massavernietigingswapens trappen, maar ik hoop niet uit te vinden of dat waar is.
Wil je graag in een band of wil je met verschillende mensen wat oefenen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik ga dan ook met een hele andere benadering musiceren.
Nah, het zal voornamelijk een kwestie van ervaring en verschillende vingerzettingen uitproberen zijn bij echt moeilijke stukken.quote:Goed voor de grijze massa.
Het is op internet altijd mogelijk je gelijk te vinden als je maar hard genoeg zoekt, maar inderdaad, als bijna iedereen positief is, zal dat wel zo zijn.quote:Nee, dan had ik het ook wel ergens gelezen. Hoewel je niet blind moet varen internetgebruikersrecensies, heb ik er daarvan genoeg gelezen en die waren vooral en bijna uitsluitend positief.
Dat oefenen moet wel nut hebben en dan wil je uiteraard wel ook optreden. Een beetje oefenen is me te vrijblijvend.quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wil je graag in een band of wil je met verschillende mensen wat oefenen?
Maar als je ze dan speelt van muziek met die vingerzettingen, daar worden je hersenen goed aan het werk gezet.quote:[..]
Nah, het zal voornamelijk een kwestie van ervaring en verschillende vingerzettingen uitproberen zijn bij echt moeilijke stukken.
Ah, dus je zoekt wel een band. Hoe vind je die? Zijn er vacaturesites voor muzikanten?quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat oefenen moet wel nut hebben en dan wil je uiteraard wel ook optreden. Een beetje oefenen is me te vrijblijvend.
Ja, dat schijnt wel gezond te zijn voor je hersenen. Er zijn veel hersengebieden actief bij noten lezen en spelen.quote:Maar als je ze dan speelt van muziek met die vingerzettingen, daar worden je hersenen goed aan het werk gezet.
Ja, en op FB zijn er vast wel pagina's te vinden. Pagina's van oefenruimtes ... ik heb nog niet heel actief daar naar gezocht. Heb ik ook nog wel even tijd voor, eerst maar eens in de Fela-baslijntjes duiken en zo.quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dus je zoekt wel een band. Hoe vind je die? Zijn er vacaturesites voor muzikanten?
Ja, daarbij worden wel vrij unieke verbindingen gemaakt.quote:[..]
Ja, dat schijnt wel gezond te zijn voor je hersenen. Er zijn veel hersengebieden actief bij noten lezen en spelen.
Slaap wel!quote:Op woensdag 9 mei 2018 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en op FB zijn er vast wel pagina's te vinden. Pagina's van oefenruimtes ... ik heb nog niet heel actief daar naar gezocht. Heb ik ook nog wel even tijd voor, eerst maar eens in de Fela-baslijntjes duiken en zo.
[..]
Ja, daarbij worden wel vrij unieke verbindingen gemaakt.
Maar goed, het is alweer laat: ik ga er bij leggen
[ afbeelding ]
Trusten
Goede manier om te doorbreken! Gaat dat goed met je hand?quote:
Met harde krullen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce kan een hele make-over voor je regelen. Hij is zelf ook helemaal veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |