Ga je alles kijken? Hoeveel uur van je leven is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen favoriet. We moeten de andere halve finale en finale maar afwachten.
Ach, ik kijk met een half oog. Als ik thuis ben gaat 't vast wel aan. Hoeveel uur geen idee, teveel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je alles kijken? Hoeveel uur van je leven is dat?
Met andere woorden, je zit vol in de glitters met een paar flessen wijn en hapjes uren aan de buis gekluisterd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, ik kijk met een half oog. Als ik thuis ben gaat 't vast wel aan. Hoeveel uur geen idee, teveel waarschijnlijk.
Wacht, staat mijn webcam aan!?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zit vol in de glitters met een paar flessen wijn en hapjes uren aan de buis gekluisterd.
Wat ken je me toch goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zit vol in de glitters met een paar flessen wijn en hapjes uren aan de buis gekluisterd.
Tot zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval ga ik even teruglezen, momentje.
En dan gaan ze in discussie met roeptoeter Joling. Jeezus.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Pauw heeft twee mensen uitgenodigd met dezelfde mening om in debat te gaan over feiten.
Maar Duk net. De mensen geloven het vooral niet omdat mensen als hij dat tot vervelens toe in hun stukjes beweren. Hij zegt zelf ook dat de media daaraan schuld is maar bedoelt zich zelf daar kennelijk niet mee. Die manquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan gaan ze in discussie met roeptoeter Joling. Jeezus.
Die Vlug kletst ook uit z'n nek. Jammer ook dat-ie inbrak terwijl Duk op z'n nummer werd gezet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Duk net. De mensen geloven het vooral niet omdat mensen als hij dat tot vervelens toe in hun stukjes beweren. Hij zegt zelf ook dat de media daaraan schuld is maar bedoelt zich zelf daar kennelijk niet mee. Die man
Tenenkrommend item, slecht voorbereid en een waardeloze en slecht geleide discussie.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die Vlug kletst ook uit z'n nek. Jammer ook dat-ie inbrak terwijl Duk op z'n nummer werd gezet.
Morgen naar Zandvoort, eens kijken of die galbak gelijk had.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ebola in Kongo, muggen in Zandvoort ... een draah-mah.
Echt? Bakken op het strand?quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Morgen naar Zandvoort, eens kijken of die galbak gelijk had.
De muziek daar zou je ook niet trekken.quote:Kongo is me net te ver.
Misschien even. Lopen ook. Beetje slempen in een strandtent ook wel waarschijnlijkquote:
Dat ook nog eens ja. Wa'n draaaahmaah.quote:[..]
De muziek daar zou je ook niet trekken.
Strandweer is bijna weer voorbij, dat probleem ook weer opgelost.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens Joling waren er zoveel dat-ie het strand is afgegaan. Zeikstraal.
Met het werk? Hebben jullie een vip-tafel in een louche tent?quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien even. Lopen ook. Beetje slempen in een strandtent ook wel waarschijnlijk
Misschien vind je de Congolese Rumba wel leuk. Dat is daar op één of andere manier een hele populaire stroming, al meer dan een halve eeuw. Geen idee waarom en hoequote:[..]
Dat ook nog eens ja. Wa'n draaaahmaah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |