abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:53:34 #251
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179012396
Ben eindelijk klaar met de ventilator, heb nog nooit zoiets kuts in elkaar gezet :(
Koel en donker bewaren
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:54:04 #252
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179012415
quote:
Zit hij hoor, met z'n dikke oude plofkop.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:54:05 #253
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179012416
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:52 schreef KoningPils het volgende:

[..]

08-05-2018: in de middag ging ik samen met Cornald de teksten oefenen. Dat was nog een moeilijke klus. Ik moest die avond namelijk na 19 optredens zeggen dat het slecht gezongen was, maar wel iedere keer op een andere manier.
Ook moest ik nieuwe woorden leren, zoals:

• kipimitatie
• projectiejurk
• siapruik
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 13:54:21 #254
43556 miss_dynastie
pi_179012423
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:50 schreef Dave het volgende:
Die vliegt dus letterlijk 8 uur van tevoren in?
En dat is dan één van de vier mensen die voor dit land bepaalt wie er naar het ESF mag. Schandalig....
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 13:55:02 #255
43556 miss_dynastie
pi_179012442
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Ook moest ik nieuwe woorden leren, zoals:

• kipimitatie
• projectiejurk
• siapruik
Die leest vanavond doodleuk ‘slapruik’ voor omdat ‘ie zijn brilletje is vergeten 8-)
pi_179012505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Moet toch even iets kwijt en ik bedoel het écht niet lullig of iets, dus ik hoop dat dat ook niet zo word ervaren maar het stoort mij(!) wel heel erg hoe de pet hier de ene dag zo staat en de andere dag weer zo.

Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.

[...]

Maar goed! Hele fijne dag allemaal. Geniet lekker van het zonnetje! Ik lees verder vandaag gewoon lekker mee, straks lekker de tuin in, vanavond eerste semi! Genieten en dan waarschijnlijk weer meelullen erover. :D Hoop dat Litouwen doorgaat. O+

Edit: Sorry voor de wall of text. _O-
Hier heb ik eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen.

Die Stefan is een verschrikkelijke vent met z'n onwaarheden en snap dat Waylon geen zin heeft om met die gasten van het AD te praten. Alle begrip daarvoor. De manier hoe hij die collega te woord stond vind ik ontzettend onaangenaam. Je kunt ook loyaliteit tonen zonder zo agressief te worden. Zijn gedrag tegen die collega vind ik dan ook op geen enkele manier te verdedigen. Die opmerkingen van white ass people of iets dergelijks en mensen die te dom zijn om de act te snappen, dat valt me ook echt van hem tegen. Ik snap dat hij teleurgesteld is, je kunt het anders verwoorden. Je bent artiest, je kunt ook professioneel zijn en jezelf normaal uitdrukken. Ik heb het idee dat als je het jammer vind dat Waylon zich zo gedraagt dat je gelijk een hater bent of tegen hem bent. Als ik zijn gedrag afkeur en niet begrijp, betekent het niet automatisch dat ik partij kies voor het AD of de Telegraaf. De Telegraaf had in mijn ogen tot de boycot niets raars geschreven. Die verwoordde gewoon dat er in het perscentrum vraagtekens rondom de act waren. Dit was in mijn ogen niet vergezochte negativiteit/ kritiek, deze vragen leefden bij veel mensen. Telegraaf is overigens sinds de boycot wél erg kinderachtig bezig (samen met het AD).

Ben verder ook nog steeds niet enthousiast over de act met dansers, ik had het alleen nog iets minder op beeld verwacht. De link tussen krumping en zijn lied weet ik nog steeds niet en ik verwacht de mensen ook niet. Het is niet zo dat ik die act ineens geweldig vind nu. Wel ben ik enthousiast over het lied, de zang en over Waylon als artiest. Ik wens Waylon het beste toe, hopelijk presteert hij goed. Ik denk alleen dat een andere act een beter resultaat had kunnen opleveren. Maar wie ben ik. Ik houd het hier weer voor gezien voor vandaag. Wens iedereen die gaat kijken veel plezier met semi 1 vandaag. :)
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:58:56 #257
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179012558
Twee-uurlijkse Telegraaf update: https://www.telegraaf.nl/(...)icht-boycot-pers-toe

Naar aanleiding van het radio-interview vanochtend.
:o)
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:04:39 #258
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179012707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Moet toch even iets kwijt en ik bedoel het écht niet lullig of iets, dus ik hoop dat dat ook niet zo word ervaren maar het stoort mij(!) wel heel erg hoe de pet hier de ene dag zo staat en de andere dag weer zo.

Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.

En nu ineens, omdat de tweede repetitie ietsjes beter was en omdat er een mediarelletje is dat toevallig iemand bevat die een droplul is, komt het hier over alsof Waylon geweldig is in zijn doen en laten. Ja, ik weet dat mensen het er nog steeds mee eens zijn dat sommige uitspraken niet handig zijn.. maar vorige week werd hij nog om dergelijke uitspraken met de grond gelijk gemaakt en deze week, vanwege de kranten, is het ineens "begrijpelijk" (bijvoorbeeld naar hoe hij uit zijn slof schiet naar dat ene ventje van het AD) - Ik kan daar niet echt met mijn hoofd bij.

En dan die interview net waarin werd gesproken over dat artikel van de Telegraaf, of het allemaal een grap was van Waylon. Ik meen mij te herinneren dat we het wel lollig vonden dat de Telegraaf dezelfde gedachte had als wij na de eerste repetitie.. maar nu ineens was dat toch niet iets wat door de beugel kon? Hiermee bedoel ik het overigens niet op te nemen voor de kranten hoor, het is alleen even een voorbeeldje. :)

En over de act.. Ik snap niet waar dat vertrouwen ineens vandaan komt. Ja, de tweede repetitie was zeker beter en minder agressief enzovoorts. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar vertrouwen? De dansers zijn er nog steeds. Mensen die op de avond zelf kijken krijgen nog altijd niet mee wat de reden daarvan is. Voor mij is én blijft het een act dat niet bij het nummer past en gewoon niet goed uit de verf komt, ongeacht of het nou hoog gaat scoren of niet. Uiteraard zullen er nog wat puntjes op de i komen, maar ook dat zullen alleen kleine verfijningen zijn aan de act. Het blijft in principe hetzelfde. De dansers blijven. Het krumpen blijft. De chaos blijft. Wat maakt het nu ineens vertrouwenswaardig dan? Of komt dat puur omdat Waylon en Pannekoek erin geloven? Dat deden ze vorige week ook en toen was niemand het er mee eens.. :?

Ik krijg een beetje het gevoel alsof er telkens maar één ding hoeft te gebeuren of de pet word weer de andere kant opgeschoven en dan is Waylon weer de lul en dan als er overmorgen weer wat gebeurt, een topvent. Het voelt voor mij allemaal heel tegenstrijdig en verwarrend, want wat vinden jullie nou echt?

Maar ik kijk en schrijf hier ook voor de eerste keer mee, natuurlijk. Misschien komt het ook wel door dit jaar. Er komt veel drama naar buiten etc. Ik weet niet hoe dat is geweest in voorgaande jaren. En wie weet is dit wel wat jullie bedoelen met de ESF emotie rollercoaster. :P Toch blijf ik het apart vinden.

Maar goed, wou alleen even dit kwijt omdat het mij dwars zat. Ik bedoel er écht niks naars mee. Puur even het hart luchten. Bedoel dit ook niet om Waylon af te branden verder want ik hoop persoonlijk nog altijd dat Nederland het gewoon goed gaat doen, of ik de act en artiest nou wat vind of niet. Maar dit viel mij gewoon echt op en natuurlijk kan je je mening altijd veranderen, maar om de dag voelt voor mij wel een beetje.. dubbel. (Of ik moet het allemaal verkeerd begrepen hebben?)

Maar goed! Hele fijne dag allemaal. Geniet lekker van het zonnetje! Ik lees verder vandaag gewoon lekker mee, straks lekker de tuin in, vanavond eerste semi! Genieten en dan waarschijnlijk weer meelullen erover. :D Hoop dat Litouwen doorgaat. O+

Edit: Sorry voor de wall of text. _O-
Ik ben het enigszins met je eens.

Gisteren was ik er dan ook een beetje klaar mee.(o.a. een beetje om deze reden, maar ook gewoon omdat ik het telkens heel de dag FOK! volgen en boos/hyper zijn een beetje zat werd)

Deels komt het gewoon doordat er telkens nieuwe informatie naar buiten komt. Ik vond Waylon eerst een lul met dat 'schud me de hand' gedoe, maar toen die app-conversatie van zijn management naar buiten kwam snapte ik dat ook wel weer en moest ik mijn mening bijstellen.

Tegelijkertijd worden we ook heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. We willen Waylon en zijn act graag tof vinden, vonden het ook allemaal tof in het begin, maar daar komen telkens scheurtjes in door al die relletjes en ontevredenheid. Die dan weer goedkomen, en dan weer niet, en dan komt er iets nieuws bij....

Vind het soms ook wel wat vermoeiend en ben eerlijk gezegd blij dat het donderdag zover is en we dan weer wat substantieels hebben om over te praten. Hoewel er na zaterdag waarschijnlijk ook weer genoeg voer voor discussie is.

Nou ja. Ik vind het zelf soms ook irritant, maar ik doe er tegelijkertijd ook wel weer aan mee. Weet soms ook niet wat te denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guanabana op 08-05-2018 14:11:22 ]
Koel en donker bewaren
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:12:04 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179012947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Moet toch even iets kwijt en ik bedoel het écht niet lullig of iets, dus ik hoop dat dat ook niet zo word ervaren maar het stoort mij(!) wel heel erg hoe de pet hier de ene dag zo staat en de andere dag weer zo.
Ik knip je post even in stukken, als je het niet erg vind (en anders ook :+ ), anders raak ik in mijn antwoorden de draad nog meer kwijt dan normaal. :P
quote:
Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.

En nu ineens, omdat de tweede repetitie ietsjes beter was en omdat er een mediarelletje is dat toevallig iemand bevat die een droplul is, komt het hier over alsof Waylon geweldig is in zijn doen en laten. Ja, ik weet dat mensen het er nog steeds mee eens zijn dat sommige uitspraken niet handig zijn.. maar vorige week werd hij nog om dergelijke uitspraken met de grond gelijk gemaakt en deze week, vanwege de kranten, is het ineens "begrijpelijk" (bijvoorbeeld naar hoe hij uit zijn slof schiet naar dat ene ventje van het AD) - Ik kan daar niet echt met mijn hoofd bij.
Dit zijn, imo, wel twee heel verschillende situaties. Zijn reactie vorige week op fans die kritiek hadden vond ik idd nogal overtrokken en daarover waren mensen terecht over de zeik.
Zijn reactie op het AD, ook die in dat filmpje, sta ik dan weer volledig achter hem vanwege de achtergrond van het hele conflict.

Boos worden op fans die deze act niet leuk vinden vind ik een foute reactie, boos worden op een krant die jou al maanden loopt te jennen en te porren en te verguizen kan ik mij heel goed in vinden.
quote:
En dan die interview net waarin werd gesproken over dat artikel van de Telegraaf, of het allemaal een grap was van Waylon. Ik meen mij te herinneren dat we het wel lollig vonden dat de Telegraaf dezelfde gedachte had als wij na de eerste repetitie.. maar nu ineens was dat toch niet iets wat door de beugel kon? Hiermee bedoel ik het overigens niet op te nemen voor de kranten hoor, het is alleen even een voorbeeldje. :)
Meerdere mensen hier vonden het in eerste instantie ook raar dat de Telegraaf binnen de boycot viel, want die Richard had ook meerdere positieve dingen geschreven. TeamWaylon denkt daar blijkbaar anders over en tillen veel zwaarder aan dat stuk. Dat is zijn goed recht al had ik daar zelf een andere keuze gemaakt.

Nu is de Telegraf echter bij Raatgever in bed gekropen, dus dat hij nu niet meer met ze wil praten begrijp ik wel, al kan je je afvragen of ze dat ook gedaan hadden als ze niet geboycot waren.
quote:
En over de act.. Ik snap niet waar dat vertrouwen ineens vandaan komt. Ja, de tweede repetitie was zeker beter en minder agressief enzovoorts. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar vertrouwen? De dansers zijn er nog steeds. Mensen die op de avond zelf kijken krijgen nog altijd niet mee wat de reden daarvan is. Voor mij is én blijft het een act dat niet bij het nummer past en gewoon niet goed uit de verf komt, ongeacht of het nou hoog gaat scoren of niet. Uiteraard zullen er nog wat puntjes op de i komen, maar ook dat zullen alleen kleine verfijningen zijn aan de act. Het blijft in principe hetzelfde. De dansers blijven. Het krumpen blijft. De chaos blijft. Wat maakt het nu ineens vertrouwenswaardig dan? Of komt dat puur omdat Waylon en Pannekoek erin geloven? Dat deden ze vorige week ook en toen was niemand het er mee eens.. :?
Ik ben het er mee eens dat deze act, again imo, niet direct bij dit type nummer past, maar ik begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat het kan werken. Lastig uit te leggen, maar hoe meer ik het zie hoe meer ik het er wél bij vind passen. Ik begin er een beetje aan te wennen. :@

Die tijd hebben de kijkers straks natuurlijk niet, maar die kijkers hebben ook niet het nadeel dat ze al maanden allerlei fantasieën over die act zaten uit te werken op een forum als dit. Wij hadden gewoon een compleet beeld voor ogen waarvan wij vonden dat het geweldig was.
En dat was het ook. :7

Ik vond ook dat bij de tweede repetities juist die chaos die je noemt veel minder aanwezig was. Het geheel, zeker in de TV beelden, leek veel meer te kloppen. Meer samenhangend.

Die diepere betekenis van de act gaat de kijker inderdaad niet meekrijgen, maar eerlijk is eerlijk, die hoeft de kijker ook niet mee te krijgen. De kijker moet straks gewoon onder de indruk zijn van wat ze zien en horen en dat is op zijn minst deels smaakgebonden.
quote:
Ik krijg een beetje het gevoel alsof er telkens maar één ding hoeft te gebeuren of de pet word weer de andere kant opgeschoven en dan is Waylon weer de lul en dan als er overmorgen weer wat gebeurt, een topvent. Het voelt voor mij allemaal heel tegenstrijdig en verwarrend, want wat vinden jullie nou echt?
Maar dat is, imo, vrij logisch. Mensen reageren anders in verschillende situaties. Ik gebruik de voorbeelden van eerder even.

In de ene situatie krijgt Waylon kritiek van kijkers die deze act niet leuk vinden. Zijn reactie daarop met die witte bipsen insta en mensen dom noemen op de radio was gewoon een slechte reactie. Daar gedroeg hij zich als een lul en dan komen mensen dus hier naar het forum en zeggen ze: "He, moet je kijken, wat een lul."

Later komt het hele AD verhaal inclusief achtergrond naar buiten en bijt Waylon van zich af in een filmpje. Daar staan de meeste mensen dan weer achter hem, vanwege de achtergrond van het conflict en omdat we onszelf ook in die reactie herkennen. Ik vind persoonlijk dat hij zich nog aardig wist in te houden, eerlijk gezegd.

Geen van beide gevallen bepalen echter wie hij ís. Dat hij zich een keer als een lul gedraagt maakt hem niet een slecht persoon, of voor eeuwig een lul. Net als dat hij vanwege het tweede voorval niet ineens een heilige is.

Ik kan hem alleen maar met mezelf vergelijken. Ik heb me ook weleens als een lul gedragen, maar meestal ben ik best aardig al zeg ik het zelf. :P
quote:
Maar ik kijk en schrijf hier ook voor de eerste keer mee, natuurlijk. Misschien komt het ook wel door dit jaar. Er komt veel drama naar buiten etc. Ik weet niet hoe dat is geweest in voorgaande jaren. En wie weet is dit wel wat jullie bedoelen met de ESF emotie rollercoaster. :P Toch blijf ik het apart vinden.

Maar goed, wou alleen even dit kwijt omdat het mij dwars zat. Ik bedoel er écht niks naars mee. Puur even het hart luchten. Bedoel dit ook niet om Waylon af te branden verder want ik hoop persoonlijk nog altijd dat Nederland het gewoon goed gaat doen, of ik de act en artiest nou wat vind of niet. Maar dit viel mij gewoon echt op en natuurlijk kan je je mening altijd veranderen, maar om de dag voelt voor mij wel een beetje.. dubbel. (Of ik moet het allemaal verkeerd begrepen hebben?)

Maar goed! Hele fijne dag allemaal. Geniet lekker van het zonnetje! Ik lees verder vandaag gewoon lekker mee, straks lekker de tuin in, vanavond eerste semi! Genieten en dan waarschijnlijk weer meelullen erover. :D Hoop dat Litouwen doorgaat. O+
En natuurlijk is het ook gewoon een emotionele rollercoaster. Geef het een paar jaar in dit sub-forum en je zwiept zelf ook als een grasspriet in de wind tussen winnen en verliezen. :P
quote:
Edit: Sorry voor de wall of text. _O-
Terechte sorry :(
Nee hoor :*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 14:19:09 #260
163650 Greys
pi_179013140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:58 schreef Dave het volgende:
Twee-uurlijkse Telegraaf update: https://www.telegraaf.nl/(...)icht-boycot-pers-toe

Naar aanleiding van het radio-interview vanochtend.
Zo kun je wederom zien dat ie gewoon schrijft wat ie wil en niet hoe het gegaan is en wij allemaal live gehoord hebben. Geen woord in dat krabbeltje over dat het hele team het ermee eens is. AvroTros ook. Nee alleen de 'wispelturige manager'.

Wat een triestheid die verslaggeving _O- Zo terecht, die boycot.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:22:10 #261
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179013233
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:58 schreef Dave het volgende:
Twee-uurlijkse Telegraaf update: https://www.telegraaf.nl/(...)icht-boycot-pers-toe

Naar aanleiding van het radio-interview vanochtend.
Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 14:25:37 #262
163650 Greys
pi_179013319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken. _O-
Dan weten de volgende artiesten die erheen gaan namens NL meteen hoe het werkt met deze twee kranten. Gewoon onzin schrijven en mensen die niet alles live meekijken lekker voorliegen. Misschien kan TeamNL de komende jaren de boycot maar beter doortrekken. ^O^
Zat andere pers die wel enigszins normaal doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:26:14 #263
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179013334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ach ja, hoort ook wel weer bij een outlaw, klithaar en make-uploos hoofd. Fuck it:

[ afbeelding ]

Ben niet zo goed in wenkbrauwen als onze Welen.
Leuk trouwens :D Ik zag dat je nog geen reactie had gekregen :P
Je bent best goed in de wenkbrauw.

Heb er zelf ook een gemaakt, maar ga 'm niet posten :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:28:17 #264
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179013384
Leuk inderdaad Aoibhin - foto wilde net niet openen, maar nu wel.
Je bent beter in wenkbrauwen dan ik!

Ik heb 'm nog niet gemaakt, en ga 'm ook niet maken. :+
:o)
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 14:28:21 #265
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179013385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken. _O-

Vond dit stuk over Fernando Ricksen ook niet gepast, zon sensatie roeptoeter verhaal bij zoiets...
Maarja rioolkrant gonna rioolkrant
En ook dit.....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 14:31:19 #266
163650 Greys
pi_179013453
Euh.. Trump? :')
De boycot wordt echt met de minuut meer terecht. Wauw. Wat een zielige bagger.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:36:23 #267
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179013576
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:28 schreef Momo... het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vond dit stuk over Fernando Ricksen ook niet gepast, zon sensatie roeptoeter verhaal bij zoiets...
Maarja rioolkrant gonna rioolkrant
En ook dit.....
Dat is idd niet echt een nette manier om zoiets neer te zetten. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:38:06 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179013612
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:31 schreef Greys het volgende:
Euh.. Trump? :')
De boycot wordt echt met de minuut meer terecht. Wauw. Wat een zielige bagger.

[ afbeelding ]
Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.

Veel mensen hebben denk ik dat hele conflict van Stefan met het management in november alsnog niet meegekregen, en dat zou wel voor wat meer begrijpelijke achtergrond kunnen zorgen.

Want negatief schrijven en kritiek geven zou gewoon moeten mogen natuurlijk, dus zou het zelf (als ik niet van die persoonlijke vendetta van Stefan af zou weten) ook een discutabel verzoek vinden.
Koel en donker bewaren
pi_179013620
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

En natuurlijk is het ook gewoon een emotionele rollercoaster. Geef het een paar jaar in dit sub-forum en je zwiept zelf ook als een grasspriet in de wind tussen winnen en verliezen. :P

[..]

Terechte sorry :(
Nee hoor :*
We gaan het meemaken! :D :+

Heb overigens alles gelezen hoor. Heb er niks aan toe te voegen want je legt het prima uit. Dank je wel daarvoor. Mooie post. Het voelde voor mij gewoon heel erg alsof het forum de ene dag aan die kant staat en dan de volgende dag aan de overkant. Alsof de voorgaande dingen ineens niet gebeurd waren (positief en negatief) maar ik begrijp nu dat dat niet het geval is. :) Dat gevoel bij mij zal mede ook wel komen omdat alles hier best wel snel gaat qua posts en topics, wat ik niet gewend ben. Ik zit niet zo vaak op forums. En dan krijg je toch wel een beetje het heen en weer-trek gevoel, haha! Zeker als er zoveel is om over te praten.

Ik zal er maar gewoon aan moeten wennen. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 14:39:21 #270
43556 miss_dynastie
pi_179013636
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.

Veel mensen hebben denk ik dat hele conflict van Stefan met het management in november alsnog niet meegekregen, en dat zou wel voor wat meer begrijpelijke achtergrond kunnen zorgen.

Want negatief schrijven en kritiek geven zou gewoon moeten mogen natuurlijk, dus zou het zelf (als ik niet van die persoonlijke vendetta van Stefan af zou weten) ook een discutabel verzoek vinden.
En zelfs dan verklaart het gedoe met Stefan niet de boycot van de Telegraaf.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:40:01 #271
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179013652
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zelfs dan verklaart het gedoe met Stefan niet de boycot van de Telegraaf.
Nee ik snap dat zelf nu nog amper, en ik lees hier elke dag minutieus alle details :')
Koel en donker bewaren
pi_179013701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.

Veel mensen hebben denk ik dat hele conflict van Stefan met het management in november alsnog niet meegekregen, en dat zou wel voor wat meer begrijpelijke achtergrond kunnen zorgen.

Want negatief schrijven en kritiek geven zou gewoon moeten mogen natuurlijk, dus zou het zelf (als ik niet van die persoonlijke vendetta van Stefan af zou weten) ook een discutabel verzoek vinden.
EDIT: Ik was wat voorbarig hier, kende niet alle feiten.

[ Bericht 37% gewijzigd door Mystikvm op 08-05-2018 14:59:46 ]
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:42:13 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179013704
Oja en wel eens met wat Limoniume schreef over dat wij dat 'is het een grap' van de Telegraaf zelf eerst een oke artikel vonden. We waren zelfs een beetje opgelucht, want dat soort berichtgeving zou er misschien voor kunnen zorgen dat ze gingen nadenken bij team Waylon.

Dus tja.
Koel en donker bewaren
pi_179013780
Dat 'is het een grap' artikel vind ik ook niets mis mee, nog steeds niet. Als dat de reden is van de boycot vind ik het wel vergezocht, maar wie weet speelt er nog meer.
Al is op dit moment die boycot wel weer begrijpelijk. Jemig, wat laat de Telegraf zich nu kennen zeg...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:46:07 #275
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179013806
Ja op dit moment zijn ze echt zielig bezig, maar ik weet dus niet helemaal waar het ontstaan is.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')