ja sorry man was op kanalen eiland.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Ga dan ook niet naar Turkije op vakantie, lul.
Steeds meer Nederlanders voelen zich zo, Thierry Baudet 4 premier!quote:
Het land van wat onze voorouders hebben opgebouwd, gaat kapot! Nog 4 jaar erbij!quote:Op maandag 7 mei 2018 22:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Steeds meer Nederlanders voelen zich zo, Thierry Baudet 4 premier!
Tjah je persoonlijke kwaad over kwaad ofzo, blij dat glimlachjes veel uitmakenquote:Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Joh, ik kom vaak Polen met hun kids tegen in speeltuinen en die lullen ook Pools met elkaar. Zit geen Nederlands woord bij. Kind gaat straks naar school, major problem. Plus de juf/meester wordt opgezadeld met een kind die een taalachterstand heeft en moet maar zien of er tijd is om dat recht te breien.
Ik heb trouwens veel liever islamieten dan Oostblokkers. Er zit geen greintje gezelligheid bij. Nog geen glimlachje.
Kwaad over kwaad? Welnee. Ik heb niks tegen allebei, ik kom ze allebei dagelijks tegen en geen nare ervaringen oid. Maarja, vind wel dat Oostblokkers erg op zichzelf zijn en geen tot weinig contact zoeken/hebben met niet-Oostblokkers.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Tjah je persoonlijke kwaad over kwaad ofzo, blij dat glimlachjes veel uitmaken
Je bent niet wijs! Net zoals Zwitserland, werkt veel beter. Heb je niets bij te dragen hier, dan kom je er niet in, tot ziens!quote:Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
De echte klacht is eigenlijk waarom we gewoon niet het asielbeleid helemaal versoepelen want of we nou over 10 of 30 jaar verneukt worden maakt ook niet gigantisch veel uit of wel. Vooruitgang moet je niet willen stoppen maar willen versnellen.
quote:Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef Sanddr het volgende:
Zijn vaak jongeren met een nare jeugd die ze moeten meedragen in hun nektasjes.
Godverquote:Op maandag 7 mei 2018 23:31 schreef macuscam het volgende:
[..]de allochtone versie van het rugzakje.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:57 schreef Ypmaha het volgende:
Zeik eens niet zo, TS. Je bent veel te verwend.
Zoals in '33?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 03:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Daarom moet je je ook aansluiten bij de Alt-Right, TS. Blank nationalisme is weer terug van weggeweest en helemaal hot: je bent namelijk niet de enige met deze gevoelens.
Make Europe Great Again! 👍🏻
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |