Vandaar ook de haakjes. Is niet écht oud.quote:
Samen douchen is prima. Als je vervolgens de stap neemt om elkaar lekker af te zuigen na elke wedstrijd is het helemaal genieten.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met samen douchen.
Beetje salami gluren.
Ok , en tijdens het douchen gewoon een boxer aan .quote:Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vandaar ook de haakjes. Is niet écht oud.
Toen ik 14 was schaamde ik mij zo om als 'late starter' aan te sluiten. Dat ik het eigenlijk 11 jaar uitgesteld heb.
Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met samen douchen.
Beetje salami gluren.
Stuur maar een foto.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien.![]()
Klinkt bijna jiskefet nu ik het mij zo hoor zeggenmaar goed daardoor voel ik me er extra onprettig bij.
Na paar keer is gevoel van schaamte wel weg en douchen zonder boxer is wel vrij praktisch. Het is mannen onder elkaar, dan maakt dat niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien.![]()
Klinkt bijna jiskefet nu ik het mij zo hoor zeggenmaar goed daardoor voel ik me er extra onprettig bij.
Gewoon lekker op de back gaan staan, daar hoef je niks voor te kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens viel het mij wel tegen. Door het gebrek aan techniek. Het is wel enigszins vervelend de kneus van het team te zijn, ook al zijn ze al lang blij dat je mee doet.
Doe normaal joh. Dat is ranzig.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok , en tijdens het douchen gewoon een boxer aan .
Wel kut als ze druk zetten en je weer terug moet op de keeper of in het andere geval een kutbal door het midden geeft om de aanvaller te bereiken. Rechts of links mid is dan chiller. Geef je niet gelijk open kans weg als je blundert en mooi inzakken en druk zetten net hoe het uit komt.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de back gaan staan, daar hoef je niks voor te kunnen.
niet als je een schone boxer meeneemtquote:
Verrassend.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niet als je een schone boxer meeneemt![]()
heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Dan was je je lul toch niet? Wij hadden altijd 4/5 met boxer. Allemaal Afrikanen en een Turk. Vond dat altijd nog wel oke, maar blanken die dat doen kun je niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Lol dat verhaal. Lekker tuig team ofniet😂quote:Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man waardeloos team , niet komen trainen maar wel een basisplaats eisen .quote:Op maandag 7 mei 2018 23:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lol dat verhaal. Lekker tuig team ofniet😂
Bal je nu nog dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man waardeloos team , niet komen trainen maar wel een basisplaats eisen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |