abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 mei 2018 @ 14:19:14 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178988757
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat ze een type Messi missen.
Zonder type Messi wordt het verdomd lastig om de muur van TOP Oss te slechten.
Oh.
  maandag 7 mei 2018 @ 14:23:58 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178988880
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zonder type Messi wordt het verdomd lastig om de muur van TOP Oss te slechten.
Als je uit Oss komp ben je voor TOP

Lul

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 08-05-2018 14:35:10 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 14:25:06 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178988908
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou je misschien wat uitgebreider kunnen toelichten wat voor type spelers Twente nodig heeft?

Hebben wij ook weer iets te lachen.
Zoek die post maar op waar iedereen zo lekker op hapte :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178988943
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Met een selectie van 52 over een seizoen zoals bij jong Ajax. Pure competitie vervalsing.
Competitievervalsing is het wel ja. Zal je nooit helemaal kunnen voorkomen maar door de regels nog wat scherper te stellen kan je het wel tot een minimum beperken.

Het geeft ook meer exposure aan de eerste divisie dus al met al vind ik dat men niet moet zeuren. Mocht het nou schering en inslag worden dat Jong teams kampioen gaan worden dan kunnen we er nog eens naar gaan kijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178989519
HAHAHAHAHA
pi_178989533
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Competitievervalsing is het wel ja. Zal je nooit helemaal kunnen voorkomen maar door de regels nog wat scherper te stellen kan je het wel tot een minimum beperken.

Het geeft ook meer exposure aan de eerste divisie dus al met al vind ik dat men niet moet zeuren. Mocht het nou schering en inslag worden dat Jong teams kampioen gaan worden dan kunnen we er nog eens naar gaan kijken.
Gewoon ook 23 man die vooraf vastgesteld worden. Dan wint er ook geen jong team meer.
pi_178989588
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Gewoon ook 23 man die vooraf vastgesteld worden. Dan wint er ook geen jong team meer.
Dat werkt natuurlijk niet. Dan kun je ze net zo goed verhuren
pi_178989816
  maandag 7 mei 2018 @ 14:58:57 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178989922
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zoek die post maar op waar iedereen zo lekker op hapte :)
Ohja dat was een "troll"
Oh.
pi_178989976
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zoek die post maar op waar iedereen zo lekker op hapte :)
pi_178990084
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Zullen wel met de hoogste begroting ooit gaan werken in de JL.
Dan hoef je dus nog niet eens de beste TD en trainer aan te stellen om "succesvol" te zijn komend seizoen.

Maar goed het blijft Twente _O-
Zegt helemaal niks, NEC heeft een begroting die 3x zo groot is als die van Fortuna. En wie speelt er komend seizoen 100% zeker Eredivisie? *O*

JL gaat echt spannend worden als er nog een Eredivisie club sneuvelt in de play-offs!
pi_178990266
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zegt helemaal niks, NEC heeft een begroting die 3x zo groot is als die van Fortuna. En wie speelt er komend seizoen 100% zeker Eredivisie? *O*

JL gaat echt spannend worden als er nog een Eredivisie club sneuvelt in de play-offs!
Natuurlijk zegt het wel iets. Veel zelfs. Over de jaren heen gezien is er duidelijk een verband tussen begroting en prestaties.

Het geeft alleen geen garantie op succes of zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 mei 2018 @ 15:10:19 #38
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178990339
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het geeft ook meer exposure aan de eerste divisie dus al met al vind ik dat men niet moet zeuren.
Die jong teams interesseren zelfs de eigen supporters niet, alleen pa en ma zitten daar op de tribune.
pi_178990671
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zegt helemaal niks, NEC heeft een begroting die 3x zo groot is als die van Fortuna. En wie speelt er komend seizoen 100% zeker Eredivisie? *O*

JL gaat echt spannend worden als er nog een Eredivisie club sneuvelt in de play-offs!
Op de lange termijn natuurlijk wel. Daarbij is nu de hoofdsponsor besloten heeft aan te blijven de begroting van Twente komend seizoen waarschijnlijk om en na bij het het dubbele van NEC ( wat al werd beschouwd als een mega-begroting in JL-land :X )


NEC kan overigens via de PO nog eredivisie spelen en ook daar zijn de bezoekersaantallen amper gedaald. Als dat het voorland is van Twente komt het wel goed. Maar dan zullen ze wel eindelijk een keer de juiste keuzes moeten gaan maken.
blablablabla
pi_178991330
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt het wel iets. Veel zelfs. Over de jaren heen gezien is er duidelijk een verband tussen begroting en prestaties.

Het geeft alleen geen garantie op succes of zo.
Dat laatste bedoelde ik inderdaad, stel dat Roda/Sparta ook in de Jupiler League terecht komt is de kans op een kampioenschap al ietsje kleiner. Cambuur/GAE hebben een matig-slecht seizoen gehad dus daar verwacht ik volgend jaar ook meer van. Dat je wel even promoveert vanuit de Jupiler League gaat wel tegen vallen denk ik. Veel (slecht) kunstgras, maandagavond voetbal, jong teams etc.
pi_178992359
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:40 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat laatste bedoelde ik inderdaad, stel dat Roda/Sparta ook in de Jupiler League terecht komt is de kans op een kampioenschap al ietsje kleiner. Cambuur/GAE hebben een matig-slecht seizoen gehad dus daar verwacht ik volgend jaar ook meer van. Dat je wel even promoveert vanuit de Jupiler League gaat wel tegen vallen denk ik. Veel (slecht) kunstgras, maandagavond voetbal, jong teams etc.
Mogen alle spelers uit je eerste elftal meedoen met Jong?

Dan zou het een prachtige stunt zijn om alle Jong teams op te stellen met de sterkste spelers uit het eerste voor die 2 potjes tegen twente _O-
pi_178992417
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom hoop ik dat ze al een tijdje bezig zijn met scouten en voor het begin van de competitie een degelijk team op het veld kunnen zetten, kerels die voor elkaar vechten en geen egomocro's zijn.
_O-

Zie eerst maar eens Maher en andere overbetaalde schijt spelers kwijt te raken. Anders is die 'mega begroting' ineens een mini begroting :')
  maandag 7 mei 2018 @ 16:16:30 #43
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178992425
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mogen alle spelers uit je eerste elftal meedoen met Jong?

Dan zou het een prachtige stunt zijn om alle Jong teams op te stellen met de sterkste spelers uit het eerste voor die 2 potjes tegen twente _O-
er mogen maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften;
dit betekent voor spelers ouder dan 23 jaar dat ze maximaal óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal mogen staan óf tien keer 45 minuten in een wedstrijd mogen meespelen. Daarna mogen ze niet meer uitkomen in het beloftenteam;
voor spelers onder de 23 jaar geldt dat ze niet meer voor het beloftenteam speelgerechtigd zijn als ze 15 wedstrijden of meer voor het eerste team zijn uitgekomen;
er mogen twee dispensatiespelers in het beloftenteam meespelen. Dit zijn spelers die vóór 1 januari 1995 zijn geboren of spelers die bij het eerste elftal hebben gespeeld maar niet als basis speler en minder dan 45 minuten voorafgaand aan de beloftewedstrijd.
pi_178992755
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mogen alle spelers uit je eerste elftal meedoen met Jong?

Dan zou het een prachtige stunt zijn om alle Jong teams op te stellen met de sterkste spelers uit het eerste voor die 2 potjes tegen twente _O-
Er zitten wel bepaalde regels aan natuurlijk, niet meer dan 2 spelers ouder dan 23 en ze mogen niet 10 of 15x basis hebben gestaan bij het eerste, als ik me niet vergis. Maar ondanks die regels zijn er in de eerste seizoenshelft nog leuke elftallen te maken met de selectie van Ajax/PSV :9
pi_178992794
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]

_O-

Zie eerst maar eens Maher en andere overbetaalde schijt spelers kwijt te raken. Anders is die 'mega begroting' ineens een mini begroting :')
Maher was zo slim om een contract van een half jaar te tekenen. Al denk ik dat hij na het fenomenale afgelopen half jaar overal aan de bak kan! :')
  maandag 7 mei 2018 @ 16:31:24 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178992903
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:28 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maher was zo slim om een contract van een half jaar te tekenen. Al denk ik dat hij na het fenomenale afgelopen half jaar overal aan de bak kan! :')
Die gaat wel gewoon een stapje hogerop ja. Club als Utrecht ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178993010
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:28 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maher was zo slim om een contract van een half jaar te tekenen. Al denk ik dat hij na het fenomenale afgelopen half jaar overal aan de bak kan! :')
Eigen gemaakte degradatie clausule ;)
pi_178993028
STOP DE BELOFTEN
pi_178993052
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat wel gewoon een stapje hogerop ja. Club als Utrecht ofzo
Ik denk niet dat ze daar op hem zitten te wachten, ze hebben daar nogal wat marktwaarde lopen (Labyad bijvoorbeeld). Als ze die verkopen dan hoeven ze echt geen genoegen te nemen met C garnituur als Maher.
pi_178993129
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die jong teams interesseren zelfs de eigen supporters niet, alleen pa en ma zitten daar op de tribune.
Tenzij ze ineens kampioen worden, pitch invasion alles... _O-
BFF met GGMM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')