En dus een zeer terechte klacht. Na acht dagen en nachten zoeken door heel de stad, de stad gespamd te hebben met posters en flyers, alle aller dierenmensen

aan te spreken en uit te laten kijken en mezelf een paar nachten zachtjes in slaap te hebben geweend, kreeg ik vanmiddag het verlossende telefoontje

Onze Moessie is uit een schuurtje gevlucht.
Half uurtje geroepen weer, en ik hoorde luidkeelse miauwen van onder een auto komen uiteindelijk. Mijn aller Moessie

. Mensen die in mijn woonplaats wonen, onlangs in het centrum zijn geweest en dit topic lezen hebben bij deze mijn telefoonnummer

. Morgen de posters maar even weghalen. Anyhow, ik hem pakken en tranen enzo en die kat helemaal los proberen te komen want hij haat tillen en is helemaal overspannen, maar toen griste mijn mandin hem uit mijn handen en floep weg was Moessie. Terwijl we. Fucking. Voor. Ons. Huis. Stonden.

Ik boos want wtf ipv de mand te pakken pak je de kat godverdegodver. Wacht dan even tot we binnen zijn.
Kut kat weer weg

en die is na weer een paar uur zoeken, want dat had ik nog niet genoeg gedaan de afgelopen week, in een heel dicht begroeide struik van tientallen m2 gevonden, maar de klootzak komt er niet uit en de struik is onderdeel van een tuin waar ik niet in de nacht even ga staan roepen want dat is tokkie. Dus terwijl ik niet eens een dierenmens ben eigenlijk, heb net twee uur lang buiten op een bankje gezeten in de hoop dat hij weer naar de auto zou komen, maar dat deed hij niet en nu is hij dus nog steeds niet thuis. Heb wel een blikje tonijn in de bosjes gelegd ter hoogte van waar hij mauwt want zo ben ik dan ook wel weer.
Moraal van het verhaal, pleurisbeest leeft, is gezond, om de hoek, maar niet in huis.

Kan ook geen deuren open laten staan oid en er is geen andere route (meer) naar onze woning want een buur heeft heel haar tuin dicht getimmerd 8 dagen geleden terwijl het kutweer was, wat de reden is dat hij überhaupt vermist is geraakt en niet meer thuis kon komen.
Tot zo ver mijn niet zo beknopte, maar wel terechte klacht.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 02:48:06 ]