SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er niet uit. Het heeft wel een stom infotainment systeem. Zit dus geen bluetooth of navigatie in.
Los daarvan twijfel ik een beetje aan de inhoud van de advertentie. Want wat voor model is dit nou precies? (ken de verschillen niet)
Wel zit er:
standkachel
elektronisch inparkeren
panoramadak
middenarmsteun
stoelverwarming
Enig minpunt is vervanging van infotainment systeem eerlijk gezegd. Dat gaat wel wat geld kosten. De discover of discover pro kost tussen de ¤800-¤1400 euro.
Kan ook met een android ding klaar zijn van ¤500:
Er zit geen discover bij. Maar een composition. Discover zit in de high en comfort.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:47 schreef Fer het volgende:
Stoelen en pianolak zouden zeggen dat het een Highline is. Discover navi zal wel gestolen zijn geweest.
Nee de orginele Discover is ooit gejat en toen heeft de eigenaar er een goedkope in laten bouwen.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Er zit geen discover bij. Maar een composition. Discover zit in de high en comfort.
Mijn vermoeden: highline en toen heeft hij de discover verwijderd voor verkoop en een composition radio ingebouwd.
Nice. Welke heb je? Heb weleens gezeten in auto's met Android ding maar die waren reet traag qua responsiviteit. Dat is echt vreselijk om te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:57 schreef Geralt het volgende:
Die Android dingen werken perfect.
Heb er ook eentje in mn Avensis gezet en ben er uitermate tevreden over
Dank!quote:Op zondag 6 mei 2018 09:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee de orginele Discover is ooit gejat en toen heeft de eigenaar er een goedkope in laten bouwen.
https://www.fleetwise.nl/(...)20januari%202013.pdf
7 inch, android 8, 4GB ram, 8 cores en nog 32GB intern. Prima dingetjequote:Op zondag 6 mei 2018 10:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Welke heb je? Heb weleens gezeten in auto's met Android ding maar die waren reet traag qua responsiviteit. Dat is echt vreselijk om te hebben.
Enige waar ik huiverig ben met deze oplossing is dat je wellicht de originele auto opties niet kan inzien. Dat zou zonde zijn. Want in beginsel is het daarvoor bedoeld denk ik dan.
Dan ga ik de rondkijken.
De navigatie module (zo een kastje) maakt die originele dingen zo duur. Want met een Android ding heeft dus eigenlijk alleen waarden als je verbonden bent met hotspot. Want hoe werkt navigatie dan zonder internet?quote:Op zondag 6 mei 2018 09:57 schreef Geralt het volgende:
Die Android dingen werken perfect.
Heb er ook eentje in mn Avensis gezet en ben er uitermate tevreden over
Geen idee. Er zijn er natuurlijk die offline kunnen navigeren puur op GPS. GPS module zit er gewoon bij.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:38 schreef Santello het volgende:
Want hoe werkt navigatie dan zonder internet?
Here Maps kan zonder internet werken.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:38 schreef Santello het volgende:
[..]
De navigatie module (zo een kastje) maakt die originele dingen zo duur. Want met een Android ding heeft dus eigenlijk alleen waarden als je verbonden bent met hotspot. Want hoe werkt navigatie dan zonder internet?
Verder dit. In Duitsland zijn er andere uitvoeringen, andere actiemodellen etc.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:57 schreef lipje het volgende:
Tis een importbak. Zoek voor de specificaties naar de uitvoeringen in het betreffende land
Google Maps werkt ook gewoon offline.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Here Maps kan zonder internet werken.
Dan moet je wel de kaart(en) vooraf downloaden toch?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:57 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Google Maps werkt ook gewoon offline.
klopt, alleen regio's though, complete landen kan nog niet, maar komt vanzelf wel gok ik zoquote:Op zondag 6 mei 2018 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je wel de kaart(en) vooraf downloaden toch?
Zit hier geen speakers achter denk je ?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:06 schreef Fer het volgende:
https://www.auto-motor-un(...)/golf_preisliste.pdf
Het verschilt niet zoveel. Ook de Duitse Highline heeft pianolak, alcantara stof en van die chromen accenten, zoals in de gril. Ik zie nu dat de Discover niet standaard was, die composition is best pauper, speakers achter, bluetooth zou je op zijn minst altijd wel verwachten.
Super tip!quote:Op zondag 6 mei 2018 14:13 schreef boertie het volgende:
Als je wil weten welke uitvoering het is moet je even onder de kofferbakmat kijken. Daar zit over het algemeen een sticker waarop staat hoe de auto af fabriek geleverd is.
Diezelfde sticker zit ook vaak in het onderhoudsboekje.
Ja als je de kaarten niet op je apparaat hebt staan kun je ze niet offline gebruiken.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je wel de kaart(en) vooraf downloaden toch?
Ik zie het. Ik heb heel Nederland erop staan. Maar grotere landen inderdaad niet in één keer.quote:Op zondag 6 mei 2018 14:07 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
klopt, alleen regio's though, complete landen kan nog niet, maar komt vanzelf wel gok ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |