Inderdaad, als de instanties bekend zijn dat je een beetje extra geld hebt gaan ze moeilijk doen, dan kan je beter lekker mee gaan zuipenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Mensen die niet hun hele uitkering pinnen en opzuipen.
In NL?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:17 schreef FF het volgende:
Ik ken zelfs pinautomaten die 1 en 2 euromunten hadden. Best wel relaxed
ik ook, de muntroluitgifte bij de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:17 schreef FF het volgende:
Ik ken zelfs pinautomaten die 1 en 2 euromunten hadden. Best wel relaxed
Niet je eigen flatje kunnen schoonmakenquote:Op zondag 6 mei 2018 08:49 schreef spiritusbus het volgende:
Anno 2018 nog met contanten rondlopen![]()
Enkel de schoonmaakster betaal ik contant en verder pin ik alles.
Exact dit.quote:Op zondag 6 mei 2018 08:49 schreef spiritusbus het volgende:
Denken dat ik drie hoog achter woonquote:Op zondag 6 mei 2018 08:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet je eigen flatje kunnen schoonmaken
Dat heeft TS ook gedaan. Gepint. Een tientje. Ik weet niet wat voor Colombiaanse schoonmaakster TS in dienst heeft... maar goed.quote:Op zondag 6 mei 2018 08:49 schreef spiritusbus het volgende:
Die kan gewoon tikkie doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien had TS een afspraak met je moeder.
Laat mij raden. Jij bent zo iemand die zoals in de Op elke dag naar die automaat rent om een beetje geld op te nemen, tenminste hoopt dat hij nog geld kan opnemen gezien je inkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Pin je 10 euro, krijg je menu met biljetkeuze met maar 1 optie 1x10 terwijl laagste bedrag wat je kan pinnen 10 euro is en pinautomaat vanaf 10 euro biljetten afgeeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |