quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:31 schreef Argo het volgende:
2 voor 4.50 bij de jumbo..
Slecht belegd ook nog... dan is ristorante en tradizionale toch veel lekkerder. Alleen die waren hier niet in de aanbieding....
Big americans van dokter oetker smaakt nergens naar... casa di mama is nog het slechts tot nu toe..
Klacht niet rijk genoeg zijn om bijna elke dag te kunnen acclimatiseren met eten, champagne en een sigaar na.
Ik dacht even dat er een dikke klodder mayo op die bami zatquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Haal dan bij je lokale buurtchinees zo een bak nasi-bami met ei voor +/- 4,50, krijg je heul veul en je hebt echt genoeg om niet alleen je trek te stillen, maar ook om een heel weeshuis te voederen. Daarbij kan je het zelfs de volgende dag opnieuw opwarmen aangevuld met goedkope sate die je bij de super haalt en volgens mij 1 of 2 euro per bakje kost en waar 4 stokjes inzitten met sate saus. Heb je weer een complete maaltijd.
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er een dikke klodder mayo op die bami zat
Moest ook twee keer kijken ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er een dikke klodder mayo op die bami zat
Zo'n bak bami heeft natuurlijk ook 0,0 voedingswaarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]Dank je., het smaakte.
Maar serieus: Dr.Oetker, je weet toch dat dit soort spul altijd al bagger is, niet vult en ook nog erg ongezond is?
[ afbeelding ]
Haal dan bij je lokale buurtchinees zo een bak nasi-bami met ei voor +/- 4,50, krijg je heul veul en je hebt echt genoeg om niet alleen je trek te stillen, maar ook om een heel weeshuis te voederen. Daarbij kan je het zelfs de volgende dag opnieuw opwarmen aangevuld met goedkope sate die je bij de super haalt en volgens mij 1 of 2 euro per bakje kost en waar 4 stokjes inzitten met sate saus. Heb je weer een complete maaltijd.
Niet weten wat een gepocheerd ei isquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:16 schreef Marsenal het volgende:
Die dooier ziet eruit alsof dat ei in de oven is gegaard, wat een armoe.
Ja ammehoela, volwassenen pocheren eieren in water, dit is gepocheerd in een steamer met de bami erbij. Dit is gewoon armoedig snackbarvoer.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja ammehoela, volwassenen pocheren eieren in water, dit is gepocheerd in een steamer met de bami erbij. Dit is gewoon armoedig snackbarvoer.
Gepocheerd eitje op tagliatelle met parmezaan en een paar plakjes truffelquote:
Heb gepocheerde eitjes geprobeerd maar blijf het niet lekker vinden. Net als spiegeleieren dat vind ik ook niks dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:05 schreef macuscam het volgende:
[..]
Gepocheerd eitje op tagliatelle met parmezaan en een paar plakjes truffel
Gepocheerd kwarteleitje op tonijn tartaar![]()
Dat kan, ik vind spiegeleieren juist heerlijk, vind het zonde als de dooier gaar isquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb gepocheerde eitjes geprobeerd maar blijf het niet lekker vinden. Net als spiegeleieren dat vind ik ook niks dus.
Ach ja, smaken verschillen he 🙂
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]Dank je., het smaakte.
Maar serieus: Dr.Oetker, je weet toch dat dit soort spul altijd al bagger is, niet vult en ook nog erg ongezond is?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |