abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 19:34:10 #176
163650 Greys
pi_178957423
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:29 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oké dus de act is voor 75% af volgens Waylon. Vind 25% nog aardig wat, hopelijk komt 'ie met een paar goede aanpassingen.
75?
In welk van de twee filmpjes zegt ie dat? Want in de tweede heeft ie het over een paar heeeeel kleine dingetjes. Dat moeten dan wel heel veel kleine dingetjes zijn..

Ik luisterde de filmpjes op parkeerplaats van supermarkt dus mss iets verkeerd verstaan hoor _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178957424
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat ie weer met dezelfde uitleg. "Het is aan de mensen om dit te snappen."

LIEVE GOZERT ER IS AMPER IEMAND TE VINDEN DIE WEET DAT DIT KRUMPING IS, LAAT STAAN DAT HET UIT HET CIRCUS KOMT.

Echt, die link legt echt geen hond.
En ik snap niet dat er nou niemand in dat héle team is die hardop durfde te zeggen 'euh ik snap wel dat de mensen dat niet helemaal begrijpen hoor. Of helemaal niet' _O-

Ik word er echt elke keer pissed van dat hij vindt dat kijkers donderdag maar moeten weten dat krumping uit het circus komt en jij met je lied wil zeggen not a clown anymore. Geen van twee gaan ze snappen. Dus komt er ook geen link en vallend kwartje donderdag thuis. Ja de echte die hard Waylonfanmeisjes roepen nu allemaal op z'n Insta dat het allemaal heel goed en duidelijk is. Tuurlijk. Goed inmiddels wel, duidelijk nog steeds niet.

Neemt niet weg dat de kijkers donderdag alsnog nu best een toffe act krijgen. Maar begrijpen gaan het maar weinig. Hopen dus dat het entertainment genoeg is zonder begrip. ^O^
Krumping is toch heel erg jaren 90? En toen zag het er ook al ongemakkelijk uit. ;(

En ook met uitleg zie ik de link niet.
Not a clown anymore, maar zij nog wel?
En ik kan ook nergens vinden dat het uit het circus komt.
pi_178957426
Is de Periscope met tv beelden nog ergens?
pi_178957435
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

75?
In welk van de twee filmpjes zegt ie dat? Want in de tweede heeft ie het over een paar heeeeel kleine dingetjes. Dat moeten dan wel heel veel kleine dingetjes zijn..

Ik luisterde de filmpjes op parkeerplaats van supermarkt dus mss iets verkeerd verstaan hoor _O-
Ik dacht 70: bij Boulevard.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 19:36:04 #180
163650 Greys
pi_178957445
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Youtube

Dees bijvoorbeeld, en nog van tig andere landen.
Dat is allemaal die Mirjam volgens mij die ook Outlaw deed. Zo aan je preview te zien. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 19:40:42 #181
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178957511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:34 schreef aarontje112 het volgende:
Is de Periscope met tv beelden nog ergens?
ESC2018NL twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 19:26:06 Here is part one of the leaked rehearsal of Waylon!#Eurovision #AllAboard https://t.co/ialPXncauI reageer retweet
pi_178957535
Note to self: nooit meer hysterisch negatief reageren op repetities... Mijn vertrouwen in een goede afloop is volledig hersteld O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178957540
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Krumping is toch heel erg jaren 90? En toen zag het er ook al ongemakkelijk uit. ;(

En ook met uitleg zie ik de link niet.
Not a clown anymore, maar zij nog wel?
En ik kan ook nergens vinden dat het uit het circus komt.
Drie krumpers zijn ook geen clowns meer. Het is in het circus onstaan, maar zijn de clowns ontgroeid volgens wikipedia. Het zijn de outlaws van dans.

Oh God. Het kwartje is bij mij gevallen. Ik begrijp 'm volgens mij.
pi_178957553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:09 schreef Limoniume het volgende:
Ik mis power bij Waylon zelf. Hoop dat dat verbeterd word.
Ja, vind ik ook. Hopelijk spaart hij z'n energie ofzo. Qua zang schoot 'ie er ook echt een paar keer naast in dat tweede optreden.

Maar goed, ik ben al blij dat ze de totale randomness op het podium een beetje hebben weten te beperken.
pi_178957560
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

75?
In welk van de twee filmpjes zegt ie dat? Want in de tweede heeft ie het over een paar heeeeel kleine dingetjes. Dat moeten dan wel heel veel kleine dingetjes zijn..

Ik luisterde de filmpjes op parkeerplaats van supermarkt dus mss iets verkeerd verstaan hoor _O-
Vanaf 4:08 in Boulevard filmpje. Hij schat dat ze rond de 70/75% zitten. Heeft het wel over kleine dingetjes aanpassen.
pi_178957615
Is er misschien iemand die het filmpje van vanochtend voor me heeft?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178957622
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:43 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Drie krumpers zijn ook geen clowns meer. Het is in het circus onstaan, maar zijn de clowns ontgroeid volgens wikipedia. Het zijn de outlaws van dans.

Oh God. Het kwartje is bij mij gevallen. Ik begrijp 'm volgens mij.
Ik kan echt geen verwijzing naar een circus vinden. :@
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Krumping
  zaterdag 5 mei 2018 @ 19:52:16 #188
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178957641
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:30 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daaaag nu vind ik het onterecht worden :(

Oh plaatje was nog niet helemaal geladen, dacht dat we onderaan stonden :')
Koel en donker bewaren
pi_178957675
quote:
There has been a lot of talk about this stage performance, its appropriateness for the Eurovision stage and the crumping style of dance, and major respect to Waylon as he sticks to the same plan despite this added attention. And why should it change? While it takes a little getting used to originally it’s a very good performance and certainly adds the attitude and swagger that this country rock song needs to portray. Waylon’s vocal growls are strong again today and it’s a good performance from the Netherlands. (escunited)
~The present is all there is~
pi_178957679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik kan echt geen verwijzing naar een circus vinden. :@
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Krumping
Clowning is the less aggressive predecessor to krumping and was created in 1992 by Thomas "Tommy the Clown" Johnson.

Ik dacht dat hij uit het circus kwam, maar hij heeft dus die dans bedacht als clownsact voor verjaardagsfeestjes en daar is krumpen uit ontstaan.

Ik denk dat ze toch maar flyers moeten uitdelen. :)
pi_178957681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:40 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

ESC2018NL twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 19:26:06 Here is part one of the leaked rehearsal of Waylon!#Eurovision #AllAboard https://t.co/ialPXncauI reageer retweet
Ik mis echt wel een beetje de energie bij Willempie zelf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 5 mei 2018 @ 19:55:44 #192
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178957689
Ik vind dat Way Way een beetje begint te raaskallen met z'n clowns en weet ik het wat.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 5 mei 2018 @ 19:57:02 #193
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178957709
Voordat hij naar Lissabon ging had hij gewoon een goed en simpel verhaal. Maar sinds die dansers moet hij zich in allerlei bochten wringen om er nog iets van te maken.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2018 @ 19:57:03 #194
43556 miss_dynastie
pi_178957710
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:12 schreef Greys het volgende:


En als hij zelf niet wil dat mensen te veel doordenken moet ie niet ingewikkelde dingen gaan roepen over clowns en circus :P
In mijn beleving verzint 'ie dat er allemaal last minute bij om zijn gelijk te halen. Om, als het allemaal misloopt, de onbegrepen kunstenaar uit te hangen... ik zou zeggen: gewoon je mond houden en spelen donderdag, ik wil echt niks aan onzin meer horen _O-
pi_178957713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:55 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik mis echt wel een beetje de energie bij Willempie zelf.
Ik dus ook. :Y
pi_178957721
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:55 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Clowning is the less aggressive predecessor to krumping and was created in 1992 by Thomas "Tommy the Clown" Johnson.

Ik dacht dat hij uit het circus kwam, maar hij heeft dus die dans bedacht als clownsact voor verjaardagsfeestjes en daar is krumpen uit ontstaan.

Ik denk dat ze toch maar flyers moeten uitdelen. :)
Niet eens zozeer als clownsact. Ze gingen dansen op kinderfeestjes, maar dan als clown geschminkt.
Dat hele circus slaat nergens op, lijkt het.
pi_178957727
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat ie weer met dezelfde uitleg. "Het is aan de mensen om dit te snappen."

LIEVE GOZERT ER IS AMPER IEMAND TE VINDEN DIE WEET DAT DIT KRUMPING IS, LAAT STAAN DAT HET UIT HET CIRCUS KOMT.

Echt, die link legt echt geen hond.
En ik snap niet dat er nou niemand in dat héle team is die hardop durfde te zeggen 'euh ik snap wel dat de mensen dat niet helemaal begrijpen hoor. Of helemaal niet' _O-

Ik word er echt elke keer pissed van dat hij vindt dat kijkers donderdag maar moeten weten dat krumping uit het circus komt en jij met je lied wil zeggen not a clown anymore. Geen van twee gaan ze snappen. Dus komt er ook geen link en vallend kwartje donderdag thuis. Ja de echte die hard Waylonfanmeisjes roepen nu allemaal op z'n Insta dat het allemaal heel goed en duidelijk is. Tuurlijk. Goed inmiddels wel, duidelijk nog steeds niet.

Neemt niet weg dat de kijkers donderdag alsnog nu best een toffe act krijgen. Maar begrijpen gaan het maar weinig. Hopen dus dat het entertainment genoeg is zonder begrip. ^O^
Ik erger me toch wel aan zijn houding wat dit betreft. 'Het is aan de mensen thuis om het te snappen.' Nee sorry vriend, zo werkt het niet.

Het ESF is een commercieel festijn; uiteindelijk gaat het er puur om je eigen inzending in drie minuten te verkopen aan juryleden en kijkers thuis. Dat kan op wat voor manier dan ook, zolang het uiteindelijk maar werkt; dit kan met kwaliteit, dit kan met een guilty pleasure, zolang je het goed verkoopt. Het is aan de uitvoerenden om hun inzending zo goed mogelijk te verkopen.

En stel het ESF stemmend publiek is te dom om te poepen, hebben geen smaak, snappen niet dat je hoge kunst aan het maken bent; dan nóg ligt de verantwoordelijkheid uiteindelijk bij jezelf als ze vervolgens niet toehappen. Het is aan de ESF artiesten om te leveren wat zij willen hebben, niet andersom.

Als Waylon straks laag eindigt mede doordat mensen thuis het allemaal niet snapten, dan is het niet hun schuld omdat ze het niet snapten, maar Waylons eigen schuld dat hij er niet in is geslaagd om het hen duidelijk in die 3 minuten te laten snappen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2018 @ 19:58:19 #198
43556 miss_dynastie
pi_178957731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Voordat hij naar Lissabon ging had hij gewoon een goed en simpel verhaal. Maar sinds die dansers moet hij zich in allerlei bochten wringen om er nog iets van te maken.
Ja, ik heb hem hiervoor nooit over circus gehoord, anders dan 'Eurovisie is steeds minder circus'. En dan komt 'ie zelf met krumpers aanzetten :') _O-
pi_178957791
Clip gevonden.
Dus 1/3e negatieve duimpjes op youtube. Geen idee of dat bij veel landen zo is...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178957803
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In mijn beleving verzint 'ie dat er allemaal last minute bij om zijn gelijk te halen. Om, als het allemaal misloopt, de onbegrepen kunstenaar uit te hangen... ik zou zeggen: gewoon je mond houden en spelen donderdag, ik wil echt niks aan onzin meer horen _O-
Dit :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')