abonnement Unibet Coolblue
pi_178950264
Ik begon heel vroeg met leren en probeerde elk vak max een uur per dag te leren.

Nu heb ik voor economie absoluut niet geleerd (wel een voldoende) raad het niet aan.

Wiskunde was vooral een uurtje khanacedemy.
Scheikunde en natuurkunde was echt stampen voor mij.
Nederlands weet ik niet meer hoe ik mij had voorbereid.

Dus wat ik aanraad is echt vroeg beginnen dan komt het goed.


Hoeveel tijd was jij per dag kwijt aan leren en hoe deed je dat?
pi_178950331
Laatste dag voor examen een half uurtje ff door de stof bladeren. Huiswerk maken deed ik sowieso niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178950352
Nouja, ik maakte het wel, maar niet thuis; ik deed dat tijdens de les. Scheelt veel tijd. En dan met een half oor luisteren naar de uitleg van de stof van de les.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  PR en moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 13:03:59 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178951618
Khan Academy O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:39:25 #5
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_179196408
:')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_179203810
Ik maakte van ieder vak een stuk of vijf proefexamens van voorgaande jaren. Als ik van minstens drie alle vragen begreep, geloofde ik het wel. Ik denk dat ik drie weken voor de examens ben begonnen met leren, de zes jaar daarvoor heb ik gespijbeld.
-nee-
pi_179769344
Niet ik was de meeste van mijn boeken kwijt en heb alleen proefexamens gemaakt. Exacte vakken deed ik op gevoel. Talen vond ik niet nuttig en geen tijd ingestoken. Bio en Eco voor veel fake wetenschap. School is nooit mijn ding geweest en me vooral gericht op leuke dingen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179782708
Ik heb van wiskunde A, economie, m&o en geschiedenis de Samengevat doorgelezen (bij sommige van deze vakken: doorgebladerd).

Verder nog een beetje geoefend voor wiskunde (eerste examen he), want de examenopgaven over rijen en combinaties/permutaties gingen niet geweldig. Daarna ook niet trouwens, maar in het examen waren de vragen over deze onderwerpen vrij easy, al heb ik bij sommige te weinig (of geen :') ) uitleg gegeven.

Eco had ik ook nog wat filmpjes voor gekeken op YouTube en een examen van vorig jaar gemaakt.
Het leren kon je eigenlijk alleen gebruiken in de laatste examenopgave en de allereerste 2 vraagjes.. Eco was na het weekend, heb je mooi de tijd (om uit te stellen ;)).

Gs heb ik verder eigenlijk nauwelijks iets gedaan, op de Samengevat en 'half' de kenmerkende aspecten na.

M&o was het laatste examen.. dus niet zo veel voor gedaan :') , tijdnood.
Kwam vooral neer op de formules leren.
Bepaalde onderwerpen zijn zelfs nog nooit fatsoenlijk door docenten uitgelegd.
Ik vraag me zelfs af of alle docenten het zelf snappen.


O ja, de dag voor NL maakte ik een examen, zelfde geldt voor Duits.
Engels en Frans zijn een beetje ondergesneeuwd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')