Ziet er lekker uit!quote:
Ik vermoed dat het wat veel volume was voor zo'n kleine oven.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Wat vond je niet goed aan de aardappeltjes?
Volgende keer de aardappeltjes misschien toch op metaal "bakken" en niet afdekken met zo'n dikke schaal met kip? Te weinig directe hitte nu?
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het wat veel volume was voor zo'n kleine oven.
Hmmm, het was het net niet. De kruidenkeuze was goed, maar ik moet me een beetje inhouden met tijm en rozemarijn, dat had ik al eerder bij zout en chilipoeder gedaan. Met chilipoeder vergis je vrij snel. Met zout is het zo: beter te weinig dan te veel. Het is al snel te veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Wat vond je niet goed aan de aardappeltjes?
Volgende keer de aardappeltjes misschien toch op metaal "bakken" en niet afdekken met zo'n dikke schaal met kip? Te weinig directe hitte nu?
Goede tip!quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef Sorella het volgende:
O waarom heb ik dit gemist ?
Misschien de aardappeltjes 6 minuten voorkoken de volgende keer sigaartje ? Ik vind het toch altijd al lang duren voordat rauwe aardappeltjes uit de oven gaar zijn. Vlees is gaar, aardappeltjes nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |