abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:37:54 #1
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178945741
'"Outlaw In Em"
Diagonaal geflipt Kiribatiaans voor: Krumpen is toch hartstikke leuk



Lyrics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.

Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).

Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Roger_Epiales op 05-05-2018 14:18:06 ]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 4 mei 2018 @ 23:44:17 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178945842

Ben benieuwd morgenochtend of Waylon toch nog iets heeft aangepast aan de dans.
pi_178945858
Ja hoop dat we morgen na de repetitie toch wat positiever kunnen zijn.
pi_178945926
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:44 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd morgenochtend of Waylon toch nog iets heeft aangepast aan de dans.
Dit gifje! :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178945929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:44 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd morgenochtend of Waylon toch nog iets heeft aangepast aan de dans.
Is er iemand hier aan het trumpen>
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:09:27 #6
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_178946237
Vind het een verschrikkelijk kutnummer Waylon komt niet eens doir de volgende ronde met het gekrijs van hem...totaak niet eurising waardig
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 00:11:01 #7
163650 Greys
pi_178946260
Eurising? :@ Is dat Belgisch?
Niet lullig bedoeld, gewoon nieuwsgierig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:12:12 #8
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178946276
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Vind het een verschrikkelijk kutnummer Waylon komt niet eens doir de volgende ronde met het gekrijs van hem...totaak niet eurising waardig
Goed dan dat hij daar niet in zit.
Op het Eurovisie Songfestival zie ik hem nog best wat bereiken. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 00:13:57 #9
163650 Greys
pi_178946296
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Goed dan dat hij daar niet in zit.
Op het Eurovisie Songfestival zie ik hem nog best wat bereiken. ^O^
Een week geleden zou ik het met je eens zijn geweest.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:17:38 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178946343
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Een week geleden zou ik het met je eens zijn geweest.. :+
Ik liet netjes in het midden wat hij precies kon bereiken. Als hij Nederland voor een paar jaar gediskwalificeerd krijgt doordat zijn Krumpers het halve perscentrum een attaque bezorgden heeft hij natuurlijk ook iets bereikt. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178946370
Net even de televotemomenten van 2016 en 2017 teruggekeken en hoe sceptisch ik ook was in het begin, dat is toch wel een prima aanpassing geweest O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 00:21:13 #12
375570 crew  Cyan9
pi_178946382
Krumpers..

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:24:30 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178946410
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
Krumpers..

[ afbeelding ]
Geen i don't care meer? :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 00:29:22 #14
375570 crew  Cyan9
pi_178946473
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen i don't care meer? :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter zaterdag 5 mei 2018 @ 00:57:41 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_178946710
Ik heb me vanavond volgevreten met tapas, nog ophef gemist?
  ESF Reporter zaterdag 5 mei 2018 @ 01:05:12 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_178946778
Oh niet veel dus, nu alweer bijgelezen. :P
pi_178946913
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:05 schreef Cee het volgende:
Oh niet veel dus, nu alweer bijgelezen. :P
Ik vind het knap dat veel vaste gasten hier netjes alles bijlezen. Als ik online kom, dan kijk ik gewoon naar de laatste paar pagina's and that's it :P

Ik heb wel het gevoel dat ik iets mis, zo heb ik de cover van Dolly Bellefleur eigenhandig op moeten zoeken, de voorgaande jaren kwam ik hem in dit topic tegen :)
pi_178946992
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:25 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat veel vaste gasten hier netjes alles bijlezen. Als ik online kom, dan kijk ik gewoon naar de laatste paar pagina's and that's it :P

Ik heb wel het gevoel dat ik iets mis, zo heb ik de cover van Dolly Bellefleur eigenhandig op moeten zoeken, de voorgaande jaren kwam ik hem in dit topic tegen :)
Is tig topics geleden hier al eens gepost. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 05-05-2018 01:54:25 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 01:40:22 #19
163650 Greys
pi_178946999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:25 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat veel vaste gasten hier netjes alles bijlezen. Als ik online kom, dan kijk ik gewoon naar de laatste paar pagina's and that's it :P

Ik heb wel het gevoel dat ik iets mis, zo heb ik de cover van Dolly Bellefleur eigenhandig op moeten zoeken, de voorgaande jaren kwam ik hem in dit topic tegen :)
Haar cover heeft hier gestaan maar was op hetzelfde moment als de eerste repetitie dus sneeuwde compleet onder. Post hem gerust nog eens hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 5 mei 2018 @ 01:48:44 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_178947052
Oh trouwens Greys, je kan gewoon onderweg naar huis de finale kijken, ziggo go app op de telefoon en gaaaaaaan *O*
  zaterdag 5 mei 2018 @ 01:54:51 #21
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178947071
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het knap dat veel vaste gasten hier netjes alles bijlezen. Als ik online kom, dan kijk ik gewoon naar de laatste paar pagina's and that's it :P
Ik lees ook niet alles woord voor woord terug. Ik skim er even snel overheen. :Y
En sommige posts hoef je helemaal niet te lezen om te raden wat erin staat. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178947075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is tig topics geleden hier al eens gepost. :)
Ja, daar ging ik al van uit :D
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Haar cover heeft hier gestaan maar was op hetzelfde moment als de eerste repetitie dus sneeuwde compleet onder. Post hem gerust nog eens hoor!
Ah! Ik heb toen nog wel één topic teruggelezen, maar het werd me iets te veel :P Morgen met de rehearsels zit ik op een bevrijdingsfestival en lees ik daarna vast wel ergens een samenvatting.
Er is nog zo'n vast ESF-forum dingetje wat ik mis, maar daar kan ik niet op komen, vast niets belangrijks dan :P
pi_178947455
O god. Ik ben officieel forum idioot geworden. Ik heb vannacht gedroomd over oa Cee en Greys! Er was een grote ESF meeting en we gingen wraps eten bij Cee thuis. Ter plekke besloten we met z’n allen een vakantie naar Hawaï te boeken omdat iedereen kapot en uitgeput was van alle emooosies rond Waylon dit jaar.


Was dat psychische hulp topic er nog? Dan verhuis ik mezelf daar wel heen.

8)7
pi_178947519
Goedemorgen. :) De eerste repetitie en de reacties daarop vond ik best wel even slikken. Maar heb alles heeft even kunnen laten bezinken.

Waylon neemt een gigantische gok. Zoals hij maanden geleden al zei, ik kan eerste of laatste worden. Laat ik voorop stellen denk dat het sowieso goed is dat er iets wordt geprobeerd wat ‘different’ is. Met een traditionele, voorspelbare staging (oftewel, Waylon alleen met zijn gitaar en een lichtshow) wordt hij misschien 10e, hooguit 6e, maar winnen doet hij dan sowieso niet. Het gros van de televoters gaat toch over het algemeen voor iets wat nieuw / anders en verrassend is. Of de combinatie van deze twee ‘werelden’ uiteindelijk gaat werken is natuurlijk een tweede... Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje. Veel zal afhangen van de choreografie (rommelig of niet?), beeldregistratie, etc. Maar zodra mensen over racisme beginnen, zakt de moed ook in mijn schoenen. :{ En ik ben ook bang dat andere landen qua budget veel meer mogelijkheden hebben voor wat betreft special effects.

Waylons uitleg waarom er géén band op het podium staat, snap ik wel volkomen. En waarom ze specifiek voor deze dans hebben gekozen (en geen linedance :P), begrijp ik. Aan Waylon en team de schone taak om ervoor te zorgen dat de dans er goed in verwerkt wordt, zonder dat het afleidt en rommelig oogt. En Waylon moet met zijn uitstraling autoriteit genoeg zijn om de aandacht ook op zichzelf te blijven houden.

De perspoll neem ik niet serieus. Het kan gewoon niet zo zijn dat een uitstekende zanger minder punten krijgt dan het valszingende San Marino. De verwachtingen zijn blijkbaar torenhoog. En dan blijf ik erbij dat die mensen van de pers het liedje al hadden gehoord en (onbedoeld) daar in hun hoofd al een traditioneel plaatje bij hadden gecreëerd.

Ik ben heel benieuwd wat de act gaat doen bij kijkers die er blanco instaan en het nummer in de semifinale voor de allereerste keer horen. Het zal een hate It or love It worden, maar dat is juist goed.

(Vrees alleen dat de vakjuries het wellicht niet kunnen waarderen, omdat die sowieso snel gaan voor traditioneel...)

Afwachten. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Zen90 op 05-05-2018 07:49:33 ]
pi_178947520
hoe laat moet hij??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')