Hahahahaquote:
Betalen voor een kleurplaat op je beenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tenzij je voor duizenden euro's je benen vol tattoo's hebt is dat inderdaad vrij onnodig.
S/0 naar de boy die zijn privé heeft opgegeven voor FOK!quote:
Wow:$quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:35 schreef Nobu het volgende:
Terechte klacht, korte broeken zijn voor het sportveld en de tropen.
Cool hequote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
S/0 naar de boy die zijn privé heeft opgegeven voor FOK!
#ALTIJDREADYGANG
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cool he
Niet langer kan ik mij nog verstoppen
Maar je hebt het niet gedaan en dat is hoe we doenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:43 schreef Max-Westerman het volgende:
HAAAAAAAAA
Ik twijfelde vanmorgen om een Lorre broek aan te trekken
Ik zie er altijd hoe ready uit dus selfies zijn mij niet vreemdquote:
Ik moet toegeven dat jij wel #READY bent voor die fotoshoot met Ali B.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zie er altijd hoe ready uit dus selfies zijn mij niet vreemd
Met 'we' bedoel je flamboyante relnichten?quote:
Ik doe bicep squat en koop gwn te kleinuu Stretchshirtjes en dan curls en dan naar de discoquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik squat toch niet voor niks bones.
Ik koop meestal te kleine broeken juist.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik doe bicep squat en koop gwn te kleinuu Stretchshirtjes en dan curls en dan naar de disco
Held.quote:
Jaquote:Op zondag 6 mei 2018 23:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik woon in bangkok en loop rond met een lange broek bij 37 graden. Ben ik nu mannelijk? Of is bevestiging zoeken ook niet mannelijk? Is ironisch onderkennen dat je bevestiging zoekt wel weer mannelijk? #druftevragen
Nou... neuh.quote:
waarom woon je in bangkok?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik woon in bangkok en loop rond met een lange broek bij 37 graden. Ben ik nu mannelijk? Of is bevestiging zoeken ook niet mannelijk? Is ironisch onderkennen dat je bevestiging zoekt wel weer mannelijk? #druftevragen
Interessante formulering om te zeggen dat je je lange broek aan houdt tijdens gayseksquote:Op zondag 6 mei 2018 23:02 schreef SpecialK het volgende:
Voor de zeevisserijquote:
Ik vind dat soort mensen leuker dan mensen die in de hitte in hun goedkope plastic c&a pak blijven rondlopen in de hoop hun incompetentie te verbergen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:35 schreef GM78 het volgende:
Een collega van mij ook altijd.
Dikk buik, korte broek inclusief witte sokken en pantoffels![]()
En ook totaal geen schaamte
![]()
De helft met een jurk aan en dikke tieten is in Bangkok ook mannelijk dus ik weet niet of dat heel representatief is.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik woon in bangkok en loop rond met een lange broek bij 37 graden. Ben ik nu mannelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |