Wat ben jij gelijk aangevallen zeg. Ik ben niet verplicht om ook foto’s te posten om te laten zien dat ik beter ben dan jij of wat dan ook. En heb ook nergens gezegd dat ik beter ben dan jij in welke opzicht dan ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij hebt kritiek. No problem. Maar wat doe jij beter dan mij dan eigenlijk. Daar ben ik benieuwd naar. Ik heb nooit beweerd dat ik een kok was, ik laat alleen zien wat ik doe. En wat ik om me heen zie, is dat andere mensen ook maar wat doen, net zoals ik.
Zo heb ik laatst een werkelijk voortreffelijke zuurkool gegeten en ik vroeg aan de keukendame, hoe heb je dat klaargemaakt?
Je mag drie keer raden.
Hintje: ze heeft geen houten vat, ze heeft geen witte kool gekocht en ook geen fles azijn.
dus?
Het is wel weer genoeg met deze discussie.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij gelijk aangevallen zeg. Ik ben niet verplicht om ook foto’s te posten om te laten zien dat ik beter ben dan jij of wat dan ook. En heb ook nergens gezegd dat ik beter ben dan jij in welke opzicht dan ook.
Enige ‘kritiek’ was dat ik zo’n broodje niet topic waardig vond. Heb nergens gezegd bah bah bah vies dit dat. Sommige zijn het met mij mee eens, anderen zijn het er niet mee eens. Kan toch?
Als je 0.0 ‘kritiek’ wilt en anders gaat huilen, dan moet je idd maar geen topic meer openen
Kan je een hint geven over wat Chicken Ren is?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga morgen mijn gerecht Chicken Ren proberen te maken. Hier is wat handigheid voor nodig, maar is letterlijk om je vingers bij af te zuigen!!!
Het is al weer een tijdje geleden, maar ik ga me er aan wagen. Daar heb ik wel heel goede kip voor nodig.
Daar gaat het niet om. Maar je hebt gewoon makkelijk praten. Ik laat zie wat ik doe, dus dat kun je lekker afkraken. Lekker gemakkelijk. Misschien ben jij wel mevrouw Iwanius, dat weet ik niet. Als Iwanius me af zou kraken zou ik zeggen, he Willem, ga jij ook eens even de keuken in, kijken wat jij er van maakt?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij gelijk aangevallen zeg. Ik ben niet verplicht om ook foto’s te posten om te laten zien dat ik beter ben dan jij of wat dan ook. En heb ook nergens gezegd dat ik beter ben dan jij in welke opzicht dan ook.
Enige ‘kritiek’ was dat ik zo’n broodje niet topic waardig vond. Heb nergens gezegd bah bah bah vies dit dat. Sommige zijn het met mij mee eens, anderen zijn het er niet mee eens. Kan toch?
Als je 0.0 ‘kritiek’ wilt en anders gaat huilen, dan moet je idd maar geen topic meer openen
Het is geen origineel recept van mezelf. Ik hoorde het van een ander. En van mensen die bij hem kwamen eten. Het is zelfs half half te vinden op internet. Maar het is maar net afwachten hoe het gaat. Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken. Als je het ziet, dan denk je, oh ja. En als je het goed doet is het zoooo lekker. Als je het fout doet is het niet te vreten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je een hint geven over wat Chicken Ren is?
Wat verschrikkelijk lief van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik vind je topics leuk, ga vooral zo door sigaartje en trek je van die sjagrijnen maar niets aan
Wijsheid van de dagquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lief van je.
en ook de vele complimenten van vele anderen. Ik ben maar een gewone jongen, met gewoon eten, maar ik wil er wat smaak aan geven. Als je smaak geeft aan je eten, geef je ook smaak aan je leven.
Doe je die kip ook eerst in bad?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sigaartje het volgende:
Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken.
Ik ben zeer gefascineerdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het is geen origineel recept van mezelf. Ik hoorde het van een ander. En van mensen die bij hem kwamen eten. Het is zelfs half half te vinden op internet. Maar het is maar net afwachten hoe het gaat. Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken. Als je het ziet, dan denk je, oh ja. En als je het goed doet is het zoooo lekker. Als je het fout doet is het niet te vreten.
Ah joh zo ingewikkeld is het niet. Maar toen ik het hoorde, zoiets simpels, de gasten van die jongen die dat maakte die zeiden " ik vind het niet zo raar dat hij zo dik is". (Ik ben het niet hoor).quote:
Ja nou wordt het helemaal mooi. Ik ben dol op eten waar je dik van wordt!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ah joh zo ingewikkeld is het niet. Maar toen ik het hoorde, zoiets simpels, de gasten van die jongen die dat maakte die zeiden " ik vind het niet zo raar dat hij zo dik is". (Ik ben het niet hoor).
Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:51 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga morgen eerst de boodschappen doen en dan begin ik er 's middags mee. Ik hoop dat het lukt.
Zie het nu pas.. First we Feastquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:41 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is waar ik de inspiratie vandaan had van het broodje.
[ afbeelding ]
Het is een Mexicaanse lunch. Tortas. Het broodje zelf maakt het broodje. Maar die hebben we hier niet. Dus ja, behelpen dus. Ik heb een begin gemaakt. Later wordt het nog beter, met ei erbij, kruiden, ik zie wel...
Toen ik die foto zag, dacht ik hee, wat leuk! Dat is wat anders dan een broodje kaas. Dus ik ben BEGONNNEN ermee aan de slag te gaan.
FOK! heeft wanhopig dit soort topics nodig en je komt ff langs om er over heen te pissen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoel het niet slecht hoor ts. Maar wat je vandaag hebt gemaakt is echt geen topic waardig. (Vind ik, eigen mening enzo rustig allemaal)
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
FOK! heeft wanhopig dit soort topics nodig en je komt ff langs om er over heen te pissen?Niks kritiek, gewoon schoppen tegen TS met semi-lollige reacties. Denk dat daar echt niemand op zit te wachten eigenlijk, zoals je ook wel aan de andere reacties merkt.
Wil je wel de vliegende kip van morgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:31 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het een leuk topic. Lekker lijkt het me verder niet. Vis en kaas, no thanks.
Zou je ze niet eerst even een slipje aandoen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Doe je die kip ook eerst in bad?
[ afbeelding ]
Weet niet wat het is maar ben nu wel benieuwd ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wil je wel de vliegende kip van morgen?
En dit! Gewoon doorgaan!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik vind je topics leuk, ga vooral zo door sigaartje en trek je van die sjagrijnen maar niets aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |