Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :pquote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:47 schreef Uberkullie het volgende:
Bonjour Fok(st)ers en Danny,
Het is weer even geleden maar hier ben ik weer met een niet meer dan terechte klacht (inb4 opflikkeren aandachtshoer, is dit weer een kloontje van Aberella/Oberkullie/ZarB, huh jij zou toch niet meer inloggen).
Vanmorgen ben ik in alle vroegte bij het ontwaken van de vogeltjes opgestaan. Ik ga namelijk op vakantie. Nou mag ik mezelf inmiddels wel frequent flyer noemen, en had ik dus ter voorbereiding mijn tas netjes ingepakt, alle vloeistoffen in een afsluitbare en tevens doorzichtige zak, en onderweg naar Schiphol mijn Vitamin Water detox opgedronken zodat ik de boel niet zou ophouden bij de bagage check.
Ik had expres een strak jurkje aangetrokken zodat ik niet gefouilleerd zou worden door een naar shag ruikende Ria met grijpgrage vingers.
Helaas was niet iedereen zo #ready vanmorgen.
9/11 is nu jaren geleden en inmiddels zou je denken dat iedereen weet wat hij wel en niet mee kan nemen in zijn handbagage. Niets is echter minder waar. Zo zag ik vanmorgen hele kinderwagens afstevenen op de bagage belt gevuld met flessen water, bekers Starbucks en de meest exotische Action parfummetjes. Mensen die er op het allerlaatste moment achter kwamen dat hun riem af moest en dat op hun gemakje even gingen doen. Ondertussen werd de rij groter en groter.
Maar dat is nog niet het enige, mijn tweede klacht gaat over de gate van Easyjet. Normaal vlieg ik uitsluitend met KLM of AirFrance maar die zaten last minute vol dus moest ik voor een keer met Easyjet ().
Dan kom je bij gate M, mag je 100 jaar wachten op de vloer tot je gate eindelijk bekend is en er zijn geen leuke winkeltjes om de tijd te doden.
De prijs van de vlucht compenseer je overigens weer met je koffie in de lounge (4-fucking-komma-50 euro) echt fantastisch.
Dat was het voor nu. Ik hoop dat jullie een betere ervaring hebben met de babage belt op Schiphol. Laat je comment hieronder achter.
Au revoir
Ik ben blij dat je de OP quote, anders had ik niet geweten of je het tegen mij had.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:54 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :p
Er komt ontlasting uit het achtereind van jouw paard. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:55 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de OP quote, anders had ik niet geweten of je het tegen mij had.
Oh want passagiers van andere maatschappijen hoeven niet door de check natuurlijk. Wat dom van me he.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor de rest onterechte klacht natuurlijk. Vliegen met EasyJet en dan gaan klagen
Niet Privium zijn op Schiphol
Niet allemaal op dezelfde plek als waar EasyJet moet boarden nee. Dus inderdaad een beetje dom van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:11 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Oh want passagiers van andere maatschappijen hoeven niet door de check natuurlijk. Wat dom van me he.
Geen dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:54 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :p
Dus jij bent lesbisch, gezien je naam?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:29 schreef Id_do_her het volgende:
Juist als je een strak jurkje aantrekt willen ze fouilleren. Ja, dit weet ik uit ervaring.
Of een travestiet, niet te kort door de bocht he!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent lesbisch, gezien je naam?
Het is namelijk heel belangrijk om zo snel mogelijk te zitten zodat je op tijd bent voor het 4 uur zitten (of 2, of 6)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:08 schreef Uberkullie het volgende:
Bonusklacht: mensen die de hele boel ophouden omdat ze middenin het gangpad nog even hun koffer moeten organiseren zodat niemand naar zijn stoel kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |