Je hoeft je eigen onderkant niet met iedereen te delen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat is je been. Je penis is dat garnaaltje tussen je benen in
quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat is je been. Je penis is dat garnaaltje tussen je benen in
Terechte klacht, gewoon omdat de naam black panther al omstreden is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:27 schreef KreKkeR het volgende:
Ik was net dus even subtitles bij de Black Panther film aan het checken en wat valt me op?
Een groot aantal v/d subtitles heeft in de omschrijving "COLORED HI - Corrected, colored...". Dit terwijl dat normaal gesproken veel minder voorkomt.
Ik vind het echt jammer dat die BLM-kneuzen hun racistisch gedachtegoed nu zelfs op deze manier verder proberen te op te dringen aan de samenleving![]()
PS. ik download overigens geen films en ook geen subtitlesIk vind het puur en alleen plezierig om door de grote hoeveelheden subtitles heen te scrollen om te zien hoeveel varianten er zijn. Dit natuurlijk niet op subtitle-websites want dat is ook niet legaal.
Alsof de underground subtitle scene ooit bij veel mensen bekend is geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:11 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zie dat de Netflix-generatie al zo door Brein gebrainwashed is dat ze niet eens meer bekend zijn met de underground subtitle sceneDit is een vrij hechte community die in tegenstelling tot de hackers scene mensen juist wat moois wilde geven i.p.v. ze lastig te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb hem toevallig ook gezien. Maar ik vond het wel meevallen allemaal. Maar ik had ook geen ondertitels nodig.Het is nog interessanter dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door SpecialK op 04-05-2018 10:48:00 ]Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Ja echt mooi was die tijd. Toen ze 'Mayday Mayday' nog vertaalde als 'Meidag Meidag'quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:11 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zie dat de Netflix-generatie al zo door Brein gebrainwashed is dat ze niet eens meer bekend zijn met de underground subtitle sceneDit is een vrij hechte community die in tegenstelling tot de hackers scene mensen juist wat moois wilde geven i.p.v. ze lastig te vallen.
Iets met een leeuw die te lang in de zon heeft gestaan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:34 schreef Trollscience het volgende:
ik snap echt niet waar dit over gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |