Daar heeft 'ie haar voor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:05 schreef KillemWieft het volgende:
Nut van die hoed is z’n kale kop bedekken.
Die amish-hoed was in 2014 al een terechte klacht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Die hoed droeg hij in 2014 en hoort volgens de ESF kijkers bij hem. Als hij de hoed niet zou dragen, zou je klacht terecht zijn, nu niet.
Misschien heeft iemand voor de grap lijm in z'n hoed gesmeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:19 schreef Za het volgende:
Ik heb al niks met deze fantastische zanger, maar tegenwoordig dost hij zich uit als een praalhans met hoed, ook wanneer hij gewoon een interviewtje komt doen.
Nou en. Hij gaat in Portugal een liedje zingen... Hij komt niet bij je op bezoek.quote:
Nou, doe maar dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:44 schreef wawowiewa het volgende:
Waylon is een tovenaar, Ik kan je zo 100den redenen opnoemen waarom wat hij doet geniaal is.
hoi haags_kwartiertje,quote:
Oeh, toch maar weer eens kijken dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:53 schreef Jordy-B het volgende:
Behalve Rusland dan, want die sturen dezelfde zwaar gehandicapte vrouw die ze ook naar de Oekraïene hadden willen sturen (bedoelden ze verder niks mee), en die klinkt als een dertienjarig bakvisje die een liedje door haar beugeltje kwijlt.
Ieder zijn ding. Ik vind het verschrikkelijk en zie dit kansloze festijn het liefst zo snel mogelijk verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoi haags_kwartiertje,
Hee ik kijk meestal naar het songfestival, omdat het een geinig muziekfestival is met heel veel nieuwe muziek waarvan iedereen denkt dat het het beste lied ever is.
Behalve Rusland dan, want die sturen dezelfde zwaar gehandicapte vrouw die ze ook naar de Oekraïene hadden willen sturen (bedoelden ze verder niks mee), en die klinkt als een dertienjarig bakvisje die een liedje door haar beugeltje kwijlt.
Na de bijna-overwinning door ons land, waarbij alleen meneer Worst Worst ons in zijn jurk nog in de weg stond, is de gierende nichterigheid ietsje teruggeschroefd, maar je kan je nog altijd heerlijk ergeren aan het politiek gemotiveerde stemgedrag.
Okee, kusje
Ach..... hij zakt tenminste echt af tijdens z'n coke verslaving. Niet van dat gelul zoals bij die Jetrebel die een tijdje niet blowt en het dan heeft over "clean zijn"quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:38 schreef de_boswachter het volgende:
Waylon vind zichzelf net iets te veel rock&roll en dat terwijl hij maar een simpele boerenlul is.
Zal wel door de drugs komen
Je klinkt als iemand die nog tv kijkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik vind het verschrikkelijk en zie dit kansloze festijn het liefst zo snel mogelijk verdwijnen.
Ah gelukkig. Nog een trouwe kijker.quote:
Dan was jij de spotify-catalogus?quote:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:19 schreef Za het volgende:
Ik heb al niks met deze fantastische zanger, maar tegenwoordig dost hij zich uit als een praalhans met hoed, ook wanneer hij gewoon een interviewtje komt doen.
Wat is het nut van deze hoed en outfits, imo heeft hij al die poespas niet nodig of heb ik het mis?
Dit is toch wanstaltig? :
[ afbeelding ]
Waylon komt zo beter tot zijn recht voor de eventuele liefhebbers imo:
[ afbeelding ]
Klacht: nodeloze hoeden, dierenprintjassen en rare laarzen dragen.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die amish-hoed was in 2014 al een terechte klacht.
Jezus, dat je ergens je inspiratie vandaan haalt oké, maar dit is wel heel erg gejat.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus, tuurlijk is het onderdeel van zijn act en imago maar ook omdat "Waylon" ,die in het echt Willem Bijkerk heet zoveel mogelijk het imago van zijn country "outlaw" held Waylon Jennings wil imiteren.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |