abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178915617
Denk je dat het niet nog erger kan heb je een stoet randdebielen die 4 Mei vergelijken met racisme. Allerlei raaskallen dat kant noch wal raakt. En hieromtrent een lawaaiprotest willen organiseren tijdens een dodenherdenking :') What the actual fuck ?!

Klacht: Een kudde idioten die het allemaal niet zo goed snappen en hier speciaal een rechtszaak voor moeten worden ingelast of ze de openbare orde mogen verstoren tijdens een dodenherdenking.

De tering :N
Ook in moeilijke tijden.
pi_178915653
Ja, ergens bewonder ik het dan wel weer dat ze in werkelijk alles iets kunnen vinden om beledigd over te zijn, dat is toch een soort van talent.
Wel een kuttalent though, waarvan ik wou dat ze het niet hadden :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:49:20 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178915659
Terechte klacht, respectloze lui.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_178915664
Die gasten zijn niet goed snik. Beetje mannetjes, van wij gaan even hier bepalen.
Voor mijn part rammen ze gasten helemaal in elkaar. Ik sta helemaal achter de Ajax-fans. Klappen geven die idioten.

Nou hebben we de zwarte pieten gehad en nou dit weer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  roze donderdag 3 mei 2018 @ 15:49:52 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178915673
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Terechte klacht, respectloze lui.
Your beauty never ever scared me.
pi_178915718
Vlak ervoor hè, niet tijdens de 2 minuten stilte zelf. Vind het wel een mooi gebaar.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:52:29 #7
459912 FlippingCoin
pi_178915732
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Vlak ervoor hè, niet tijdens de 2 minuten stilte zelf. Vind het wel een mooi gebaar.
Nee. :r

Zelfs als je het vlak ervoor doet ben je een respectloos zwijn. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:53:45 #8
459912 FlippingCoin
pi_178915754
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Sigaartje het volgende:
Die gasten zijn niet goed snik. Beetje mannetjes, van wij gaan even hier bepalen.
Voor mijn part rammen ze gasten helemaal in elkaar. Ik sta helemaal achter de Ajax-fans. Klappen geven die idioten.

Nou hebben we de zwarte pieten gehad en nou dit weer.
Gewoon in elkaar beuken die lui. :Y
pi_178915767
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat er hele knokpartijen op afgaan. Heel goed. In elkaar rammen die rotlui.
Dat wordt genieten.
pi_178915807
Het is sowieso te zot voor woorden om te moeten menen dat we met diezelfde herdenking volkeren moorden op de zwarte man verheerlijken en goedkeuren. Deze dame is er heilig van overtuigt dat 4 mei een zieke vorm van racisme is :') Ik word gewoon echt boos om dit soort bullshit.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:57:03 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178915818
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Trololololoooooo
pi_178915821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is sowieso te zot voor woorden om te moeten menen dat we met diezelfde herdenking volkeren moorden op de zwarte man verheerlijken en goedkeuren. Deze dame is er heilig van overtuigt dat 4 mei een zieke vorm van racisme is :') Ik word gewoon echt boos om dit soort bullshit.
Ik vind het allemaal best, maar doe het niet op 4 mei, kom op zeg.
pi_178915830
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is wel de 4 mei gedachte bij uitstek ja :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:59:01 #14
459912 FlippingCoin
pi_178915850
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is wel de 4 mei gedachte bij uitstek ja :')
Slaan tot we ze kunnen herdenken ja toch niet dan.
pi_178915864
Meijerink zegt nog steeds moeite te hebben met de 2 minuten stilte. Maar denkt dat het laten afgaan van een mobiel luchtalarm een acceptabel alternatief is. #lawaaidemonstratie

Tamas vraagt de rechter het gebiedsverbod te schorsen, en Van Aartsen te bevelen dat hij zich onthoudt van elke belemmering van Meijerink om op de Dam te zijn. Voldoet de burgemeester daar niet aan, dan zou de gemeente 50.000 dwangsom moeten voldoen. #lawaaidemonstratie

Als de beslissing van de rechter is dat zijn luchtalarm niet mag afgaan, dan geeft Meijerink niet op, zegt hij. “Het herdenken van oorlogsmisdadigers moet stoppen. Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar.” #lawaaidemonstratie

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_178915872
Zelfs voor een Troll zoals ik gaat dit getroll een stap te ver.
pi_178915928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou haar wel doen
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:03:25 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_178915942
Ik mag hopen dat ze die randdebielen helemaal kapot slaan als ze daadwerkelijk de herdenking gaan verstoren. Het moet een keer ophouden met overal maar racisme in te zien. Eerst zwarte piet, nu dit. Sodeflikker een eind op zeg :r respectloze varkens.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_178916110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Meijerink zegt nog steeds moeite te hebben met de 2 minuten stilte. Maar denkt dat het laten afgaan van een mobiel luchtalarm een acceptabel alternatief is. #lawaaidemonstratie

Tamas vraagt de rechter het gebiedsverbod te schorsen, en Van Aartsen te bevelen dat hij zich onthoudt van elke belemmering van Meijerink om op de Dam te zijn. Voldoet de burgemeester daar niet aan, dan zou de gemeente 50.000 dwangsom moeten voldoen. #lawaaidemonstratie

Als de beslissing van de rechter is dat zijn luchtalarm niet mag afgaan, dan geeft Meijerink niet op, zegt hij. “Het herdenken van oorlogsmisdadigers moet stoppen. Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar.” #lawaaidemonstratie

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Het is bijna triest,nou ja bijna , het is ziekelijk triest.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef C.L.Werner het volgende:
Zelfs voor een Troll zoals ik gaat dit getroll een stap te ver.
Dit. Even wat trollen is nog wel leuk maar dit is echt way too far.
Ook in moeilijke tijden.
pi_178916125
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Het is bijna triest,nou ja bijna , het is ziekelijk triest.

[..]

Dit. Even wat trollen is nog wel leuk maar dit is echt way too far.
Maar het trollen gaat door:

Overigens verklaarde Rogier Meijerink zojuist in de wandelgangen hoe dan ook naar de Dam te zullen gaan. En ook zei hij de rechtbank “een koloniaal instituut” te vinden. #lawaaidemonstratie
pi_178916209
Wat voor werk doet die lul eigenlijk.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:17:16 #22
459912 FlippingCoin
pi_178916258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef Sigaartje het volgende:
Wat voor werk doet die lul eigenlijk.
:D

Dit is hun werk.
pi_178916383
Daar istie dan. Dus als je hem onderweg ziet..
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:23:39 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_178916405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Een blanke NSB'er met zelfhaat dus.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_178916420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
...dan wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')