Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Vlak ervoor hè, niet tijdens de 2 minuten stilte zelf. Vind het wel een mooi gebaar.
Gewoon in elkaar beuken die lui.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Sigaartje het volgende:
Die gasten zijn niet goed snik. Beetje mannetjes, van wij gaan even hier bepalen.
Voor mijn part rammen ze gasten helemaal in elkaar. Ik sta helemaal achter de Ajax-fans. Klappen geven die idioten.
Nou hebben we de zwarte pieten gehad en nou dit weer.
Ik heb gelezen dat er hele knokpartijen op afgaan. Heel goed. In elkaar rammen die rotlui.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar beuken die lui.
Trololololooooooquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Vlak ervoor hè, niet tijdens de 2 minuten stilte zelf. Vind het wel een mooi gebaar.
Ik vind het allemaal best, maar doe het niet op 4 mei, kom op zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is sowieso te zot voor woorden om te moeten menen dat we met diezelfde herdenking volkeren moorden op de zwarte man verheerlijken en goedkeuren. Deze dame is er heilig van overtuigt dat 4 mei een zieke vorm van racisme isIk word gewoon echt boos om dit soort bullshit.
Dat is wel de 4 mei gedachte bij uitstek jaquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar beuken die lui.
Slaan tot we ze kunnen herdenken ja toch niet dan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is wel de 4 mei gedachte bij uitstek ja
Zou haar wel doenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is sowieso te zot voor woorden om te moeten menen dat we met diezelfde herdenking volkeren moorden op de zwarte man verheerlijken en goedkeuren. Deze dame is er heilig van overtuigt dat 4 mei een zieke vorm van racisme isIk word gewoon echt boos om dit soort bullshit.
Het is bijna triest,nou ja bijna , het is ziekelijk triest.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Meijerink zegt nog steeds moeite te hebben met de 2 minuten stilte. Maar denkt dat het laten afgaan van een mobiel luchtalarm een acceptabel alternatief is. #lawaaidemonstratie
Tamas vraagt de rechter het gebiedsverbod te schorsen, en Van Aartsen te bevelen dat hij zich onthoudt van elke belemmering van Meijerink om op de Dam te zijn. Voldoet de burgemeester daar niet aan, dan zou de gemeente 50.000 dwangsom moeten voldoen. #lawaaidemonstratie
Als de beslissing van de rechter is dat zijn luchtalarm niet mag afgaan, dan geeft Meijerink niet op, zegt hij. “Het herdenken van oorlogsmisdadigers moet stoppen. Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar.” #lawaaidemonstratie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit. Even wat trollen is nog wel leuk maar dit is echt way too far.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef C.L.Werner het volgende:
Zelfs voor een Troll zoals ik gaat dit getroll een stap te ver.
Maar het trollen gaat door:quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is bijna triest,nou ja bijna , het is ziekelijk triest.
[..]
Dit. Even wat trollen is nog wel leuk maar dit is echt way too far.
quote:
Een blanke NSB'er met zelfhaat dus.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef Sigaartje het volgende:
Daar istie dan. Dus als je hem onderweg ziet..
[ afbeelding ]
...dan wat?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef Sigaartje het volgende:
Daar istie dan. Dus als je hem onderweg ziet..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |