Wat doe jij trouwens met de resten van de pinda’s en borrelnoten die de barre tocht naar jouw mond niet halen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:45 schreef Geralt het volgende:
Ik heb altijd Laura Biagiotti Roma Uomo.
Eigenlijk alleen maar omdat Brennie die lekker vindt. Zelf vind ik het ook prima als ik naar sigaretten en verschaald bier ruik![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Je opa zou zich omdraaien in zijn graf als hij die nieuwerwetse reclames gezien had.
Dat is niet waar Old Spice voor zou moeten staan.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:45 schreef Geralt het volgende:
Zelf vind ik het ook prima als ik naar sigaretten en verschaald bier ruik![]()
![]()
Ook een goed geurtje inderdaad. Mannen die voorbij lopen maskeren meestal zware shag en vijf liter bier van de avond tevoren.quote:
Of Acqua di Parma.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:15 schreef wielrennerdt het volgende:
Niet gewoon Tom Ford of Dior gebruiken![]()
![]()
Ook op vandaag.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:45 schreef Geralt het volgende:
Ik heb altijd Laura Biagiotti Roma Uomo.
Eigenlijk alleen maar omdat Brennie die lekker vindt. Zelf vind ik het ook prima als ik naar sigaretten en verschaald bier ruik![]()
![]()
Black orchidquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:15 schreef wielrennerdt het volgende:
Niet gewoon Tom Ford of Dior gebruiken![]()
![]()
Wat snap je niet aan de OP?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken deze reclame niet. Van welk merk is het?
Old spice alleen maar vanwege de reclame geloven als een goede parfum.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Het geurtje dus van deze reclame:
Heerlijk, ik ruik naar mijn opa en dat doet me goed.
Klacht: Mensen die dat niet waarderen.
Zeep?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Old spice alleen maar vanwege de reclame geloven als een goede parfum.
"Eckte' bazen die gebruiken gewoon een goede zeep en ruiken dan gewoon goed. En heel soms doe je er een beetje Hugo boss bij om e.e.a extra te versterken.
Huh? Dus eerst poeier je me af omdat ik een geurtje koop vanwege de reclame. En vervolgens onderbouw je je eigen keuze van Hugo Boss met een reclame? Raarrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Old spice alleen maar vanwege de reclame geloven als een goede parfum.
"Eckte' bazen die gebruiken gewoon een goede zeep en ruiken dan gewoon goed. En heel soms doe je er een beetje Hugo boss bij om e.e.a extra te versterken.
Showergel is heel slecht voor je huid kan ik je vertellen. Menig huidarts zal je dat vertellen alleen als je jong bent dan merk je dat nog niet, en vind je het vooral makkelijk te gebruiken zo een gel waar alles in 1 vaak zit om je te wassen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:35 schreef the-eye het volgende:
Zeep?
Kompop zeg, we hebben tegenwoordig showergel en dat soort dingen. Je gaat toch niet vertellen dat je met zo'n stuk zeep, aan een koord om je nek, staat te douchen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |