Ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:19 schreef Sigaartje het volgende:
En klaar:
[ afbeelding ]
Met Ketjap Manis erdoorheen, want mijn gasten houden er van.
Ik zie dat je dat suikerwater van Conimex gebruikt, probeer de "A Trademark" eens. Zijn van die witte plastic flessen. Krijg je tegenwoordig bij Appie ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:19 schreef Sigaartje het volgende:
En klaar:
[ afbeelding ]
Met Ketjap Manis erdoorheen, want mijn gasten houden er van.
Dat staat toch links van zijn pan?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zie dat je dat suikerwater van Conimex gebruikt, probeer de "A Trademark" eens. Zijn van die witte plastic flessen. Krijg je tegenwoordig bij Appie ook.
Zit daar zulk groot verschil in ja?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zie dat je dat suikerwater van Conimex gebruikt, probeer de "A Trademark" eens. Zijn van die witte plastic flessen. Krijg je tegenwoordig bij Appie ook.
Dat was gisteravond.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag ook liveverslag van bami graag
Veel voller van smaak en minder suiker.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zit daar zulk groot verschil in ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |