Ik ben een jongetjequote:Op donderdag 3 mei 2018 08:44 schreef JeMoeder het volgende:
Och meisje toch. Dan ga je toch naar een andere bank?
Ja ze bespreken samen in de kartelmeeting hoeveel en wanneer ze gezamenlijk de tarieven gaan verhogen.quote:Oh wacht, die hebben ook tarieven die ze indexeren of verhogen.
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om de niet bestaande spaarrente, dan om een paar cent verhoging per maand. Juist door die niet bestaande rente maakt de bank dikke winst met je geld.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:48 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ik ben een jongetje
[..]
Ja ze bespreken samen in de kartelmeeting hoeveel en wanneer ze gezamenlijk de tarieven gaan verhogen.
En de AFM en ACM slapen rustig verder![]()
![]()
![]()
![]()
Dit. Maar TS maakt zich liever druk over die 25 cent per maand.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om de niet bestaande spaarrente, dan om een paar cent verhoging per maand. Juist door die niet bestaande rente maakt de bank dikke winst met je geld.
Ja daar heb ik ook lekker veel invloed opquote:Op donderdag 3 mei 2018 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om de niet bestaande spaarrente, dan om een paar cent verhoging per maand. Juist door die niet bestaande rente maakt de bank dikke winst met je geld.
Penny wise pound foolishquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Maar TS maakt zich liever druk over die 25 cent per maand.
Jij zegt het, niet ikquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Penny wise pound foolish
Ja hoor, je kan naar banken gaan die nog wel wat rente geven, of je geld investeren in een langdurige belegging of je geld in een oude sok stoppen. Laatste optie is gratis, niemand maakt winst met jouw centen en je geld wordt net zoals wanneer het op de bank staat niet meer waard, zonder dat je er kosten aan hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:03 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook lekker veel invloed op
Mijn sokken zijn zo zuur dat papiergeld verteerdquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan naar banken gaan die nog wel wat rente geven, of je geld investeren in een langdurige belegging of je geld in een oude sok stoppen. Laatste optie is gratis.
Correct, maar ik ZEI het nietquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Je insinueerde het.
Ieder maand weer dat zijn er 6 per jaarquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:06 schreef Vanillekwark het volgende:
¤ 0,25 meer?![]()
Dat is toch een halve schultenbrau
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ieder maand weer dat zijn er 6 per jaar![]()
![]()
![]()
Liksom of rechtsom, iemand verdient heel veel aan jouw geld. Of je nu gaat beleggen, investeren, of het op de bank laat staan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan naar banken gaan die nog wel wat rente geven, of je geld investeren in een langdurige belegging of je geld in een oude sok stoppen. Laatste optie is gratis, niemand maakt winst met jouw centen en je geld wordt net zoals wanneer het op de bank staat niet meer waard, zonder dat je er kosten aan hebt.
Daar zie je tenminste dat je betaald voor het topsalaris van de bestuurders.quote:
Je begrijpt dat de overheid 51% van de aandelen bezit?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Daar zie je tenminste dat je betaald voor het topsalaris van de bestuurders.
ABN steekt het allemaal in EIGEN ZAK!!!!
Je begrijpt dat mijn comment niet superinhoudelijk was ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de overheid 51% van de aandelen bezit?
Zekerquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:22 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mijn comment niet superinhoudelijk was ofzo?
Is toch niets nieuws. Het staat je vrij je rekening op te heffen en te verkassen naar een anderen, kleinere Bank zoals:quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Geachte heer Graf..Coudenhove..Kalergi,
U heeft bij ons het betaalpakket BetaalGemak Extra. Met ingang van 1 juli 2018 wijzigt hiervan het maandelijkse tarief van ¤ 3,15 naar ¤ 3,40*.
Ontvangt u papieren afschriften voor uw betaalrekening(en)? Vanaf 1 juli 2018 gelden de volgende tarieven:
Papieren
afschriften
Huidig
maandtarief
Maandtarief
per 1 juli 2018
Maandelijks
¤ 0,00
¤ 0,60 per betaalrekening
Tweewekelijks
¤ 1,05
¤ 1,05** per betaalrekening
* Heeft u een collectieve regeling vanuit uw werkgever? Dan houdt u de korting op uw betaalpakket.
** Ontvangt u als Preferred Banking-klant tweewekelijks afschriften? Dan stijgt uw tarief van ¤ 0,00 naar ¤ 1,05 per maand.
Waarom stijgen de tarieven?
Wij willen dat betalen voor u gemakkelijk, snel en veilig blijft. Daarom verbeteren en vernieuwen wij voortdurend onze producten. Een deel van deze kosten zijn verwerkt in de nieuwe tarieven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile uitzuigers !!
De banken die jij aandraagt zijn allemaal onderdeel van de Volksbank, wat weer onderdeel is van de overheid.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is toch niets nieuws. Het staat je vrij je rekening op te heffen en te verkassen naar een anderen, kleinere Bank zoals:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En als je wat te makken hebt zit je gewoon in Nederland bij Rabo Schretlen Vermogensmanagement.
Hou je fokking bek joh tering slaaf.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:58 schreef Basutei het volgende:
Niet gewoon bij een bank zitten waar alles gratis is.
Tevens is het niet zo raar dat de bank gewoon een bijdrage vraagt voor een betaalrekening. Als je alleen je salaris gestort krijgt en verder geen andere diensten van ze hebt kost je gewoon geld.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hou je fokking bek joh tering slaaf.
Banken horen geen winstoogmerk te hebben, amateurtje .
Ze moeten andermans geld veilig houden en THATS IT .
Iemand in Brussel nam je comment redelijk serieus.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
kankerbanken
gewoon naar binnen rijden met een tank
alles platbranden
BURN BABYLON
Je moeder.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:44 schreef JeMoeder het volgende:
Och meisje toch. Dan ga je toch naar een andere bank? Oh wacht, die hebben ook tarieven die ze indexeren of verhogen.
Ga janken joh, zelfs op jaarbasis stelt 't weinig voor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 08:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Geachte heer Graf..Coudenhove..Kalergi,
U heeft bij ons het betaalpakket BetaalGemak Extra. Met ingang van 1 juli 2018 wijzigt hiervan het maandelijkse tarief van ¤ 3,15 naar ¤ 3,40*.
Ontvangt u papieren afschriften voor uw betaalrekening(en)? Vanaf 1 juli 2018 gelden de volgende tarieven:
Papieren
afschriften
Huidig
maandtarief
Maandtarief
per 1 juli 2018
Maandelijks
¤ 0,00
¤ 0,60 per betaalrekening
Tweewekelijks
¤ 1,05
¤ 1,05** per betaalrekening
* Heeft u een collectieve regeling vanuit uw werkgever? Dan houdt u de korting op uw betaalpakket.
** Ontvangt u als Preferred Banking-klant tweewekelijks afschriften? Dan stijgt uw tarief van ¤ 0,00 naar ¤ 1,05 per maand.
Waarom stijgen de tarieven?
Wij willen dat betalen voor u gemakkelijk, snel en veilig blijft. Daarom verbeteren en vernieuwen wij voortdurend onze producten. Een deel van deze kosten zijn verwerkt in de nieuwe tarieven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile uitzuigers !!
Van 0,00 ¤ naar 0.60 ¤quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ga janken joh, zelfs op jaarbasis stelt 't weinig voor.
okayquote:Op zaterdag 5 mei 2018 08:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Van 0,00 ¤ naar 0.60 ¤
![]()
![]()
Plus nog eens 0.25 ¤ meer per maand dat is 1/3 meer per jaar !!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |