abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178898704


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_178898709
Wilde eigenlijk iets met bommen en Rotterdam doen, maar dat durfde ik niet aan.
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:17 #3
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178898725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zie ineens nieuwe mogelijkheden.

KirovToken.

Voor 1000 Tokens mag je een GPS locatie in de blockchain plaatsen waar enkele weken later dan een paar bommen gedropt worden.

Ze zijn niet zo snel, die Kirov's.
_O- En dan later een partnership met MyTrackNet.
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:56 #4
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178898744
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:18 schreef KappenBakken het volgende:
Wilde eigenlijk iets met bommen en Rotterdam doen, maar dat durfde ik niet aan.
Begrijpelijk, ik had ook moeite met het posten over gas.
pi_178898748
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:19 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- En dan later een partnership met MyTrackNet.
Gat in de markt je dak!
pi_178898804
Hoe doet MyTrackNet het eigenlijk, hodlwave?
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:23:58 #7
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178898850
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:22 schreef BadVlad het volgende:
Hoe doet MyTrackNet het eigenlijk, hodlwave?
Het blijft stuiteren. In een paar dagen tijd kan er flink verschil in de prijs zitten. Hoever die jongens zijn met ontwikkelen weet ik niet, maar het idee en product is oké.
pi_178898907
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:23 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het blijft stuiteren. In een paar dagen tijd kan er flink verschil in de prijs zitten. Hoever die jongens zijn met ontwikkelen weet ik niet, maar het idee en product is oké.
Ik geloofde er niet in, dus zelf niets geïnvesteerd.
pi_178898913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:23 schreef hodlwave het volgende:
Hoever die jongens zijn met ontwikkelen weet ik niet, maar het idee en product is oké.
Ik kan dat eerste en laatste moeilijk met elkaar rijmen :P

Is het ontwikkelen niet juist het product?
pi_178898915
Wie zit allemaal in ripple?
pi_178898925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Wie zit allemaal in ripple?
JAAAAAHHHHHH :7
pi_178898935
Bommen los? Betekent dat dat we naar de moeder gaan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178898946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Wie zit allemaal in ripple?
Niet meer.
pi_178898952
UNIVERSAAAAAAAA HAHAHAHA JAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:28:10 #15
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178898954
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik geloofde er niet in, dus zelf niets geïnvesteerd.
Waarom niet?
pi_178898957
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommen los? Betekent dat dat we naar de moeder gaan?
Nee, nieuwe ICO voor KirovTokens.
pi_178898961
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bommen los? Betekent dat dat we naar de moeder gaan?
Ligt eraan, hebben we contant geld bij ?
pi_178898968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef descon het volgende:

[..]

JAAAAAHHHHHH :7
Klasse.. ik heb ook vele maar wil wat sneller procenten pakken.. maar heb echt vertrouwen in deze dus wil ze eigenlijk niet verkope
pi_178898974
Maar ik ben voetbal kijken, voorspel een 1-2 voor Liverpool.

:W
pi_178898988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:28 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zie niet echt voor mij dat veel mensen dit gaan gebruiken. En dat lijkt mij wel handig met dit project. ;)
pi_178899001
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik kan dat eerste en laatste moeilijk met elkaar rijmen :P

Is het ontwikkelen niet juist het product?
Een deel van het product van MyTrackNet bestaat al: BlueTooth trackers (zonder GPS).
MyTrackNet moet de infrastructuur en app er omheen bouwen om te zorgen dat het een goed dekkend netwerk wordt.

Daarmee moeten ze het verschil maken t.o.v. de normale trackers.
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:30:04 #22
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik kan dat eerste en laatste moeilijk met elkaar rijmen :P

Is het ontwikkelen niet juist het product?
Deels. Ze hebben met soft en hardware ontwikkeling te maken in hun geval.
pi_178899055


"Kirov reporting" x 1000 :D
pi_178899078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]

"Kirov reporting" x 1000 :D
Kutspel... RA1, dat was de killer in die periode.
Lambo of Rekt
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:32:31 #25
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:29 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zie niet echt voor mij dat veel mensen dit gaan gebruiken. En dat lijkt mij wel handig met dit project. ;)
Fluitje voor je sleutels, maar dan anders. Komt goed op termijn.
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:33:17 #26
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899127
Geen pong spelen. :')
pi_178899139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Wie zit allemaal in ripple?
Ripplessssszzzzzzzzzzzolekker
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:35:39 #28
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Wie zit allemaal in ripple?
Jep. Het idee was zo idioot, dat is echt iets voor mij. Dat bleek ook, nu het op nr drie staat. De enige bank die daar aan mee gaat doen is op zijn hoogt een tuinbank. Toch kon ik het niet laten.
pi_178899219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:33 schreef hodlwave het volgende:
Geen pong spelen. :')
*Wacht op de dag dat t ultra-geavanceerde netwerk van ETH pong kan draaien :') zonder dat alles vast loopt, mooi die techniek van de toekomst.
pi_178899250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:35 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Jep. Het idee was zo idioot, dat is echt iets voor mij. Dat bleek ook, nu het op nr drie staat. De enige bank die daar aan mee gaat doen is op zijn hoogt een tuinbank. Toch kon ik het niet laten.
Zijn toch al aardig banken bij gekomen? Denk toch wanneer dit straks 1x goed gaat alles heel hoog kan mlmen voor de ripple! En zal toch echt zonde zijn als je dan gene ripples in pf hebt staan
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:39:37 #31
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899287
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:36 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

*Wacht op de dag dat t ultra-geavanceerde netwerk van ETH pong kan draaien :') zonder dat alles vast loopt, mooi die techniek van de toekomst.
Moeten ze eerst die cryptokatten weg zien te werken.
  woensdag 2 mei 2018 @ 20:41:45 #32
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178899340
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:38 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Zijn toch al aardig banken bij gekomen? Denk toch wanneer dit straks 1x goed gaat alles heel hoog kan mlmen voor de ripple! En zal toch echt zonde zijn als je dan gene ripples in pf hebt staan
Doen er banken aan mee nu? :o Heb er maar 55, dat stond leuk tussen de rest van mijn shitcoins.
pi_178899383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:41 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Doen er banken aan mee nu? :o Heb er maar 55, dat stond leuk tussen de rest van mijn shitcoins.
Geen idee...lekkere winst op gepakt en een wat kleiner aantal laten staan. Mocht het ooit MOOOHOOOON gaan hebben we niet alles gemist
pi_178899516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:43 schreef descon het volgende:

[..]

Geen idee...lekkere winst op gepakt en een wat kleiner aantal laten staan. Mocht het ooit MOOOHOOOON gaan hebben we niet alles gemist
Ik ben afgehaakt bij die retard wallet van ze ;(
pi_178899548
heb ook nog een kleine 500 ripples...

Staan nog in de wallet, tenminste, dat hoop ik, heb die wallet al heel lang niet meer aangeraakt :D
pi_178899600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:49 schreef noobcrypto het volgende:
heb ook nog een kleine 500 ripples...

Staan nog in de wallet, tenminste, dat hoop ik, heb die wallet al heel lang niet meer aangeraakt :D
Volgens mij moet je er 25 laten staan ofzo, weet het niet meer.
Gewoon gay.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 20:52:48 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178899621
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Volgens mij moet je er 25 laten staan ofzo, weet het niet meer.
Gewoon gay.
Huh je mag wallet niet leegtrekken?
pi_178899714
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Huh je mag wallet niet leegtrekken?
Ik dacht van niet nee, dat was iets van gateway nog iets. Sloeg iig nergens op.
pi_178899759
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Volgens mij moet je er 25 laten staan ofzo, weet het niet meer.
Gewoon gay.
ja was toen ik er mee begon 50 ofzo. Ach, mocht ie ooit nog een keer gaan moonen heb ik er nog wat. Heb mijn winst er al uitgehaald bij ripple
pi_178899800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:56 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

ja was toen ik er mee begon 50 ofzo. Ach, mocht ie ooit nog een keer gaan moonen heb ik er nog wat. Heb mijn winst er al uitgehaald bij ripple
Nice, goed gedaan.
Maar snap dat principe niet, hoe jaag je mensen weg... Anders had ik wellicht wel invested.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 20:57:59 #41
18653 crew  D.
pi_178899805
pi_178901604
rustig voor een slowchat.

Ha universaaaaaaaaaaaaa
pi_178902040
IOTA, VEN, WAVES, wat een mooie dag voor mijn portfolio, alleen icx en utn nog ff moenen than Lambo, Sir?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:08:17 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902152
Sommige mensen op Twitter ... echt duizenden volgers en er komt niks zinnigs uit. Hoe dan?

Sommigen shillen serieus 20 coins op een dag, andere post pas een TA als een coin al 20% omhoog is geschoten en roept breaking out soon ... no shit sherlock.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 22:08:37 #45
230491 Zith
pls tip
pi_178902168


Zijn vooral de low cap coins die voor de marketcap stijging zorgen nu.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:15:49 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902371
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:08 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn vooral de low cap coins die voor de marketcap stijging zorgen nu.
Dat komt omdat er behoorlijk veel rotzooi in de top 10 staat :P
  Eindredactie Games woensdag 2 mei 2018 @ 22:18:20 #47
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178902427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat komt omdat er behoorlijk veel rotzooi in de top 10 staat :P
Dat is zo leugen, DOGE staat namelijk niet in de top 10
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:19:03 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902440
quote:
4s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:18 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dat is zo leugen, DOGE staat namelijk niet in de top 10
[ afbeelding ]
Doge is dan natuurlijk ok geen rotzooi maar de coin der coins _O_

DogeCoinGoden _O_
  Eindredactie Games woensdag 2 mei 2018 @ 22:21:54 #49
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178902511
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Doge is dan natuurlijk ok geen rotzooi maar de coin der coins _O_

DogeCoinGoden _O_
Ik heb percentueel nog steeds een van de hoogste rendementen op DOGE van al mijn coins, naast ETH en XRP _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178902536
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
IOTA, VEN, WAVES, wat een mooie dag voor mijn portfolio, alleen icx en utn nog ff moenen than Lambo, Sir?
UNIVERSAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAJAAAAA
Lambo of Rekt
pi_178903369
UNIVERSA MOET OOK MET PARTNERSHIPS KOMEN GVD.
  woensdag 2 mei 2018 @ 23:01:05 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_178903413
Laat Universa eerst maar met UTN komen en nieuwe exchanges
pi_178903460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:01 schreef Blik het volgende:
Laat Universa eerst maar met UTN komen en nieuwe exchanges
Soon bradder, soon.... heb je die 35k nog opgestapeld?
Lambo of Rekt
pi_178903537
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Soon bradder, soon.... heb je die 35k nog opgestapeld?
UTN ligt achter.... waarom dit zo blijven doen.
pi_178903557
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:07 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

UTN ligt achter.... waarom dit zo blijven doen.
UTN gaat zegevieren.
Lambo of Rekt
pi_178903588
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UTN gaat zegevieren.
Morgen nog wat extra stapelen. :+
Koning.
pi_178903596
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UTN gaat zegevieren.
Zucht... :P Ik vertel soon® (Blizzard style) wanneer het is fixed, en wie gaat zegevieren :P
pi_178903616
Wordt een beetje als Stratis vs Waves. Stratis kwam later and won the game. Oh, ik heb Stratis btw.
Next, wordt ook zoiets. :D
pi_178903639
OCN, absolute shitcoin, maar wel binnen een maand 234% :')
pi_178903675
ancauflorin twitterde op woensdag 02-05-2018 om 20:15:47 We already started the construction of the new hives . Get your @APIS_Token from $Waves DEX #StartUp #SaveTheBees #honey #bees @sasha35625 @wavesplatform @waveslabs #WavesPlatform https://t.co/Nzn0tjXsfr reageer retweet
Er wordt hard gewerkt aan het decentrale bijenleger van Waves.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178903739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:15 schreef chroestjov het volgende:
ancauflorin twitterde op woensdag 02-05-2018 om 20:15:47 We already started the construction of the new hives . Get your @APIS_Token from $Waves DEX #StartUp #SaveTheBees #honey #bees @sasha35625 @wavesplatform @waveslabs #WavesPlatform https://t.co/Nzn0tjXsfr reageer retweet
Er wordt hard gewerkt aan het decentrale bijenleger van Waves.
Ik ben all-in gegaan. Weet alleen niet wat ik met 50000 kilo honing ga doen.
pi_178903842
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ben all-in gegaan. Weet alleen niet wat ik met 50000 kilo honing ga doen.
Helpt tegen katers, met 50000 kilogram heb je voldoende om de rest van je leven elke morgen een kater weg te werken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178903894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:27 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Helpt tegen katers, met 50000 kilogram heb je voldoende om de rest van je leven elke morgen een kater weg te werken.
True, honing blijft ook heel lang goed!
pi_178903921
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:30 schreef BadVlad het volgende:

[..]

True, honing blijft ook heel lang goed!
Alleen niet op je reet smeren...
pi_178904083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Alleen niet op je reet smeren...
...maar wel op je chest.
  woensdag 2 mei 2018 @ 23:45:23 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_178904120
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Soon bradder, soon.... heb je die 35k nog opgestapeld?
Nee, nog niet. Moet ik morgen toch maar eens doen
pi_178904126
Portfolio op 65% van USD ATH.
Portfolio op 93% van BTC ATH.

:) gaat de goede kant op zo
pi_178904202
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:45 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio op 65% van USD ATH.
Portfolio op 93% van BTC ATH.

:) gaat de goede kant op zo
Hier ongeveer hetzelfde, maar dat komt voornamelijk omdat Dragonchain interplanetair ging in januari en nu weinig progressie boekt.
pi_178904232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Alleen niet op je reet smeren...
Rare hobby.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178904248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde, maar dat komt voornamelijk omdat Dragonchain interplanetair ging in januari en nu weinig progressie boekt.
pi_178904381
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben jij dit?
pi_178904406
Most big banks have tried to stay far away from the scandal-tainted virtual currency Bitcoin.

But Goldman Sachs, perhaps the most storied name in finance, is bucking the risks and moving ahead with plans to set up what appears to be the first Bitcoin trading operation at a Wall Street bank.

In a step that is likely to lend legitimacy to virtual currencies — and create new concerns for Goldman — the bank is about to begin using its own money to trade with clients in a variety of contracts linked to the price of Bitcoin.


https://www.nytimes.com/2(...)n-goldman-sachs.html
pi_178904573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ben jij dit?
Nee, Ian Balina. Hij wil graag zijn DRGN shillbags terug :')
pi_178904812
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee, Ian Balina. Hij wil graag zijn DRGN shillbags terug :')
Wat een prutser is dat met z'n private keys in evernote.
pi_178904835
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ben all-in gegaan. Weet alleen niet wat ik met 50000 kilo honing ga doen.
Zoveel mogelijk vrouwtjes ermee insmeren natuurlijk *O*

Je mag er zijn _O_
pi_178904836
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 01:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk vrouwtjes ermee insmeren natuurlijk *O*

Je mag er zijn _O_
Thanks man. Vergeet ook jezelf niet. ;)
pi_178904866
Lijkt erop dat we weer richting moon gaan, bois. :D
pi_178904871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 01:25 schreef kthxbye het volgende:
Lijkt erop dat we weer richting moon gaan, bois. :D
Bron?
pi_178904890
When Binance?
pi_178904936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 01:25 schreef kthxbye het volgende:
Lijkt erop dat we weer richting moon gaan, bois. :D
Mijn eerste stukje ETH wat ik gekocht heb staat zelfs nu nog op -23%. Het is dat ik laatst vrij dicht op de bodem bij heb gekocht en nog een gokje gewaagd heb met ONT anders was mijn portfolio nog bloedrood.

Om even de moonmood in perspectief te zetten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178904937
Gebruikt er iemand software om die grafiekjes mee te analyseren?
pi_178904946
Wat zie ik toch voor shitcoins in binance top 20 qua volume:
LOOM stervend
GNT booming
ZIL spikey

Of heb ik liggen slapen :')
Vakman pur sang
pi_178904991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zie ik toch voor shitcoins in binance top 20 qua volume:
LOOM stervend
GNT booming
ZIL spikey

Of heb ik liggen slapen :')
Er wordt lekker in de nieuwere alts gesprongen lijkt het.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178905001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er wordt lekker in de nieuwere alts gesprongen lijkt het.
Zit ff naar ZIL te kijken, met fantastische naam ZILLIQUA (zeg: silica).

White Paper is wel interessant. Zij zeggen dat ze de enige blockchain zijn die sneller wordt door het toevoegen van nodes, dit is liniaire.
Vakman pur sang
pi_178905008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zit ff naar ZIL te kijken, met fantastische naam ZILLIQUA (zeg: silica).

White Paper is wel interessant. Zij zeggen dat ze de enige blockchain zijn die sneller wordt door het toevoegen van nodes, dit is liniaire.
Ze kunnen zoveel zeggen. Maar het valt mij echt op dat veel coins die nog maar een paar maanden op CMC te vinden zijn echt tantoe hard moonen. Lijkt me een typisch gevalletje van mensen die klaar zijn met de 'oude' coins en nieuwe markten zoeken. Bij het minste of geringste teken van bears stort dat allemaal als een moeder in elkaar gok ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178905011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn eerste stukje ETH wat ik gekocht heb staat zelfs nu nog op -23%. Het is dat ik laatst vrij dicht op de bodem bij heb gekocht en nog een gokje gewaagd heb met ONT anders was mijn portfolio nog bloedrood.

Om even de moonmood in perspectief te zetten.
? Wat wil je hier mee zeggen?
Niet lullig bedoeld, maar wat heb ik nou aan een individueel portfolio van jou. Ik heb het over de algemene markt die weer lijkt uit te breken naar boven.
pi_178905015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze kunnen zoveel zeggen. Maar het valt mij echt op dat veel coins die nog maar een paar maanden op CMC te vinden zijn echt tantoe hard moonen. Lijkt me een typisch gevalletje van mensen die klaar zijn met de 'oude' coins en nieuwe markten zoeken. Bij het minste of geringste teken van bears stort dat allemaal als een moeder in elkaar gok ik.
Eens hoor, dit kan nooit goed blijven gaan.
Vakman pur sang
pi_178905016
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

? Wat wil je hier mee zeggen?
Dat we vergeleken met een paar maanden geleden nog niet bepaald moon zijn?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178905018
Maar toch even over de ZIL, ziliqa.
Die jongens krijgen wel wat voor elkaar potverdorie:
http://markets.businessin(...)-deloitte-1023113761
Vakman pur sang
pi_178905020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar toch even over de ZIL, ziliqa.
Die jongens krijgen wel wat voor elkaar potverdorie:
http://markets.businessin(...)-deloitte-1023113761
Ik ga het bijna blind kopen als ik het zo lees. Maar ik heb al bier op, en dan koop ik nooit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178905038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ga het bijna blind kopen als ik het zo lees. Maar ik heb al bier op, en dan koop ik nooit.
Haha nou ik ook dus kijk er morgen ff naar, guten nacht.
Vakman pur sang
pi_178905042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat we vergeleken met een paar maanden geleden nog niet bepaald moon zijn?
Wat wil je? We zijn meer dan 60% gecrashed van ATH?!

_O-
pi_178905046
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat wil je? We zijn meer dan 60% gecrashed van ATH?!

_O-
I know. Zoals ik al zei: het is om het even in perspectief te plaatsen allemaal, dat groen van de afgelopen tijd. BTC ónder de 10k, dat was nog geen vijf maanden geleden ondenkbaar bijna als je het sentiment zag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178906661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]

"Kirov reporting" x 1000 :D
_O_
జ్ఞ‌ా
pi_178906853
Die BTC blijft maar een beetje onder de 10k hangen, ondertussen stijgen de Altjes rustig door
pi_178906954
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ben all-in gegaan. Weet alleen niet wat ik met 50000 kilo honing ga doen.
Ik kan het niet bij houden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 08:18:51 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178907053
Lekker hoor, wakker worden met groene cijfers :)
pi_178907063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:18 schreef Kyran het volgende:
Lekker hoor, wakker worden met groene cijfers :)
Nou, die groene cijfers waren vanochtend om 6 uur nog veel groener.
VEN stond bijvoorbeeld op 5.07. Aardig wat groene procentjes zijn al weer weggevlogen
pi_178907075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nou, die groene cijfers waren vanochtend om 6 uur nog veel groener.
VEN stond bijvoorbeeld op 5.07. Aardig wat groene procentjes zijn al weer weggevlogen
Dan nog.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178907077
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan nog.
True that. Groen is beter dan rood
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 08:38:37 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178907143
Hmm zie het ja, flinke dumps rond 6u. Ach ja, gaan omhoog dusbkunnen/moeten niet klagen.
pi_178907163
Een trap omhoog is beter dan een steile helling.
pi_178907436
Jemig, check die VEN pump
pi_178907472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, check die VEN pump
Jaja.
Is er nieuws ofzo?
Vakman pur sang
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:19:52 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178907508
Volgens mij werd er even een sellwall wat opgeschoven
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:20:51 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178907525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, check die VEN pump
the flippening is coming
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178907536
Shit ...net eergister mijn golems er uitgegooid -O-
pi_178907600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:22 schreef descon het volgende:
Shit ...net eergister mijn golems er uitgegooid -O-
Ik heb ze nog. :P Ik wacht geduldig tot ze uit beta komen.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:30:20 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178907651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, check die VEN pump
De next generation FOK!shillcoin die van ons allemaal Magnet's gaat maken O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:34:52 #110
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178907721
https://dickline.info/

McAfee staat nog steeds in het groen!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178907725
VEN, WAN , WAVES *;
pi_178907738
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja.
Is er nieuws ofzo?
weissbrah heeft een authority node market buy gedaan..
pi_178907753
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

weissbrah heeft een authority node market buy gedaan..
Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag? :)
pi_178908000
IOTA bijna 2.30, hemelse pump
pi_178908001
gaat toch lekker die EOSDAC airdrop, weer gratis geld :)
en nog veel meer airdrops incoming met de snapshot :D
pi_178908509
Mooie constante stijging deze laatste weken. :)
Koning.
pi_178908809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag? :)
dat mag jij vragen
pi_178908828
Geen onaardige trade geweest , lisk tegen ven, ns kijken of ik weer "200" lisk op de kop ga tikken voor goedkoper :)
Lambo of Rekt
pi_178909165
Twijfel om mijn beetje eth op cobinhood om te zetten naar extra utnp of wat drgn te halen.
Koning.
pi_178909214
Jammer dat VEN nooit meer dan 12 EOY gaat worden, staan nu al op 5!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:10:45 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178909353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jammer dat VEN nooit meer dan 12 EOY gaat worden, staan nu al op 5!
Volgens Ed ben ik binnen nu en een jaar miljonair.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178909360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef tha_dark het volgende:
Twijfel om mijn beetje eth op cobinhood om te zetten naar extra utnp of wat drgn te halen.
UNIVERSA JAAAAHAHAHAAA
pi_178909430
wanneer is die IDEX maintenance over, man man man... 10+ uur nu al
Lambo of Rekt
pi_178909552
GNT eruit geflikkerd en meer ICX van gekocht.

Feelsgoodmen :D
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:20:37 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178909563
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:14 schreef EggsTC het volgende:
wanneer is die IDEX maintenance over, man man man... 10+ uur nu al
Nog even snel wat CPChain kopen? :+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178909668
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens Ed ben ik binnen nu en een jaar miljonair.
Je hebt er maar 200 toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:26:11 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178909699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt er maar 200 toch?
dan zou er iets goed mis zijn :X

brb ff checken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178909734
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:26 schreef fathank het volgende:

[..]

dan zou er iets goed mis zijn :X

brb ff checken
Je hebt 10K++ VEN?
Lambo of Rekt
pi_178909795
Even 10k utnp bijgehaald. Nu is het wel genoeg. :+
Koning.
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:33:25 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178909907
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt 10K++ VEN?
helaas :(. Iets meer dan 3.5K.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178909982
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

helaas :(. Iets meer dan 3.5K.
Volgens mij bedoelt hij groter dan ETH in marketcap, niet in per coin qua prijs nu. :P

Maargoed, met 3,5K zit je evenwel goed.... als ik alles mag geloven over VEN, gaat dit heel bijzondere dingen laten zien. Maar dit heb ik vaker gehoord over coins, dus laat het eerst maar zieen in de prijs.

VEN 12.000 USD EOY MAX
Lambo of Rekt
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:37:28 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178910008
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij groter dan ETH in marketcap, niet in per coin qua prijs nu. :P
Ik heb ETH z'n all time high market cap nodig.

Moet kunnen binnen het jaar met een nieuwe bull run.

when lambo sir
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:37:58 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178910021
Trouwens;

Ed :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178910211
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb ETH z'n all time high market cap nodig.

Moet kunnen binnen het jaar met een nieuwe bull run.

when lambo sir
Jep, WHEN VEN MOON SIR, WHEN LAMBO PLX
Lambo of Rekt
pi_178910221
rettekketet weg met ed
pi_178910560
Niks mis met Ed joh.
pi_178910630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:57 schreef KappenBakken het volgende:
Niks mis met Ed joh.
Inderdaad, Eddie is een prima kerel
Lambo of Rekt
pi_178910690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad, Eddie is een prima kerel
Inderdaad! Los daarvan vind ik TA natuurlijk flauwekul, maar Eddie mag er wezen horen.
pi_178910752
Welke exchange staat cpc
pi_178910776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef woxxel het volgende:
Welke exchange staat cpc
https://coinmarketcap.com/currencies/cpchain/#markets
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 12:11:17 #142
230491 Zith
pls tip
pi_178910846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Inderdaad! Los daarvan vind ik TA natuurlijk flauwekul, maar Eddie mag er zijn.
Fixed
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178910865
nondeju waar gaan die IOTAs opeens heen.
pi_178910883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:12 schreef Jed1Gam het volgende:
nondeju waar gaan die IOTAs opeens heen.
Gelist op Huobi :P
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:14:21 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178910891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Inderdaad! Los daarvan vind ik TA natuurlijk flauwekul, maar Eddie mag er wezen horen.
te pussy om bij McAfee op de koffie te gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178910920
Graf IDEX maintenance...
Lambo of Rekt
pi_178910921
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:14 schreef fathank het volgende:

[..]

te pussy om bij McAfee op de koffie te gaan
:') :')

Ik zou ook niet bij die randdebiel op de koffie gaan.

Omdat ik koffie maar ranzig vind.
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:21:27 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178911009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef woxxel het volgende:
Welke exchange staat cpc
Ik raad Bibox aan, fijne exchange
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178911069
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik raad Bibox aan, fijne exchange
Ja, IDEX hoef je niet te proberen, wat een graf traagheid. Die maintenance loopt uit de hand.
Lambo of Rekt
pi_178911208
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

helaas :(. Iets meer dan 3.5K.
Dat zijn leuke winsten
pi_178911224
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:57 schreef KappenBakken het volgende:
Niks mis met Ed joh.
er is niks mis met hem, hij is alleen een beetje doorgeslagen, gelooft ook wel erg in zichzelf.
Maar ach, als je van een onbekend persoon naar een persoon toe gaat met vele volgers dan doet dat ook wel wat met de mens.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 12:32:13 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178911226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, IDEX hoef je niet te proberen, wat een graf traagheid. Die maintenance loopt uit de hand.
IDEX is ook echt een graf exchange. Ze hebben wel vaak van die gems die net na een ICO daar te vinden zijn.
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:33:27 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178911251
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:33 schreef fathank het volgende:

[..]

helaas :(. Iets meer dan 3.5K.
Ik hoop dat je driedubbel miljonair wordt, dan ben ik het ook :+
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 12:34:25 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178911272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

er is niks mis met hem, hij is alleen een beetje doorgeslagen, gelooft ook wel erg in zichzelf.
Maar ach, als je van een onbekend persoon naar een persoon toe gaat met vele volgers dan doet dat ook wel wat met de mens.
Gast krijgt ook vies veel nutteloos gebash en commentaar hoor. Komt natuurlijk met de bekendheid, maar snap wel dat die soms reageert zoals die reageert.

TA geloof ik zelf niet in, maar hij is wel een van de personen zonder teveel bullshit en soms prima informatie buiten TAs om.
pi_178911319
Komop AMB nog even 30% erbij en dan kan ik jullie er ook weer BE eruit gooien :)
pi_178911386
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gast krijgt ook vies veel nutteloos gebash en commentaar hoor. Komt natuurlijk met de bekendheid, maar snap wel dat die soms reageert zoals die reageert.

TA geloof ik zelf niet in, maar hij is wel een van de personen zonder teveel bullshit en soms prima informatie buiten TAs om.
Hoge bomen vangen veel wind.

Hij wil ook maar al te graag in de the picture komen, tjah dan krijg je dat. Hij snapt crypto aardig en sowieso 100x beter dan ik. Maar het mag soms ook wel een toontje lager.
Vooral die TA's.. Mensen denken na een paar middagjes gluren en lezen en wat lijntjes getrokken te hebben dat ze zulke dingen kunnen doen. Maar het is vaak gewoon grote duim werk..
En daar doet Ed maar al te graag aan mee..
Ik zie het een beetje als toto, je wint een paar x met toto en opeens ga je ingevulde toto van te voren al delen, want jij bent zo overtuigd van je eigen kunnen...
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:42:45 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178911465
CPChain heeft ook ineens een sprongetje in marketcap gemaktt vandaag zonder dat de prijs echt veranderd is.

Volgens mij is op CMC de circulating supply veranderd. Kan dat kloppen?
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 12:44:16 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178911509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:39 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind.

Hij wil ook maar al te graag in de the picture komen, tjah dan krijg je dat. Hij snapt crypto aardig en sowieso 100x beter dan ik. Maar het mag soms ook wel een toontje lager.
Vooral die TA's.. Mensen denken na een paar middagjes gluren en lezen en wat lijntjes getrokken te hebben dat ze zulke dingen kunnen doen. Maar het is vaak gewoon grote duim werk..
En daar doet Ed maar al te graag aan mee..
Ik zie het een beetje als toto, je wint een paar x met toto en opeens ga je ingevulde toto van te voren al delen, want jij bent zo overtuigd van je eigen kunnen...
Ach als hij er winst mee maakt prima toch. Ik kijk vooral naar andere informatie die hij geeft. Sowieso volg ik niemand blind. Niet hier, niet op Twitter.

Je weet echter niet altijd alle gems zelfs te vinden, dus ik gebruik alles vooral om op ideeen te komen en ga daarna zelf op onderzoek uit.
pi_178911750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

er is niks mis met hem, hij is alleen een beetje doorgeslagen, gelooft ook wel erg in zichzelf.
Maar ach, als je van een onbekend persoon naar een persoon toe gaat met vele volgers dan doet dat ook wel wat met de mens.
Spot on weer.
pi_178911760
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ach als hij er winst mee maakt prima toch. Ik kijk vooral naar andere informatie die hij geeft. Sowieso volg ik niemand blind. Niet hier, niet op Twitter.

Je weet echter niet altijd alle gems zelfs te vinden, dus ik gebruik alles vooral om op ideeen te komen en ga daarna zelf op onderzoek uit.
Daar is zeker niks mis mee. Maar mensen die beweren bij het juiste eind te hebben en dan toch op hun bek gaan omdat hun TA niet klopt. Tjah lekker voor ze denk ik dan. En dat je dan gebasht wordt is ook je eigen schuld had je maar niet moeten komen met onzin.

Maar dat komt omdat ze op den duur in zichzelf gaan geloven..Wat ik overigens ook wel een beetje kan begrijpen als ze opeens zoveel volgers etc krijgen en vragen van mensen etc etc.
pi_178911802
Wachten totdat de grote jongens van Goldman straks instappen, dan worden al die amateur traders weg geblazen _O_

bron : https://www.nytimes.com/2(...)n-goldman-sachs.html
pi_178911813
Verificatie bij Bl3p ook maar eens geregeld :')
pi_178911876
Lekker vegetarisch hapje door mijn keel laten glibberen.

Vanmiddag naar een bruiloft.

Heb elkaar lief

Tim

:{
pi_178911965
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:56 schreef Weissmania het volgende:
Lekker vegetarisch hapje door mijn keel laten glibberen.

Vanmiddag naar een bruiloft.

Heb elkaar lief

Tim

:{
ddag bruiloft? beetje rare dag niet?
pi_178912009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:54 schreef MaGNeT het volgende:
Verificatie bij Bl3p ook maar eens geregeld :')
Ik heb ook nog steeds een invite nodig. O-)
Koning.
pi_178912020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:59 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ddag bruiloft? beetje rare dag niet?
Het zal toch op een werkdag moeten of niet? Ambtenaren werken niet op zondag?
pi_178912077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:01 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Het zal toch op een werkdag moeten of niet? Ambtenaren werken niet op zondag?
niet? die werken toch gewoon ploegendienst.
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:28:26 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178912733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:03 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

niet? die werken toch gewoon ploegendienst.
roulatieschema bij de koffieautomaat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178913089
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:54 schreef MaGNeT het volgende:
Verificatie bij Bl3p ook maar eens geregeld :')
Slim, moet ik ook maar eens gaan doen. Maar ze vragen zoveel. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178913093
Alvast wat coins op diverse exchanges te koop gezet om m'n zonnepanelen, warmtepomp en verhuizing mee te financieren :P

Koersen zijn nog niet optimaal maar zo hoef ik iig geen spaargeld aan te spreken :)
pi_178913108
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Slim, moet ik ook maar eens gaan doen. Maar ze vragen zoveel. :P
Ja, dat was ook mijn bezwaar. Maar wil binnenkort nog wat cashen dus dan is een wat hogere prijs per BTC wel mooi meegenomen.
pi_178913119
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:56 schreef Weissmania het volgende:
Lekker vegetarisch hapje

Wat.
U MAD?
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:44:52 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_178913133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:42 schreef MaGNeT het volgende:
Alvast wat coins op diverse exchanges te koop gezet om m'n zonnepanelen, warmtepomp en verhuizing mee te financieren :P

Koersen zijn nog niet optimaal maar zo hoef ik iig geen spaargeld aan te spreken :)
Wat gaat de verkoop in?
pi_178913164
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:44 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat gaat de verkoop in?
Ik ga met de kaasschaaf over wat diverse coins, met name Lisk, Waves en PIVX. Hou er genoeg over.
pi_178913449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga met de kaasschaaf over wat diverse coins, met name Lisk, Waves en PIVX. Hou er genoeg over.
Wat een heerlijk portfolio moet jij hebben.
Koning.
pi_178913605
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat een heerlijk portfolio moet jij hebben.
Ik klaag niet :P
pi_178914117
Eerste dICO ooit van start. Is toch wel behoorlijk gaaf (even los van het project zelf).
https://blocnation.io/blocnation-dico-webapp-live-now/
pi_178914264
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:35 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste dICO ooit van start. Is toch wel behoorlijk gaaf (even los van het project zelf).
https://blocnation.io/blocnation-dico-webapp-live-now/
Komodo _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178914479
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 07:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan het niet bij houden.
Bijdehandje. ;)
pi_178914530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:42 schreef MaGNeT het volgende:
Alvast wat coins op diverse exchanges te koop gezet om m'n zonnepanelen, warmtepomp en verhuizing mee te financieren :P

Koersen zijn nog niet optimaal maar zo hoef ik iig geen spaargeld aan te spreken :)
Wat verstandig! Heel volwassen ben je geworden MaGNeT. Je mag er zijn.
pi_178914647
MOOON
pi_178914722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:42 schreef MaGNeT het volgende:
Alvast wat coins op diverse exchanges te koop gezet om m'n zonnepanelen, warmtepomp en verhuizing mee te financieren :P

Koersen zijn nog niet optimaal maar zo hoef ik iig geen spaargeld aan te spreken :)
Lekker aan het afromen ja?
pi_178915038
GRAF IDEX
Lambo of Rekt
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:19:13 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178915166
quote:
13s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
GRAF IDEX
mad
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178915304
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:19 schreef fathank het volgende:

[..]

mad
Very mad. :( 8.gif
Lambo of Rekt
pi_178915310
wavesplatform twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:26:13 It finally happened: Waves #SmartContracts were released into the wild! Tomorrow, May 4, around 1 pm UTC, the activation will happen, and you’ll be able to give 'em a try on testnet —> https://t.co/0WnCDNtD9C#WavesPlatform #Cryptocurrency #Blockchain $WAVES #Fintech #Crypto https://t.co/7iKffzNdip reageer retweet
_O_ _O_ _O_
pi_178915405
VEN moen.
Lambo of Rekt
pi_178915466
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gast krijgt ook vies veel nutteloos gebash en commentaar hoor. Komt natuurlijk met de bekendheid, maar snap wel dat die soms reageert zoals die reageert.

TA geloof ik zelf niet in, maar hij is wel een van de personen zonder teveel bullshit en soms prima informatie buiten TAs om.
Ik zie TA een beetje als Pokeren....het is meer kansberekening met een beetje geluk hebben
pi_178915501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Komodo _O_
De buzz is begonnen *O*
pi_178915504
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:27 schreef BadVlad het volgende:
wavesplatform twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:26:13 It finally happened: Waves #SmartContracts were released into the wild! Tomorrow, May 4, around 1 pm UTC, the activation will happen, and you’ll be able to give 'em a try on testnet —> https://t.co/0WnCDNtD9C#WavesPlatform #Cryptocurrency #Blockchain $WAVES #Fintech #Crypto https://t.co/7iKffzNdip reageer retweet
_O_ _O_ _O_
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178915602
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:27 schreef BadVlad het volgende:
wavesplatform twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:26:13 It finally happened: Waves #SmartContracts were released into the wild! Tomorrow, May 4, around 1 pm UTC, the activation will happen, and you’ll be able to give 'em a try on testnet —> https://t.co/0WnCDNtD9C#WavesPlatform #Cryptocurrency #Blockchain $WAVES #Fintech #Crypto https://t.co/7iKffzNdip reageer retweet
_O_ _O_ _O_
leuk hobbyprojectje met zn testnet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 15:46:07 ]
pi_178915609
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

leuk hobbyprojectje met zn testnet
VEN moet zijn testnet nog lanceren toch? :P
pi_178915614
Dat ging vlot, Bl3p account is geverifieerd :D

BTC zijn onderweg :)
pi_178915620
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:08 schreef BadVlad het volgende:
Most big banks have tried to stay far away from the scandal-tainted virtual currency Bitcoin.

But Goldman Sachs, perhaps the most storied name in finance, is bucking the risks and moving ahead with plans to set up what appears to be the first Bitcoin trading operation at a Wall Street bank.

In a step that is likely to lend legitimacy to virtual currencies — and create new concerns for Goldman — the bank is about to begin using its own money to trade with clients in a variety of contracts linked to the price of Bitcoin.


https://www.nytimes.com/2(...)n-goldman-sachs.html
Uit het stuk:

quote:
the bank is about to begin using its own money to trade with clients in a variety of contracts linked to the price of Bitcoin.
Precies ja een waardeloos papier schrijven met onderliggende waarde de BTC prijs. Gratis geld voor deze bankers.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178915887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
Dat ging vlot, Bl3p account is geverifieerd :D

BTC zijn onderweg :)
heb je toevallig nog een invite liggen? :P
pi_178915914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef juiced01 het volgende:

[..]

heb je toevallig nog een invite liggen? :P
Geen idee, m'n eerste BTC komen nu binnen en heb nog niet echt rondgekeken de interface.
pi_178915936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen idee, m'n eerste BTC komen nu binnen en heb nog niet echt rondgekeken de interface.
Invite komen beschikbaar als je minimaal 10k hebt omgezet geloof ik.
pi_178915953
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef descon het volgende:

[..]

Invite komen beschikbaar als je minimaal 10k hebt omgezet geloof ik.
Oh, daar kom ik wel aan, straks :7

Maar ik vrees dat ik 'm moet gaan verloten, die invite... zijn al meerdere geïnteresseerden...
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:04:51 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178915965
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef juiced01 het volgende:

[..]

heb je toevallig nog een invite liggen? :P
zie DM
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178915976
Waarom stijgt Ethereum zo hard? Heb ik hier gisteren nog lopen FUDDEN met regulatie, pompt er 10% bij.
pi_178915986
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:04 schreef fathank het volgende:

[..]

zie DM
Ok, dan gaat die van mij naar Tha_Dark (als hij hem wil).
pi_178916040

Die filmpjes zijn altijd zo ongemakkelijk om te kijken :')

Telegraaf :') :') :')
pi_178916066
Wat is Bitcoin weer lekker vlot :')

Lisk, Waves, PIVX, je stuurt ze de hele wereld over in seconden.
Maar Bitcoin :r
pi_178916095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is Bitcoin weer lekker vlot :')

Lisk, Waves, PIVX, je stuurt ze de hele wereld over in seconden.
Maar Bitcoin :r
HODL !! Koers kan toch alleen maar omhoog..meer winst :Y
pi_178916142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:11 schreef descon het volgende:

[..]

HODL !! Koers kan toch alleen maar omhoog..meer winst :Y
:P
Vast wel, maar dit is om betalingen mee te doen, niet om te speculeren ;)
pi_178916150
MATRIX AI NETWORK _O_ WAT EEN BAZENCOIN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178916184
Ik heb helemaal niets te klagen over vandaag!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178916189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
MATRIX AI NETWORK _O_ WAT EEN BAZENCOIN
Jaaaa want AI + blockchain is smart in de cloud, kan ook met internet of things.

Volgens mij heb ik de hele bingo nu wel vol.
pi_178916228
Vol gas naar de 10k !!! *O*

Staan de kranten weer vol en gaan Henk en Anita weer FOMO-en !!
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:16:58 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178916252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jaaaa want AI + blockchain is smart in de cloud, kan ook met internet of things.

Volgens mij heb ik de hele bingo nu wel vol.
decentralized anonymous interoperability
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178916260
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:16 schreef fathank het volgende:

[..]

decentralized anonymous interoperability
CONSENSUS !
pi_178916280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

CONSENSUS !
Algorithm
pi_178916316
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Algorithm
We gaan de industrie helemaal de moeder disrupten.
pi_178916323
Poep
pi_178916344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Poep
VEN is poep :P
pi_178916377
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

VEN is poep :P
Voor altijd
pi_178916382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

VEN is poep :P
Nu heb je het gedaan jonge.
NU BEN JE DE ZAK
pi_178916459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

VEN is poep :P
Je moeder op een houtvlot
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178916460
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nu heb je het gedaan jonge.
NU BEN JE DE ZAK
Het valt me nog mee :(

Mijn obvious trolling werkt niet meer helaas.
pi_178916481
Hmm..VEN kakt een beetje in -O-
pi_178916511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:27 schreef descon het volgende:
Hmm..VEN kakt een beetje in -O-
Inkakken is bijpakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178916661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P
Vast wel, maar dit is om betalingen mee te doen, niet om te speculeren ;)
Wel een leuk piekje zo het afgelopen uur
pi_178916716
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is Bitcoin weer lekker vlot :')

Lisk, Waves, PIVX, je stuurt ze de hele wereld over in seconden.
Maar Bitcoin :r
Sneller dan een postduif.
Im in it for the tech.
pi_178916730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het valt me nog mee :(

Mijn obvious trolling werkt niet meer helaas.
Oh, dacht je was serieus.... :P
pi_178916860
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:38 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Oh, dacht je was serieus.... :P
Serieus zijn gaat lastig als het project waar ik voor loop te shillen (Ethereum) zo hun developer conferentie opent.

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
pi_178916928
:') Lisk :')

Ging ook weer te lekker natuurlijk

Trek de stekker maar uit dat project. Wordt niks
pi_178916941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ok, dan gaat die van mij naar Tha_Dark (als hij hem wil).
Ja graag. :)
Koning.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2018 @ 16:54:27 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178917090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Serieus zijn gaat lastig als het project waar ik voor loop te shillen (Ethereum) zo hun developer conferentie opent.

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
Letterlijk elke conferentie over software bestaat uit matige grappen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178917131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Letterlijk elke conferentie over software bestaat uit matige grappen :P
:P Prima hoor wat mij betreft.
pi_178917218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:46 schreef Nashje het volgende:
:') Lisk :')

Ging ook weer te lekker natuurlijk

Trek de stekker maar uit dat project. Wordt niks
Sow, mad :D
pi_178917414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is Bitcoin weer lekker vlot :')

Lisk, Waves, PIVX, je stuurt ze de hele wereld over in seconden.
Maar Bitcoin :r
Lisk naar bittrex :') 303 confirmations.... uren.

Anyway, je betaalt uit viia BLEP? laat ff weten hoe lang ze erover doen met storten en alles. Thx :*
Lambo of Rekt
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:12:51 #233
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_178917440
Man, dat iota gaat ook opeens idioot hard. Beetje spijtig dat ik em alleen op de watchlist had.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_178917485
whahahah IDIOTA megapomp. :7
pi_178917489
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lisk naar bittrex :') 303 confirmations.... uren.

Anyway, je betaalt uit viia BLEP? laat ff weten hoe lang ze erover doen met storten en alles. Thx :*
Tijd terug wat uit laten betalen via BL3P, de volgende dag stond het keurig op mn rekening :)
pi_178917522
Als iemand nog ref code heeft voor BL3P, houd ik me ook aanbevolen..
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:25:19 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178917622
Heerlijk net op tijd in Nano gegaan :)
pi_178917753
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lisk naar bittrex :') 303 confirmations.... uren.

Anyway, je betaalt uit viia BLEP? laat ff weten hoe lang ze erover doen met storten en alles. Thx :*
Lisk naar Binance ging vlotjes :)
pi_178917784
Qubic, with origins stretching all the way back to CFB's early musings of it on BTT in 2012 and numerous people's intensive R&D in Jinn Labs since 2014, the elusive Q has officially began its unveiling and is hereby verified. Qubic is a project we have been working on for quite a while internally in the IOTA Foundation and is one of our main priorities for 2018 and 2019. Details will remain scarce until the date revealed on the website, when a lot more material, specifications and further information surrounding the uniQueness of Qubic will be made available. For now, in brief: Qubic enables Smart Contracts, Oracles, Outsourced Computing and lots more. Qubic, using IOTA as a backbone, will be the foundation of plenty more projects that we have in motion already, but more importantly, it will be a platform for the greater community and ecosystem to create things we can't even imagine yet. Finally, while we share your enthusiasm and excitement about this pivotal project, please, do not pester Eric, Paul, CFB, Sam or any of the others in IF that you have identified as working on this project, they will not reveal any further details until the date displayed on the website. When Q? What Q? Now you have a better idea.

https://qubic.iota.org/
pi_178917818
Heb je ook een TL TR voor mij? Plakken kan iedereen wel haha
pi_178917840
Qubic enables Smart Contracts, Oracles, Outsourced Computing and lots more
pi_178917880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jammer dat VEN nooit meer dan 12 EOY gaat worden, staan nu al op 5!
Stel dat door een groot toeval op 31-12 Ven op $11,97 staat.
Hoe ga je dan reageren, heb je daar over nagedacht? :P
Vakman pur sang
pi_178917937
Wat is cointracking een verheerlijking t.o.v. blockfolio zeg...

En mijn stemming vandaag:
Moohoohohohoooon :|
  Eindredactie Games donderdag 3 mei 2018 @ 17:47:00 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178917938
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Stel dat door een groot toeval op 31-12 Ven op $11,97 staat.
Hoe ga je dan reageren, heb je daar over nagedacht? :P
stel dat Ripple op 12 dollar staat :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178917952
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Stel dat door een groot toeval op 31-12 Ven op $11,97 staat.
Hoe ga je dan reageren, heb je daar over nagedacht? :P
Hoe graag ik droppie ook een beetje troll, dat is gewoon $12 USD.
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:50:22 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178917986
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Stel dat door een groot toeval op 31-12 Ven op $11,97 staat.
Hoe ga je dan reageren, heb je daar over nagedacht? :P
Terug inkopen en Stack verviervoudigden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178918088
12 eoy is een meme geworden :P MzS _O_
Vakman pur sang
pi_178918124
Blij dat ik relatief veel idiota heb. Alles trouwens Moen vandaag. Behalve XLM.
En utnp denk ik
Vakman pur sang
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:59:50 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178918140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Blij dat ik relatief veel idiota heb. Alles trouwens Moen vandaag. Behalve XLM.
En utnp denk ik
Universaaaaaahahahaha
pi_178918159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Universaaaaaahahahaha
jjjjaaaaaajajahaajaa
Vakman pur sang
pi_178918220
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Stel dat door een groot toeval op 31-12 Ven op $11,97 staat.
Hoe ga je dan reageren, heb je daar over nagedacht? :P
Ragequit cryptoscene
Oh nee want dan is MAN al moon gegaan en CPC en Universaaaaaa JAAAAAAAAA MOON
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:20:54 #252
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178918446
Hehe, eindelijk een nieuwe ATH in satoshi :7
pi_178918508
Heeft iemand nog onderzoek gedaan naar ZIL ziliqa en LOOM loom?
Dat zijn wel de gainers van de laatste 2 dagen.

ZIL bestaat net en hebben al een gigantisch contract met Deloitte (banden DNV-GL) voor verzekering in heel asie binnengehaald.

Tenminste zo lijkt het. Totaal nog geen kennis van team en devs enz.

Iemand?
Vakman pur sang
pi_178918844
quote:
5s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft iemand nog onderzoek gedaan naar ZIL ziliqa en LOOM loom?
Dat zijn wel de gainers van de laatste 2 dagen.

ZIL bestaat net en hebben al een gigantisch contract met Deloitte (banden DNV-GL) voor verzekering in heel asie binnengehaald.

Tenminste zo lijkt het. Totaal nog geen kennis van team en devs enz.

Iemand?
Nope
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178919008
Zitten jullie riemen goed vast?
pi_178919053
Goldman Sachs in de bitcoin. Had toch al minimaal 10k verwacht vandaag.
pi_178919054
Pareltje weer dit (even klikken om de video te bekijken).

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
BEEEEEETCONNECCCTT
pi_178919069
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:51 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie riemen goed vast?
al een tijdje, hey lets go!
pi_178919096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:53 schreef DSVM het volgende:
Goldman Sachs in de bitcoin. Had toch al minimaal 10k verwacht vandaag.
paar maanden terug probeerden ze alles nog om zeep te helpen en nu gaan ze zelf een exchange opzetten😐
pi_178919113
Coinbase/GDAX tegenwoordig ook SEPA transfers binnen een halve dag binnen. :7
pi_178919125
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:53 schreef BadVlad het volgende:
Pareltje weer dit (even klikken om de video te bekijken).

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
BEEEEEETCONNECCCTT
Whahaha waar zat ik nu net naar te kijken OMG?
Vakman pur sang
pi_178919128
Cashen verdomme boem! POFFERTJES. Traden als een gek
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:59:00 #263
131603 Afwazig
Serious business
pi_178919145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Serieus zijn gaat lastig als het project waar ik voor loop te shillen (Ethereum) zo hun developer conferentie opent.

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
Beschamend :')
pi_178919148
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Whahaha waar zat ik nu net naar te kijken OMG?
Moet je de reacties lezen op deze Tweet. _O-
pi_178919178
quote:
5s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft iemand nog onderzoek gedaan naar ZIL ziliqa en LOOM loom?
Dat zijn wel de gainers van de laatste 2 dagen.

ZIL bestaat net en hebben al een gigantisch contract met Deloitte (banden DNV-GL) voor verzekering in heel asie binnengehaald.

Tenminste zo lijkt het. Totaal nog geen kennis van team en devs enz.

Iemand?
ZIL heb ik lang in mijn PF gehad, en met winst verkocht. :) Mooi project verder hoor, wel aan dure kant nu (Althans, voor toen ik ze kocht :P) , maar who knows wat het gaat worden.
pi_178919240
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Moet je de reacties lezen op deze Tweet. _O-
Jaja haha:
https://twitter.com/pablo(...)069039382986753?s=21
Vakman pur sang
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:03:42 #267
332574 µ
alt-m
pi_178919270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:53 schreef DSVM het volgende:
Goldman Sachs in de bitcoin. Had toch al minimaal 10k verwacht vandaag.
We zijn onderweg ;)
జ్ఞ‌ా
pi_178919275
quote:
Ik ben ook meteen maar gestopt met crypto.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:04:47 #269
332574 µ
alt-m
pi_178919306
Bitcoin weer >$9500 :)
జ్ఞ‌ా
pi_178919430
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:04 schreef µ het volgende:
Bitcoin weer >$9500 :)
BitmexRekt twitterde op donderdag 03-05-2018 om 19:06:09 Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 9553.5 🏅🏆💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 reageer retweet
pi_178919503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Universaaaaaahahahaha
hahahah
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:16:53 #272
61320 TwztId
ja toch..
pi_178919554
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:53 schreef BadVlad het volgende:
Pareltje weer dit (even klikken om de video te bekijken).

omise_go twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:30:17 FYI we like badgers & we like mushrooms #EDCON https://t.co/MhtuFJayW3 reageer retweet
BEEEEEETCONNECCCTT
Cringe..

Wel oldskool newgrounds shit _O_
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:21:07 #273
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_178919631
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:10 schreef BadVlad het volgende:

[..]

BitmexRekt twitterde op donderdag 03-05-2018 om 19:06:09 Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 9553.5 🏅🏆💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 reageer retweet
wat is dit?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_178919668
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:21 schreef t-8one het volgende:

[..]

wat is dit?
Iemand die zojuist gestopt is met crypto.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:25:03 #275
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_178919723
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:22 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Iemand die zojuist gestopt is met crypto.
Alsin 10.000.000 btc verkocht?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_178919744
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:25 schreef t-8one het volgende:

[..]

Alsin 10.000 btc verkocht?
Iemand is nu 100,000 USD kwijt.
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:28:53 #277
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178919790
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
2019: The Great Awakening
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:30:00 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_178919809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
Tering. Die had ik al lang niet meer gezien :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:33:17 #279
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_178919880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:26 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Iemand is nu 100,000 USD kwijt.
Hahh, dit dus:

https://twitter.com/Feriancek/status/992093448718106624?s=19
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_178919940
quote:
Klopt! Zeer risicovol, maar kan ook heel veel opbrengen.
pi_178919962
Toch maar proberen 500$ in ZILLIQUA chest gegleden, kiekn wat wot
Vakman pur sang
pi_178920327
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch maar proberen 500$ in ZILLIQUA chest gegleden, kiekn wat wot
Nice :)
pi_178920400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
Classic
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:00:45 #284
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178920416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op Binance bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een pairing waar zo'n kansloos figuur XVG voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50000 eurocent naar dat mannetje en koopt Verge voor dat geld.

Dan leg je Verge op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn XVG wat doe je?)

jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
Haha, 450XVG voor die grap, dat was echt fantastisch!
pi_178920423
Tijd voor de Henk & Ingrids op deze aardbol om in te stappen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:04:45 #286
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178920493
Morgenochtend wakker worden met 10.000+?

Of vanavond naar bed gaan ermee 8-)
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:05:41 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178920509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, 450XVG voor die grap, dat was echt fantastisch!
#vergefamfare
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:09:47 #288
61320 TwztId
ja toch..
pi_178920590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgenochtend wakker worden met 10.000+?

Of vanavond naar bed gaan ermee 8-)
Denk dat de resistance op 10k te hoog is om nu in 1 keer door te breken.. dus zal eerder morgen zijn als het überhaupt gebeurd :Y

Maar ik heb het graag mis.. 8-)
pi_178920693
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:09 schreef TwztId het volgende:

[..]

Denk dat de resistance op 10k te hoog is om nu in 1 keer door te breken.. dus zal eerder morgen zijn als het überhaupt gebeurd :Y

Maar ik heb het graag mis.. 8-)
Aan de westkust is het nog ochtend, dus kan best.
pi_178920703
Die McAfee heeft nog steeds gelijk. :')
pi_178920927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, 450XVG voor die grap, dat was echt fantastisch!
Renault Safrane is duur?
  Eindredactie Games donderdag 3 mei 2018 @ 20:28:02 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178920995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Renault Safrane is duur?
zal ik je ff door een bushokje tiefen :(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178921000
Ik heb maandag voorspeld dat we in het weekend op 11,2K zitten. Kiekn wat wot
Vakman pur sang
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:33:57 #294
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178921102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, 450XVG voor die grap, dat was echt fantastisch!
Mijn eerste cryptopost op fok! :') Waar kan ik mijn walletadres droppen? _O_ O+ (grapje)

Gaat er hier iemand naar Verge event eigenlijk?
2019: The Great Awakening
pi_178921234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:33 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Mijn eerste cryptopost op fok! :') Waar kan ik mijn walletadres droppen? _O_ O+ (grapje)

Gaat er hier iemand naar Verge event eigenlijk?
Kim holland
pi_178921287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:40 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Kim holland
:D
pi_178921548
Maar gaan mensen dan straks niet hun alts in BTC stoppen?
pi_178921595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:56 schreef BadVlad het volgende:
Maar gaan mensen dan straks niet hun alts in BTC stoppen?
Waarom?
pi_178921650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:57 schreef BadVlad het volgende:
Coinbase/GDAX tegenwoordig ook SEPA transfers binnen een halve dag binnen. :7
is al maanden... 😉
pi_178921660
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is al maanden... 😉
Al maanden niets uitgecashed. ;)
pi_178921701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waarom?
BTC omhoog = alts omlaag
BTC omlaag = alts omlaag
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')