abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178909453
Dacht dat rendang altijd van rundvlees was :o
pi_178937217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:16 schreef MissGiraffe het volgende:
(ik ben toevallig van Minang-afkomst, maar boeit jou het joh: jij weet het beter met je Wikipedia :') )
Iwanius had ooit een prachtige post over dit argument.

quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 08:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als indo.... :') Probeer je nu een beetje de IWAB type uit te hangen alsof dat een soort kwalificatie is wie de beste nasi maakt nl. dat je indo bent? Dan heb je allereerst als indo de OP niet goed gelezen wat de insteek was. Dus een lesje goed leren lezen zou goed bij je passen als indo. Of moet de blanda zoals vroeger in de koloniale tijd je weer gaan onderwijzen met aap,noot, mies op de plantage, zodat je leert goed te lezen en te begrijpen alvorens je probeert indruk te maken?

Oh en ��als indo weet je waarschijnlijk wel dat er ook in Indonesie in de verschillende regio's al allerlei variaties op "de nasi-goreng"is,dus jouw aangehaalde garnalen en spek maken geen enkele indruk dan dat je poogt een beetje interessant te doen. Maar laat gerust jouw geweldige creatie zien in een apart topic,weet ik dat ik het net zo als jij hier doet heerlijk kan fileren. }:|

Als indo...tsss alsof je een patent nog hebt op de nasi. Sodemieter toch op malloot. :r
In plaats van nasi mag je rendang lezen _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178937298
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
Dacht dat rendang altijd van rundvlees was :o
De naam komt van een werkwoord dat verwijst naar de techniek, niet naar een specifiek gerecht of ingrediënt. In principe mag je dus in je rendang doen wat je wilt, zolang je het maar stooft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')