Dank!quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kan een simpel vetbultje, niks aan de hand. Maar een check bij de ha kan nooit kwaad. Succes.
thuisarts.nl even checken. Ga niet uit van wat Google zegt want dan ben je over 2 minuten dood. Onbetrouwbaar als de neten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:06 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dank!
Ik lees dat het ook botkanker kan zijn, dat lijkt me niet echt prettig.
Ooglapje en houten been? Daar is bij de operatie iets goed fout gegaan...quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Had ook ooit een bultje in mijn hals. Bleek een tumor te zijn. Goedaardig.
Na de o.p. zag ik eruit als een piraat! :p
Hahhahaquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooglapje en houten been? Daar is bij de operatie iets goed fout gegaan...
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:39 schreef Ciclon het volgende:
En als ik er op druk geeft het een beetje een drukkend gevoel
quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:06 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dank!
Ik lees dat het ook botkanker kan zijn, dat lijkt me niet echt prettig.
Bult in hals, dus ik gok dat er een papegaai uitkwamquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
:p haha! Bijna! Nee, met name het litteken maakte een piraat van me! Vond het stiekem wel gaaf! :pquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis om scan te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En? Ben je al begonnen met je testament, of valt het allemaal wel mee?
Maar wat zei je huisarts, wat zijn de mogelijke scenario's/diagnoses?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis om scan te maken.
Mua, komt vaker voor, kan vetbubbeltje zijn. Maar toch voor zekerheid ziekenhuis, scannetjequote:Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar wat zei je huisarts, wat zijn de mogelijke scenario's/diagnoses?
Nou, het was fijn je gekend te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Mua, komt vaker voor, kan vetbubbeltje zijn. Maar toch voor zekerheid ziekenhuis, scannetje
Ik offer me op voor de zonden van de menshied. Ik doe Gods werk mijn zoon.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, het was fijn je gekend te hebben
Always look on the bright side of life, Brian.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik offer me op voor de zonden van de menshied. Ik doe Gods werk mijn zoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |