Dan is het te laatquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:51 schreef macuscam het volgende:
Een gat in de markt; naast al die reminder apps dat je genoeg water moet drinken moet er ook een app komen die je eraan herinnert dat je koffie koud wordt.
Iets met een bluetooth mok ofzo, die automatisch verbindt met de app zodra er een temperatuurswijziging opgemerkt wordt? Dan slaat hij aan als je hete koffie in de mok giet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan is het te laatmoet ik dan tegelijk dat ik koffie haal ook nog een app opstarten en een knop indrukken dat ik net een kop koffie heb gehaald?
Het lijkt mij teveel stappen.
BenEerstLimburgerGeweest: BELG.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kleine nuance, in Maastricht gebruiken ze magnetron ook niet.
We komen er welquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Iets met een bluetooth mok ofzo, die automatisch verbindt met de app zodra er een temperatuurswijziging opgemerkt wordt? Dan slaat hij aan als je hete koffie in de mok giet.
Ik weet niet of er één is die piept, maar:quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat lijkt me stukken betermaar waarom niet gelijk:
- Temperatuur sensor in de mok, met weergave in streepjes bv. of temp ?
- een knopje op de mok , om het piepen uit te zetten.
Wel jonguh, toen ik daar woonde heb ik nog nooit iemand het woord "microgolf" horen gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kleine nuance, in Maastricht gebruiken ze magnetron ook niet.
Maag neet troan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |