abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7533985
hallo.

hier een verhaal van wat ons is overkomen.

ik kreeg het te horen op 5 sept van mijn vrouw dat ze wou scheiden van mij.
ze gaf in mijn ogen een onduidelijke reden zoals dat ze op eigen benen wou staan en voor haar zelf opnieuw wou beginnen met de kinderen.
ik en de kinderen hebben er nooit iets van gemerkt dat het niet ging mede doordat ze zei dat ze er al een jaar mee bezig was en dat haar keus vast stond.
voor mij was er sinds die dag niet meer met haar te praten en het leek wel een muur voor mij.
door het stiekeme gedoe van haar en twijfels die ik had ben ik gaan zoeken en graven en kwam op 3 nov erachter dat ze al een jaar een andere vriend had ,notabene ook nog een kameraad van me.
ze had tegen hem en ook tegen een vriendin gezegd dat ze weg zou gaan bij me ,maar nooit mij de kans heeft gegeven of eerlijk geweest tegen mij en dat na dat we 22 jaar zijn samen geweest en 2 kinderen hebben een van 10 jaar en een van 13 jaar twee jongens.
ze heeft al die tijd gelogen en ons bedrogen met alle facetten van dien zoals al die mooi praatjes en ook nog financieel,stiekum spullen gekocht een maand tevoren ook nog een auto voor haar en nog veel meer.
dus je bergijpt wel dat ik diep maar dan ook heel diep ben geraakt.
ze is ook op 3 nov weg gegaan en mij achter gelaten met de twee kinderen.
nu is het zo dat ik een hele zware taak heb zoals werken overdag en het huishouden bijhouden en dan met 2 kids die het ook niet makkelijk hebben nu.
het enige wat ze wilt en zo nu en dan een smsje stuurt en af en toe belt is dat ze de kinderen 3 dagen per week wilt hebben en niet meer zodat ze vrije tijd voor haar eigen heeft.
de kids willen dat niet en willen graag bij mij blijven omdat moeder ook tegen hun en nu nog aan het liegen is.
ik zelf heb het nu ook heel moeilijk omdat ik haar niets heb aangedaan of in de weg heb gelegd.
vanmorgen kregen de kids ook een smsje van vrolijk kerstfeest van mama,waarom ik niet ze hoeft mij toch niet dood te gunnen je kan toch ook normaal blijven doen en zeker na 22 jaar samen zijn, ik doe ook normaal tegen haar.
ik heb er alles voor gedaan om het tij te keren maar helaas niets in positieve richting.
ik mis ze heel erg en houd nog erg veel van haar.
en ik weet en dat zegt iedereen dat het wel goed komt en de zon weer gaat schijnen een keer maar ik geloof er niet in helaas.
ik ben nu 42 jaar en blijf voorlopig achter met 2 kids en weinig vrienden.
ik ben soms hopeloos en zie het ook heel vaak niet zitten meer.
ik hoop dat erop een dag iets goeds gebeurt met mij en de kids zodat wij het leven weer positief kunnen gaan bekijken.
sorry dat deze brief zolang is maar ik kan wel blijven schrijven.

groetjes peter

pi_7534037
Jeetje, wat moeilijk ..
Probeer je er toch een beetje leuke kerst van te maken?

Heel veel sterkte, de komende tijd!

(Welkom op fok trouwens )

Wolkje

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 25-12-2002 12:40]

pi_7534094
Vreselijk ja ...
veel sterke!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 25 december 2002 @ 13:05:38 #4
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7534314
22 jaar
2 kinderen

Alsof het niets is

Later word ik mijzelf in het groot.
  woensdag 25 december 2002 @ 13:13:49 #5
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7534397

Wat erg lijkt me dat zeg. Helemaal omdat ze haar kinderen zo achterlaat en jou al een jaar!! heeft bedrogen. Ik begrijp wel dat je veel van d'r houdt.. Maar ik zou me er maar overheen zetten want dit vind ik onmenselijk wat ze je heeft aangedaan. Veel sterkte Peter, zeker in deze dagen...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_7534412
Sterkte, ook met de kids voor hen is het volgens mij ook heel lullig.
Vanaf nu weer zonder auto
pi_7534424
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:05 schreef deurmat het volgende:
22 jaar
2 kinderen

Alsof het niets is

Heb je het uberhaupt gelezen

Sterkte zo rond deze dagen en probeer het leven weer op te pakken als het weer wat rustiger wordt/is...

woensdag 25 december 2002 @ 13:18:11 #8
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7534449
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:16 schreef moredragons het volgende:

[..]

Heb je het uberhaupt gelezen

Sterkte zo rond deze dagen en probeer het leven weer op te pakken als het weer wat rustiger wordt/is...

Hij bedoelde denk ik dat ze 22 jaar huwelijk en 2 kinderen zo maar weggooit...
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_7534463
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:18 schreef LaZZ het volgende:
Ah ok
pi_7534477
Wat erg
extra veel sterkte met kerst dan maar en er komen vast weer snel betere tijden
  woensdag 25 december 2002 @ 13:24:44 #11
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_7534515
ik kan me er iets bij voorstellen!
ik ben 12 jaar getroouwd en heb 2 kids 10 en 11 jaar
vorige week zijn we verhuisd naar een mooie eengezinswoning
door al dat sjouwen enz.heb ik een paar blauwe plekken opgelopen
nou denkt mijn vrouw dat het zuigzoenen zijn en dat ik ben vreemd gegaan.
help!!!!!!!!!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_7534605
heel veel sterkte ik dacht dat ik het einde van de wereld bereikt had na 3 jaar relatie en zoontje van 2 toen mijn lieve vrouw me verliet 3 weken geleden voor een ander.. het kan dus nog erger..

Sterkte!!

(dat het maar snel januari word voor ons allemaal)

life is short have fun while u see it passing by...
  woensdag 25 december 2002 @ 13:41:29 #13
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7534661
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:18 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik inderdaad.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_7534677
Tering... en ik dacht dat ik problemen had
Na 22 jaar en 2 kinderen zomaar weggaan... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...

Ik wens je iig heeeeeeel veel sterkte de komenden dagen en daarna natuurlijk ook... Probeer kerst toch gezellig te houden voor de kinderen zou ik zeggen...

Nogmaal sterkte...

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_7534714
Peter,

Echt sterkte jongen, ik meen het, vooral met deze dagen.
Probeer het gezellig te maken met je kinderen.

Tise

pi_7534774
bleh ! je hoort als ouder - man of vrouw - niet weg te lopen voor je verantwoordelijkheden, daar heeft ze 13 en 10 jaar + 9 maanden geleden aan moeten denken...

sterkte dan maar!

pi_7535148
Jeej Peter.. kan zo goed begrijpen dat je het moeilijk hebt. Vooral nu, met de kerstdagen. Ik hoop dat jij er samen met je jongens toch iets leuks van kunt maken. Toch ergens een positief lichtje kunt vinden, als is ie nog zo klein.

Veel sterkte.

(Un)masking for the greater good.
pi_7535533
shit dit is echt heel klote.....
k hoop voor je dat t weer goed komt , als is het volgens mij geen goed idee om haar trug te nemen als ze zou willen.. want als ze al een jaar je bedriegd dan heeft ze volgens mij geen geweten , vooral ook omdat ze haar eigen vlees en bloed al bedriegd.... ze zal t zo weer doen denk ik... ik hoop voor je dat je een leuke andere partner vindt die wel eerlijk is tegen je!!!
alles komt goed!
sterkte!
  woensdag 25 december 2002 @ 15:37:25 #19
38872 Frum
onderweg...
pi_7535777
heel veel sterkte!!! het klinkt misschien als een dom advies, maar ik heb er de afgelopen maanden van mijn scheiding veel aan gehad. Blijf blij met de kleine dingetjes die je behoudt. Op een gegeven moment gaan die overheersen en zie je dat je beter af bent!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!

"ik was, ik ben en ik word..."
pi_7535803
mijn motto is

ALLES KOMT GOED!!!

beetje kutmotto op dit moment, maar tis wel zo !

ochtendhumeur?? zet eens 'n theemuts op!
  woensdag 25 december 2002 @ 18:24:55 #21
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7537112
indd. 22 jaar en 2 kinderen is niet niks........
Het is echt een kut streek wat ze je geleverd heeft, 1 jaar vol leugens en bedrog
Sorry hoor maar in mijn ogen spoort ze niet........
Probeer je niet al te veel op haar te concentreren en probeer al je aandacht te richten op je kinderen; want zij hebben jou net zo veel nodig als dat jij hun nodig hebt op dit moment.
Probeer er toch een gezellig kerst van te maken.

En welkom op FOK!

pi_7537406
bedankt allemaal voor jullie reacties,ik heb ze samen met de kinderen doorgenomen.
ik heb er soms een beetje steun aan en mis de vrienden nu.
maar dit helpt me soms.
we waren overigens 22 jaar samen waarvan bijna 13 jaar getrouwd.
groetjes peter dennis en bas.
pi_7537505
Ohh wat een rot streek van haar

Nou ik hoop maar voor jou en de kinderen dat jullie nog een hele fijne kerst hebben

oops ohh my ...
pi_7545538
Je verhaal lijkt heel erg veel op dat van mijn ouders...die zijn nu bijna 2 jaar uit elkaar, maar ik herken er veel in. Mijn zusje en ik (15,18) wonen bij mijn moeder die ook nog eens lichamelijk gehandicapt is. Zij is ook begonnen met chatten en is nu nog steeds veel achter de computer te vinden. Anders stuur me maar ff een mailtje of voeg me toe via MSN als je geinteresseerd bent, dan kan ik je misschien met haar in contact brengen.
(stresskonijn21@hotmail.com)

In ieder geval: Erg veel succes, sterkte en een heeeele fijn kerst nog gewenst!

[Dit bericht is gewijzigd door xxgirlxx op 26-12-2002 11:46]

pi_7545559
allereerst bedankt voor jullie reacties.
ik heb gisteren voor het eerst een brief geplaatst op dit forum omtrent de scheiding van pgorkum en kids.

het was gisteren een flinke klote dag voor ons 3 en ben bang dat er nog veel gaan komen helaas.
de jongste barste ook weer in tranen uit om het geen dat er de 4de persoon niet was en alles anders is.
dit doet mij ook heel veel pijn om dat te zien ,de oudste is heel rustig en zegt en doet bijna niets,alleen achter zijn spelcomputer leeft hij een beetje.
ik weet zelf niet wat ik eraan moet doen om het gezellig te maken voor ons 3 op een of andere manier lukt het ons niet.
maar te hopen dat er snel iets leuks of goeds komt zodat we weer recht vooruit kunnen gaan kijken.
weten jullie misschien voor mij als de kids op bed liggen een leuke chatbox of zo zodat ik kan praten en andere mensen kan ontmoeten,wel een serieuze graag.
of iets van dergelijke aard,het is stil en erg saai als je niets te doen hebt en misschien kan dat wat bijdragen voor me.
bedankt nogmaals voor jullie steun en begrip.

peter en de kids.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')