abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178885912
Ik kwam op het idee door deze post in het Waylontopic
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Of zoals Pannecoucke zou denken, dit moet anders. Laten we wat mime spelers inhuren, die we dan laten beginnen als backing vocals, maar halverwege de act laten we ze dan ineens uit beelden hoe moeilijk het is om rechtop in de wind te blijven staan.
Hier bedenken we vage avantgardistische acts voor nummers zoals Pannecoucke ze zou kunnen bedenken.
Birds:
Mensen die aan touwen hangen met vliegtuigvleugels en die aan het einde naar beneden vallen. Ze zijn tegelijkertijd ook backingvocals
pi_178886296
Trijntje:
Na 1 minuut trekt Trijntje haar scheurjurk kapot. Er komen dansers uit en Trijntje zingt het lied naakt af.
pi_178886538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:02 schreef KoningPils het volgende:
Trijntje:
Na 1 minuut trekt Trijntje haar scheurjurk kapot. Er komen dansers uit en Trijntje zingt het lied naakt af.
Edsilia in die jurk :9 :9~
pi_178886590
No Goodbyes:
De dansers blijven, nadat de grote jurk uitgaat, jankend om de benen van Linda Wagemakers gewikkeld, omdat ze 'Geen Afscheid' willen nemen van haar.

Shine:
Tijdens de uitvoering van de Toppers is er balletdanseres die met veel kunstzinnigheid en heel artistiek de Zonnegroet doet

De Eerste Keer:
Er komt een dansend paar naast Maxine en Franklin liggen, die ongemakkelijk om elkaar en over elkaar heen strengelen, om vervolgens met een vroegtijdig vuurwerkeffect een ontmaagding uit te beelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wuwwa op 02-05-2018 12:11:13 ]
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:08:46 #5
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178887871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:16 schreef Wuwwa het volgende:
No Goodbyes:
De dansers blijven, nadat de grote jurk uitgaat, jankend om de benen van Linda Wagemakers gewikkeld, omdat ze 'Geen Afscheid' willen nemen van haar.

Shine:
Tijdens de uitvoering van de Toppers is er balletdanseres die met veel kunstzinnigheid en heel artistiek de Zonnegroet doet

De Eerste Keer:
Er komt een dansend paar naast Maxine en Franklin liggen, die ongemakkelijk om elkaar en over elkaar heen strengelen, om vervolgens met een vroegtijdige vuurwerkeffect een ontmaagding uit te beelden.
_O-
:o)
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:06:37 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178890628
Out on my own. Michelle staat balancerend op een wereldbol alsof ze Alleen op de wereld is. De wereldbol ontvouwt zich langzaam uit een eikenhouten kast alsof het een heteluchtballon is.

Niemand heeft nog tijd. Het nummer stopt na 1 seconde.

Ik hou van jou. Bij ' ik kan niet leven in een wereld zonder jouuuuuuhouuuuuh' snijdt Maribelle haar eigen polsen door.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:18:32 #7
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178890919
Visualiseer: een ballroom-stel, de heer gekleed in overwegend lichtblauw, met witte accenten, de dame in kobaltblauw, met groene vlek patroon. Maar.... ze staan stokstil, als living statues.

De act begint, niemand begrijpt het, want in het Nederlands... Iedereen in shock, want de dansers dansen niet.

Maar na het eerste couplet komt de verrassing.

De donkere zangeres zet het refrein in, en de dansers komen tot leven. O+

Rara, bij welk lied hoorde deze Pannecouck-act.
:o)
pi_178913742
quote:
11s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:18 schreef Dave het volgende:
Visualiseer: een ballroom-stel, de heer gekleed in overwegend lichtblauw, met witte accenten, de dame in kobaltblauw, met groene vlek patroon. Maar.... ze staan stokstil, als living statues.

De act begint, niemand begrijpt het, want in het Nederlands... Iedereen in shock, want de dansers dansen niet.

Maar na het eerste couplet komt de verrassing.

De donkere zangeres zet het refrein in, en de dansers komen tot leven. O+

Rara, bij welk lied hoorde deze Pannecouck-act.
Ik weet hem helaas niet
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:22:02 #9
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178913812
Hemel en Aarde, van Edsilia.
:o)
pi_178937988
Inzendingen van 1985 en 1991
Bestaan enkel uit 2 minuten stilte
pi_178945928
Parade van sprookjes figuren als kleinduimpje, Roodkapje en hans en grietje die dan ook nog de backing vocals doen
hardcoholic
pi_178947011
Hongarije 2018:

We beginnen met een zomers tafereel van zon, zee, strand, surfplanken, ijscokar, etc. om de verloren zomer uit te beelden waar de zanger over zingt.

Bij de climax van het nummer wil Pannecoucke eigenlijk symbolisch 2 minuten stilte voor de dode vaders op de wereld en daar het halve nummer voor opofferen als stunt wat nog nóóit gedaan is. Het plan wordt echter afgekeurd door de EBU omdat het nummer anders te weinig tekst heeft, en Hansie moet ineens aan de Plan B.

Maar... Pannecoucke komt met een compromis door alleen nog maar vanaf het achterste gedeelte van de arena te filmen. Dat het thuispubliek vervolgens niets ziet van het optreden door de verre afstand en de wapperende vlaggen ervoor is juist het avantgardistische kunstzinnige eraan. De vlaggen geven namelijk aan dat de zanger nu echt verbloemd is door de andere mensen die hem distantiëren van zijn dode pa, en dat hij zich niet meer gezien voelt.

Wie het thuis niet snapt en in paniek met Ziggo aan de telefoon hangt of er misschien een storing is, die begrijpen gewoon niet met hun blanke bipsen dat ze naar verheffende kunst aan het kijken zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 08:49:32 #13
163650 Greys
pi_178947809
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 09:11:28 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178947944
_O- _O_


quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:49 schreef Ferdii het volgende:
Parade van sprookjes figuren als kleinduimpje, Roodkapje en hans en grietje die dan ook nog de backing vocals doen
Fairytale?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2018 @ 09:44:30 #15
368283 ato
pi_178948224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:16 schreef Wuwwa het volgende:
No Goodbyes:
De dansers blijven, nadat de grote jurk uitgaat, jankend om de benen van Linda Wagemakers gewikkeld, omdat ze 'Geen Afscheid' willen nemen van haar.

Shine:
Tijdens de uitvoering van de Toppers is er balletdanseres die met veel kunstzinnigheid en heel artistiek de Zonnegroet doet

De Eerste Keer:
Er komt een dansend paar naast Maxine en Franklin liggen, die ongemakkelijk om elkaar en over elkaar heen strengelen, om vervolgens met een vroegtijdig vuurwerkeffect een ontmaagding uit te beelden.
Dat laatste _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_178963851
Uit respect heb ik Pannecoucke ook een lied laten 'Pannecouckefiëren'.

Pannecoucke krijgt fictief de regie over de act van Never Alone voor het Eurovisie Songfestival 2011. Tijd voor een denkbeeldige ontmoeting dus zodat hij over zijn mogelijke plannen kan vertellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178963914
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 00:57 schreef libranl het volgende:
Uit respect heb ik Pannecoucke ook een lied laten 'Pannecouckefiëren'.

Pannecoucke krijgt fictief de regie over de act van Never Alone voor het Eurovisie Songfestival 2011. Tijd voor een denkbeeldige ontmoeting dus zodat hij over zijn mogelijke plannen kan vertellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_

Geweldig! Ik zie het ook gewoon voor me hoe dit er dan uit gaat zien, en zie het Pannecoucke zo doen. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 6 mei 2018 @ 01:28:10 #18
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_178964091
Dance You Off zou wel wat krumping kunnen gebruiken. En de danseressen van Netta doen hun best (amateur krumpers, en voor je het weet ziet het er uit als de vogeltjesdans :{w ). Maar bij de overige liedjes zou krumping misstaan. :+
Hey ho. Let's go!
pi_178966093
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 01:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Geweldig! Ik zie het ook gewoon voor me hoe dit er dan uit gaat zien, en zie het Pannecoucke zo doen. :D
Jaaa, bedankt! :D Zoiets zag ik dus ook wel voor me. O-) Misschien zelfs nog wel een te realistisch idee voor hem. :P Moest ook al zo hard lachen om al jullie bovenstaande ideeën. Niet voor niets dat hij zo'n topic krijgt. _O-

Voor een luchtig familieprogramma als het Eurovisie Songfestival slaat hij soms gewoon (ietsje) door met vergezochte redenaties. En dat dan later weer verdedigen met opmerkingen als 'nodig om de juiste sfeer te zetten' en 'lied vraagt om deze regie'. De act van Trijntje vond ik wel het meest apart, dat moest dan wat voorstellen. Alleen snap ik nog steeds helemaal niets van wat daar de bedoeling van was. _O-
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2018 @ 10:41:12 #20
368283 ato
pi_178966370
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 00:57 schreef libranl het volgende:
Uit respect heb ik Pannecoucke ook een lied laten 'Pannecouckefiëren'.

Pannecoucke krijgt fictief de regie over de act van Never Alone voor het Eurovisie Songfestival 2011. Tijd voor een denkbeeldige ontmoeting dus zodat hij over zijn mogelijke plannen kan vertellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW,
^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_179032696
Hans heeft vooral zichzelf gefileerd vanavond. _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')