abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178881516


Frankrijk hebben we genoeg kunnen zien in de groepskwalificatie; die kunnen serieus goed ballen. Griezmann als de belangrijkste tenor met goden als Mbappé, Giroud, Martial, Dembele, Pogba, Kanté et cetera et cetera, oh oh oh.

Australië is dus het land dat Bert van Marwijk als dirigent heeft. Bert verloor zijn eerste oefenduel ook meteen met 4-1 in en tegen Noorwegen. Vernietigende teksten en depressiviteit alom. Grote blikvangers in dit elftal zijn Mile Jedinak, Aaron Mooy en de redelijk onvermijdelijke Tim Cahill.

Denemarken kwam het WK binnenwandelen via de play-offs door Ierland te verslaan. Als we aan Deentjes denken, kunnen we niet om de sterspeler van Tottenham heen: Christian Eriksen bepaalt de maat van dit Deense team. Hierin zijn ook oud-Ajacieden Boilesen en Fischer in terug te vinden, maar spelers als Durmisi (uitstekend seizoen bij Betis), Christensen, Jørgensen, Schmeichel en Delaney zijn meer het noemen waard. Dan heb ik het nog niet over Pione Sisto. Geen oldskool Deense naam; klopt, want Sisto is een genaturaliseerde Ugandees. Doet het fantastisch bij Celta in La Liga als buitenspeler. Houd 'm in de gaten.

Peru eindigde vijfde in de CONMEBOL-ranking waardoor ze een play-off tegen Nieuw-Zeeland moesten spelen. In Nieuw-Zeeland ging het nog allemaal moeizaam maar thuis werd het afgemaakt. Tapia vervult in dit Peru een zeer belangrijke rol waar ook nog steeds halfgod Jefferson Farfan rondloopt. Die kan kampioen worden met Lokomotiv Moskou in Rusland. Een smet op het Peruviaanse WK is dat Guerrero de spits geschorst is voor doping.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:38:11 #2
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178890004
Ik twijfel wel wie ik door wil zien gaan achter Frankrijk, Peru of Denemarken. Peruaantjes gun ik het wel na al die jaren van niet kwalificeren maar Denemarken heeft Eriksen :'( . Wat een lastige keuzes krijgen wij toch mee te maken in het dagelijks leven.
Oh.
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:56:10 #3
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_178914650
Guerrero wordt op dit moment verhoord door CAS in Lausanne. WADA wil hem twee jaar aansmeren. In Nuevo Chimbote (ten noorden van Lima) zijn ze op dit moment hevig aan het bidden voor een positieve uitkomst. Er zijn er zelfs die helemaal naar Zwitserland zijn afgereisd om er bij te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:57:13 #4
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178914685
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Guerrero wordt op dit moment verhoord door CAS in Lausanne. WADA wil hem twee jaar aansmeren. In Nuevo Chimbote (ten noorden van Lima) zijn ze op dit moment hevig aan het bidden voor een positieve uitkomst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou toch niet meer posten door zo'n weddenschap om een C-sport?
Oh.
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:57:46 #5
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_178914701
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij zou toch niet meer posten door zo'n weddenschap om een C-sport?
Het was niet eens een weddenschap (lol).
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:08:01 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178914944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Guerrero wordt op dit moment verhoord door CAS in Lausanne. WADA wil hem twee jaar aansmeren. In Nuevo Chimbote (ten noorden van Lima) zijn ze op dit moment hevig aan het bidden voor een positieve uitkomst. Er zijn er zelfs die helemaal naar Zwitserland zijn afgereisd om er bij te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste foto _O_
  maandag 14 mei 2018 @ 17:52:32 #7
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179158335
TAS schorst Guerrero voor 14 maanden, geen wereldkampioenschap.

globoesportecom twitterde op maandag 14-05-2018 om 17:48:48 TAS amplia suspensão para 14 meses, e Guerrero está fora da Copa reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179184791
Heb wel hoge verwachtingen voor Frankrijk. Goede spitsen
  woensdag 16 mei 2018 @ 18:25:46 #9
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179202714
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179217062
quote:
Zelfs president mengt zich in strijd om populaire spits ondanks cocaïne-verhaal toch nog op WK te krijgen

De Peruviaanse regering gaat Paolo Guerrero helpen om te proberen zijn schorsing ongedaan te maken. De aanvoerder van de nationale voetbalploeg hoorde begin deze week dat het Internationaal Sporttribunaal TAS zijn schorsing vanwege cocaïnegebruik heeft verlengd tot veertien maanden. Guerrero, die onlangs zijn rentree maakte op het veld nadat zijn oorspronkelijke schorsing van zes maanden was afgelopen, mist daardoor het WK.

“Deze schorsing is buitenproportioneel en oneerlijk”, zei president Martin Vizcarra van Peru. “Onze minister van Buitenlandse Zaken en ambassadeur willen Paolo helpen in zijn juridische strijd.”

Een maand voor de start van het WK rekent bondscoach Ricardo Gareca niet meer op Guerrero. Gareca maakte woensdag een selectie van 24 spelers bekend, zonder de 34-jarige spits van Flamengo. De bondscoach moet nog één speler laten afvallen voor het toernooi. “Paolo is een geweldige voetballer, een idool”, zei Gareca. “Maar het leven gaat door en wij moeten ons land zo goed mogelijk vertegenwoordigen in Rusland.”
:')
  donderdag 17 mei 2018 @ 18:21:15 #11
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179224694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel hoge verwachtingen voor Frankrijk. Goede spitsen
Ben alleen bang dat die mongool van een trainer Giroud op gaat stellen :') |:(
  donderdag 17 mei 2018 @ 18:23:06 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179224716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 18:21 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat die mongool van een trainer Giroud op gaat stellen :') |:(
Griezmann heeft enorm veel profijt van de aanwezigheid van Giroud
  donderdag 17 mei 2018 @ 19:44:57 #13
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179226254
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 18:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Griezmann heeft enorm veel profijt van de aanwezigheid van Giroud
Geef mij maar Mbappé en Griezmann als spitsen :9~ :9~ :9~

Eventueel die andere snelle jongens (Coman / Dembele / Martial) eromheen. Giroud lekker banken, prima pinchhitter. Maar hoort niet bij de beste aanvallers van Spanje.
  Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 09:56:45 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179235991
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 19:44 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Geef mij maar Mbappé en Griezmann als spitsen :9~ :9~ :9~

Eventueel die andere snelle jongens (Coman / Dembele / Martial) eromheen. Giroud lekker banken, prima pinchhitter. Maar hoort niet bij de beste aanvallers van Spanje.
Martial gaat niet mee.

En wat heeft Giroud met Spanje te maken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 18 mei 2018 @ 09:59:29 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179236033
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Martial gaat niet mee.

En wat heeft Giroud met Spanje te maken?
Coman ook niet _O-
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:39:33 #16
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179236812
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Martial gaat niet mee.

En wat heeft Giroud met Spanje te maken?
Haha, Frankrijk uiteraard. Sorry. Maar dat snapte jij zelf ook wel hè.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Coman ook niet _O-
Op het moment van die post was de voorselectie (mij) nog niet bekend. Kneus.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:56:25 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179237158
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:39 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, Frankrijk uiteraard. Sorry. Maar dat snapte jij zelf ook wel hè.

[..]

Op het moment van die post was de voorselectie (mij) nog niet bekend. Kneus.
Als een beetje had opgelet was de kans dat Coman er bij zou zitten minimaal. Is al maanden geblesseerd.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:59:04 #18
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179237212
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als een beetje had opgelet was de kans dat Coman er bij zou zitten minimaal. Is al maanden geblesseerd.
Staat wel op de reservelijst. Deschamps heeft Mendy ook opgeroepen, volgens mij is die al veel langer geblesseerd.
pi_179237248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:59 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Staat wel op de reservelijst. Deschamps heeft Mendy ook opgeroepen, volgens mij is die al veel langer geblesseerd.
Die is weer fit

Martial niet oproepen is terecht, speelt vrij weinig en als ie speelt bijzonder matig laatste tijd
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:25:43 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179237868
Dat team van die Fransen is echt niet normaal.

Zou je eigenlijk ook gewoon aanvallend voetbal mee moeten spelen.
Oh.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:31:46 #21
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179237989
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat team van die Fransen is echt niet normaal.

Zou je eigenlijk ook gewoon aanvallend voetbal mee moeten spelen.
Het zou mooi zijn als ze tegen een Australië gewoon met Griezmann, Mbappé, Giroud én Dembele spelen. Maar de meeste wedstrijden zal het tot 3 van die 4 beperkt blijven en Lemar of Matuidi erbij op het middenveld.
  Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 12:34:55 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179239106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:39 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, Frankrijk uiteraard. Sorry. Maar dat snapte jij zelf ook wel hè.

Misschien bedoelde je Engeland. ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:43:08 #23
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179239240
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Misschien bedoelde je Engeland. ;)
Beetje aan het slapen gister. Maar ik bedoelde dus dat ik als coach van Frankrijk voor snelle jongens zou kiezen voorin. Dus die types. Of het nou Coman, Dembele of Martial is. Wie er dan precies fit is of hoe ze de afgelopen maanden gespeeld hebben weet ik niet. Maar ik zou Giroud mooi inbrengen als er nog wat geforceerd moet worden.
pi_179340055
quote:
Gepasseerde Rabiot weigert plaats op Franse reservelijst voor WK

Adrien Rabiot heeft de Franse bondscoach Didier Deschamps laten weten niet op de reservelijst te willen staan voor het WK in Rusland (14 juni - 15 juli). Dat schrijven Franse media woensdag.

Rabiot viel naast de 23-koppige selectie van Deschamps, maar de middenvelder van Paris Saint-Germain staat wel op de reservelijst. In geval van blessures kan de bondscoach deze spelers alsnog oproepen voor het WK. Rabiot van zijn kant wil echter geen reserve zijn, en zou Deschamps hebben meegedeeld zich niet klaar te voelen om het fysieke programma te volgen. Dat is de reserven opgelegd om fit te blijven.

Rabiot telt zes selecties met ‘Les Bleus’, waarvan vier als titularis. “De prestaties van Adrien bij de nationale ploeg zijn niet van hetzelfde niveau als bij PSG”, had Deschamps zijn niet-selectie verdedigd.
Die is ook een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
pi_179341406
Gaan leuke potjes worden, Frankrijk speelt goed voetbal en Denemarken en Peru zijn beide mooie outsiders. Australië kan er geen reet van, maar altijd leuk om bij te hebben. Ik denk dat Peru tweede wordt boven Denemarken. Ik vind ze toch iets te afhankelijk van Eriksen en Peru heeft zich prima gehandhaafd in een moeilijke kwalificatiegroep.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:48:31 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179342490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
Gaan leuke potjes worden, Frankrijk speelt goed voetbal en Denemarken en Peru zijn beide mooie outsiders. Australië kan er geen reet van, maar altijd leuk om bij te hebben. Ik denk dat Peru tweede wordt boven Denemarken. Ik vind ze toch iets te afhankelijk van Eriksen en Peru heeft zich prima gehandhaafd in een moeilijke kwalificatiegroep.
Sisto is ook wel een goede bij Denemarken. Denk dat die het toch wel gaan redden boven Peru, al is het maar dankzij Eriksen.
Oh.
pi_179342603
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sisto is ook wel een goede bij Denemarken. Denk dat die het toch wel gaan redden boven Peru, al is het maar dankzij Eriksen.
Ik sluit ze zeker niet uit, maar ik denk dat velen Peru best nog wel onderschatten, omdat we natuurlijk bij de Denen die pakken slaag hebben gezien tegen Polen en Ierland, maar Peru kan zeker ook lekker ballen, die hebben ondanks al die topteams in de kwalificatie zich toch ook prima gehandhaafd. Ondanks die speler die wegens doping er niet bij is (ben de naam ff kwijt, Guerrero of zo) hebben ze ook een lekker elftal. Ik gun het beide ploegen sowieso :Y
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:06:30 #28
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179342781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:55 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ik sluit ze zeker niet uit, maar ik denk dat velen Peru best nog wel onderschatten, omdat we natuurlijk bij de Denen die pakken slaag hebben gezien tegen Polen en Ierland, maar Peru kan zeker ook lekker ballen, die hebben ondanks al die topteams in de kwalificatie zich toch ook prima gehandhaafd. Ondanks die speler die wegens doping er niet bij is (ben de naam ff kwijt, Guerrero of zo) hebben ze ook een lekker elftal. Ik gun het beide ploegen sowieso :Y
Kan in elk geval interessant worden, ook benieuwd hoe ze zich beide houden tegenover Frankrijk die ik toch wel als favoriet zie voor de eindzege.
Oh.
  Redactie Sport donderdag 24 mei 2018 @ 08:10:10 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179350720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die is ook een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Concurrentie is moordend he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 15:10:04 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179357119
Rabiot is ook boos op de franse bondscoach
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179357766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rabiot is ook boos op de franse bondscoach
Bedankt Hans.
pi_179372086
quote:
Een maand voor het WK-duel tussen Denemarken en Frankrijk op 26 juni heeft Åge Hareide de verhoudingen even flink op scherp gezet. De bondscoach van de Denen is niet onder de indruk van de Fransen, in de ogen van velen toch een van de favorieten voor de eindzege in Rusland.

Hareide geeft de verliezend EK-finalist van twee jaar terug echter weinig kans. 'Ik geloof niet in deze ploeg', vertelde de Noorse coach in gesprek met Jyllands-Posten. 'Je mag me erop afrekenen als we ze niet in de problemen brengen, ze spelen niet als een team. Ze hebben geen leider als Zinedine Zidane, een speler die wist hoe hij de ploeg op sleeptouw moest nemen.'

Frankrijk is als mondiale nummer zeven groepshoofd op het WK 2018, waarop het in Groep C verder nog op Australië en Peru stuit. 'De ploegen die bovenaan de wereldranglijst staan zijn de beste in de wereld, maar dat geldt niet voor Frankrijk', vervolgt Hareide. 'Ik heb Frankrijk in Stockholm tegen Zweden (2-1 nederlaag, red.) aan het werk gezien, het is echt niks bijzonders.'

Pogba
Dat bondscoach Didier Deschamps over individueel sterke spelers kan beschikken, kijk bijvoorbeeld alleen maar naar het lijstje thuisblijvers, doet daar volgens Hareide niets aan af. Zo is de bondscoach niet onder de druk van het duo op het middenveld: N'Golo Kanté en Paul Pogba. 'Kanté is geen leiderstype en Pogba is de ene dag goed en de andere dag slecht.'

Hareide ergert zich vooral aan het uiterlijk vertoon van de middenvelder van Manchester United en haalt de Manchester Derby aan als voorbeeld. 'Tegen Manchester City had hij zijn haar blauw en wit geverfd, misschien is het wel rood en wit als hij tegen ons speelt', sneert de Noor. 'Goeie genade, zou hij alleen maar met zijn kapsel bezig zijn?'

Hareide, in 2015 aangesteld nadat Morten Olsen er na vijftien jaar mee stopte, heeft wel een hoge pet op van de kwaliteiten van zijn eigen ploeg. Hij mikt op een kwartfinaleplaats met de Denen, die er na het mislopen van het WK 2014 en het EK 2016 eindelijk weer eens bijzijn. 'Maar blij zijn omdat we alleen al meedoen aan het WK, is voor mij niet genoeg.'


Zit ergens wel een kern van waarheid in dat het onder Deschamps niet altijd even geweldig is, maar even doen alsof ze 1-2-3 Frankrijk het vuur aan de schenen gaan leggen is nogal hilarisch. Eriksen mag nota bene de duels uitvechten met Pogba, Kanté om maar wat te noemen. Al heeft Pogba een blauw kleurtje in zijn haar dus dan speel je meteen een paar slagen minder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Masterminded op 25-05-2018 09:04:25 ]
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179400666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 08:58 schreef Masterminded het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zit ergens wel een kern van waarheid in dat het onder Deschamps niet altijd even geweldig is, maar even doen alsof ze 1-2-3 Frankrijk het vuur aan de schenen gaan leggen is nogal hilarisch. Eriksen mag nota bene de duels uitvechten met Pogba, Kanté om maar wat te noemen. Al heeft Pogba een blauw kleurtje in zijn haar dus dan speel je meteen een paar slagen minder.
Wel vermoeiend hoor dat gezeik elke keer om zijn haar. Let gewoon op zijn voetballende kwaliteiten die terecht worden bekritiseerd, om dan meteen zijn haar(kleur) de schuld te geven.. :')

Die gast is een merk en hij verkoopt zichzelf uitstekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2018 15:37:04 ]
  woensdag 30 mei 2018 @ 17:19:10 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179493778
Er wordt door een Peruviaanse krant geschreven dat Guerrero naar het wereldkampioenschap gaat. Carlos Alberto Navarro, de journalist van dienst, zegt dat er binnen enkele uren een statement naar buitenkomt.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:20:21 #35
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179511882
Hij is vrij, Guerrero mag spelen. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179575221
Blijkbaar twijfelt bondscoach Hareide van Denemarken nog of hij Dolberg of Jørgensen op moet stellen. Met alle liefde, maar het is een nobrainer om Jørgensen op te stellen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 3 juni 2018 @ 10:35:55 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179576505
Denemarken vs. Peru kan wel eens een genotsduel worden, kijk er naar uit.
Oh.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 12:21:24 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179578137
Ik juich voor Denemarken omdat Andreas Bjelland er bij is :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 3 juni 2018 @ 13:38:05 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179579221
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik juich voor Denemarken omdat Andreas Bjelland er bij is :P
Ik noteer dit even.
Oh.
pi_179580069
Socceroos Russia 2018 squad

Goalkeepers: Brad Jones, Mat Ryan, Danny Vukovic

Defenders: Aziz Behich, Milos Degenek, Matt Jurman, Mark Milligan, James Meredith, Josh Risdon, Trent Sainsbury

Midfielders: Jackson Irvine, Mile Jedinak, Massimo Luongo, Aaron Mooy, Tom Rogic

Forwards: Daniel Arzani, Tim Cahill, Tomi Juric, Robbie Kruse, Mat Leckie, Jamie Maclaren, Andrew Nabbout, Dimitri Petratos

Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179584125
Ik ben wel benieuwd naar Peru. Onlangs hebben ze Kroatië nog verslagen.
pi_179585255
BREAKING:

Lord Bendtner is NOT participating in Denmark’s World Cup squad this summer.

Please just cancel the entire tournament @FIFAWorldCup

:P
pi_179585743
Selectie Denemarken
Keepers: Kasper Schmeichel (Leicester City), Frederik Rønnow (Brøndby IF) en Jonas Lössl (Huddersfield Town).

Verdedigers: Simon Kjaer (Sevilla), Mathias 'Zanka' Jørgensen (Huddersfield Town), Andreas Christensen (Chelsea), Jens Stryger Larsen (Udinese), Jannik Vestergaard (Borussia Mönchengladbach), Henrik Dalsgaard (Brentford FC) en Jonas Knudsen (Ipswich Town).

Middenvelders: Christian Eriksen (Tottenham Hotspur), Thomas Delaney (Werder Bremen), William Kvist (FC Kopenhagen), Lasse Schöne (Ajax), Lukas Lerager (Bordeaux) en Michael Krohn-Dehli (Deportivo La Coruña).

Aanvallers: Nicolai Jørgensen (Feyenoord), Andreas Cornelius (Atalanta Bergamo), Pione Sisto (Celta de Vigo), Viktor Fischer (FC Kopenhagen), Yussuf Poulsen (RB Leipzig), Martin Braithwaite (Bordeaux) en Kasper Dolberg (Ajax).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179587925
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik juich voor Denemarken omdat Andreas Bjelland er bij is :P
Hagahah. Geen idee wie het is, maar zelfs hiermee loop je weer achter. Die gaat niet mee.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 21:12:31 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179588086
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
Selectie Denemarken
Keepers: Kasper Schmeichel (Leicester City), Frederik Rønnow (Brøndby IF) en Jonas Lössl (Huddersfield Town).

Verdedigers: Simon Kjaer (Sevilla), Mathias 'Zanka' Jørgensen (Huddersfield Town), Andreas Christensen (Chelsea), Jens Stryger Larsen (Udinese), Jannik Vestergaard (Borussia Mönchengladbach), Henrik Dalsgaard (Brentford FC) en Jonas Knudsen (Ipswich Town).

Middenvelders: Christian Eriksen (Tottenham Hotspur), Thomas Delaney (Werder Bremen), William Kvist (FC Kopenhagen), Lasse Schöne (Ajax), Lukas Lerager (Bordeaux) en Michael Krohn-Dehli (Deportivo La Coruña).

Aanvallers: Nicolai Jørgensen (Feyenoord), Andreas Cornelius (Atalanta Bergamo), Pione Sisto (Celta de Vigo), Viktor Fischer (FC Kopenhagen), Yussuf Poulsen (RB Leipzig), Martin Braithwaite (Bordeaux) en Kasper Dolberg (Ajax).

5 spitsen, gaan ze 4-4-2 spelen?
  zondag 3 juni 2018 @ 21:26:33 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179588422
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 21:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

5 spitsen, gaan ze 4-4-2 spelen?
Jørgensen en Braithwaite kunnen ook aan de zijkant denk ik.
  zondag 3 juni 2018 @ 21:57:18 #47
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179589164
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jørgensen en Braithwaite kunnen ook aan de zijkant denk ik.
Dolberg was ook ooit een linksbuiten.
Oh.
pi_179624316
Kom erachter dat Rami het doet met Pamela Anderson

lol
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:54:03 #49
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179624434
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Kom erachter dat Rami het doet met Pamela Anderson

lol
NOICE
wooblabalurg
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 20:49:41 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179626799
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2018 21:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hagahah. Geen idee wie het is, maar zelfs hiermee loop je weer achter. Die gaat niet mee.
Op het moment van schrijven was dat nog niet bekend.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')