abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:01:54 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178873749
Ik douche af en toe weleens heet. De laatste tijd merk ik dat tijdens die hete douches het zicht van mijn linkeroog dan mistig wordt, alsof er condens onder mijn hoornvlies is. Knipperen helpt niet en het voelt dan ook een beetje tranerig aan. Ongeveer een half uur na het douchen is mijn zicht weer normaal, maar dat zeer lichte branderige gevoel houdt een uur langer aan (totaal niet hinderlijk overigens). Met mijn rechteroog is er niets aan de hand. Moet ik me zorgen maken? :') Ik draag overigens geen lenzen of brillen.
pi_178873808
Ik zou even naar de huisarts gaan, of iig even de assistent bellen en vragen of een afspraak handig/wenselijk kan zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178873926
Het kan een oogzenuwontsteking zijn. Gaat meestal binnen twee tot acht weken vanzelf over, maar het kan ook een aankondiging zijn van ernstigere aandoeningen, dus je moet je even melden bij de huisarts.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:08:08 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178873959
Crap. -O- Morgen even bellen dus.
pi_178874937
Er ligt een smerende film op je oog die door water wordt weggespoeld , hetzelfde gebeurt bij

[ Bericht 31% gewijzigd door LPFAN op 01-05-2018 20:54:02 (doe eens normaal) ]
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:46:24 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875103
quote:
http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef machtpen het volgende:
Er ligt een smerende film op je oog die door water wordt weggespoeld , hetzelfde gebeurt bij zwemmen.
Dan zou mijn andere oog ook dezelfde symptomen moeten hebben.


Denk dat het meest waarschijnlijke een oogzenuwontsteking is. De symptomen klinken heel herkenbaar als ik het zo even lees.

[ Bericht 22% gewijzigd door LPFAN op 01-05-2018 20:54:33 ]
pi_178884093
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik douche af en toe weleens heet. De laatste tijd merk ik dat tijdens die hete douches het zicht van mijn linkeroog dan mistig wordt, alsof er condens onder mijn hoornvlies is. Knipperen helpt niet en het voelt dan ook een beetje tranerig aan. Ongeveer een half uur na het douchen is mijn zicht weer normaal, maar dat zeer lichte branderige gevoel houdt een uur langer aan (totaal niet hinderlijk overigens). Met mijn rechteroog is er niets aan de hand. Moet ik me zorgen maken? :') Ik draag overigens geen lenzen of brillen.
Van rukken wordt je blind vriend
pi_178884114
bij branderigheid en wazig zicht altijd ff oogarts checken zo snel mogelijk

Het is nog niet zo ernstig als wanneer je zwarte/witte vlekken in je zicht zou zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')