je bent aangenomenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:24 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik heb haar trouwens nog gemaild met het verzoek mij alsnog bevestiging te sturen. Niets, noppes, nada. Alsof ik genegeerd word.
Ga hier sowieso wel een klacht over indienen bij het uitzendbureau. Vind dit niet kunnen. Reiskosten gemaakt, lang positief gesprek gehad, en nu als hond behandeld worden. SCHANDALIG! Ik geef recruiter miep een dag, donderdag dien ik een mooie klacht in.
Dan zeggen ze dat? Dan kunnen ze nog steeds netjes bellen/mailen en zeggen:quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:22 schreef Linkesoep het volgende:
Niemand zit te wachten op een malloot die in de 3de persoon zit te lallen.
Ik heb haar een nette mail gezonden. Ze leest en antwoord haar mails altijd. Nu ineens niet. SCHANDE!quote:
Boehoe.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik heb haar een nette mail gezonden. Ze leest en antwoord haar mails altijd. Nu ineens niet. SCHANDE!
Weet niet of dit over die callcenterbaan gaat, maar je moet echt wel een complete megool zijn wil je voor zoiets niet aangenomen worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat? Dan kunnen ze nog steeds netjes bellen/mailen en zeggen:
Klootzak: Baan is helaas al vervuld, je bent te laat.
Klootzak vergeef ik, want hij had me al gewaarschuwd dat er al 2 op gesprek waren geweest. Blijft wel een klootzak omdat hij geen contact heeft opgenomen.
Recruiter miep: We hebben toch besloten dat we niet verder met je gaan.
Deze krijgt klacht aan haar broek.
Geen callcenter. Kassamedewerkerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Weet niet of dit over die callcenterbaan gaat, maar je moet echt wel een complete megool zijn wil je voor zoiets niet aangenomen worden.
Ik weet niet of dat het geval is met jou of niet, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Kluun is woestquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar hetzelfde voor geldt.
Hebben ze voor dat soort functies tegenwoordig ook al recruiters?quote:
Je moet voor dat soort banen ook direct bij het bedrijf solliciteren, scheelt een hoop gezeik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Kluun is woest![]()
![]()
Handen jeuken om een klacht tegen miep in te dienen!
Ja zodat ze je in levende lijve kunnen zie.. Oh wachtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je moet voor dat soort banen ook direct bij het bedrijf solliciteren, scheelt een hoop gezeik.
Gedaan, maar die geven ook geen antwoord. Dus dacht ik probeer het via arbeidersbureau. En dat bleek te werken, dus niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je moet voor dat soort banen ook direct bij het bedrijf solliciteren, scheelt een hoop gezeik.
Ik ben een knappe jongeman. Ik lijk op Daniel Radcliffequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja zodat ze je in levende lijve kunnen zie.. Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |