abonnement Unibet Coolblue
pi_178872288
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178872294
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:05 schreef Greys het volgende:
Tis echt 3Js all over.
Hij is toch zo authentiek? En dan ineens met breakdancers en raar gedoe komen wat hij in z'n dertigjarige carrière NOG NOOIT op het podium had. Ineens op het ESF heel anders gaan doen als dat je normaal doet/bent.

Dat uitgerekend hij deze fout zou maken. Bizár. -O-
Dit vooral ook ja. Ik had echt 100% vertrouwen dat hij echt dicht bij zichzelf zou blijven en niet iets anders zou gaan doen 'want Eurovisie'.
Hij is de laatste persoon waar ik dat van had verwacht.

En hij wil zo graag dicht bij zichzelf en zijn helden blijven? Hoe kan hij dat dan hier mee rijmen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:10:25 #3
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178872320
Ik ben nu wel echt superbenieuwd hoe hij dit zelf gaat duiden.
Koel en donker bewaren
  Vis een optie? dinsdag 1 mei 2018 @ 19:11:06 #4
70532 loveli
N
pi_178872339
Kan vanavond pas kijken, maar ik begrijp dat het vorig jaar een stuk beter was?
crap in = crap out
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:11:25 #5
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178872350
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan vanavond pas kijken, maar ik begrijp dat het vorig jaar een stuk beter was?
Vorig jaar was ánders.
Koel en donker bewaren
pi_178872367
niet als de eerste keer, het klikt niet zomaar weer?

-O-
pi_178872374
Die dansers halen, door zo mechanisch te bewegen, ook de hele energie uit het nummer.
Meh.

En wat ze daarna doen, daar heb ik het niet eens meer over.

Die Pannecoucke is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar bakt er na TCL eigenlijk bedroevend weinig van.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178872389
100% vertrouwen in Hans gehad denk ik..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2018 @ 19:12:47 #9
163650 Greys
pi_178872391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit vooral ook ja. Ik had echt 100% vertrouwen dat hij echt dicht bij zichzelf zou blijven en niet iets anders zou gaan doen 'want Eurovisie'.
Hij is de laatste persoon waar ik dat van had verwacht.

En hij wil zo graag dicht bij zichzelf en zijn helden blijven? Hoe kan hij dat dan hier mee rijmen?
Niet. Het valt niet te rijmen. Gewoon niet. :{

Niet met wat hij zelf allemaal zei. Niet met wat Cornald zei. Niks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2018 @ 19:13:29 #10
163650 Greys
pi_178872404
Pannecoucke kan idd afgeschreven worden voortaan voor het esf. Zowel België als NL slecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:13:35 #11
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178872408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:12 schreef marcodej het volgende:
Die dansers halen, door zo mechanisch te bewegen, ook de hele energie uit het nummer.
Meh.

En wat ze daarna doen, daar heb ik het niet eens meer over.

Die Pannecoucke is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar bakt er na TCL eigenlijk bedroevend weinig van.
Ja ik stel voor dat het nu echt afgelopen is met die Pannecoucke-ophemeling. Ik was er na Trijntje eigenlijk al klaar mee. TCL was een toevallige hit, de rest van zijn oeuvre is meer mis (nou oke Douwe Bob was ook wel leuk).

Oh man Douwe Bob. Wat voelt dat als een verademing, een warm bad, vergeleken met dit :P :D
Koel en donker bewaren
pi_178872423
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:05 schreef Greys het volgende:
Tis echt 3Js all over.
Hij is toch zo authentiek? En dan ineens met breakdancers en raar gedoe komen wat hij in z'n dertigjarige carrière NOG NOOIT op het podium had. Ineens op het ESF heel anders gaan doen als dat je normaal doet/bent.

Dat uitgerekend hij deze fout zou maken. Bizár. -O-
Snap het ook niet. Komt total niet overeen met wat hij eerder zei. Ik heb het al eerder gezegd net, maar dit is een soort van herhaling van 2012. Die dansers zijn zo nep, dat doet echt afbreuk aan het totaalplaatje. Het komt niet geloofwaardig over en een wtf-moment is nooit goed als je serieus genomen wil worden als muzikant. Roemenie 2013 (dracula) zorgde ook voor wtf-momentjes, maar daarbij werkt zoiets wel, niet bij iemand die met heel zijn hart country uitdraagt en wil dat Europa het gaat omarmen. Dat gaat op deze manier niet lukken. Ik zie het niet gebeuren. Finale moet nog haalbaar zijn daar is het lied te goed voor. Waylon's zang zal ook niet teleurstellen. Maar de act gaat dit lied laag doen eindigen en daar baal ik zo ^#@^&*& van.
~The present is all there is~
pi_178872430
- 'We worden eerste of laatste'

Nou, het is in ieder geval duidelijk welke het wordt _O-
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 19:14:24 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178872432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik stel voor dat het nu echt afgelopen is met die Pannecoucke-ophemeling. Ik was er na Trijntje eigenlijk al klaar mee. TCL was een toevallige hit, de rest van zijn oeuvre is meer mis (nou oke Douwe Bob was ook wel leuk).

Oh man Douwe Bob. Wat voelt dat als een verademing, een warm bad, vergeleken met dit :P :D
Hadden ze hier ook moeten een simpele warme staging zonder toeters en bellen
pi_178872433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik stel voor dat het nu echt afgelopen is met die Pannecoucke-ophemeling. Ik was er na Trijntje eigenlijk al klaar mee. TCL was een toevallige hit, de rest van zijn oeuvre is meer mis (nou oke Douwe Bob was ook wel leuk).

Oh man Douwe Bob. Wat voelt dat als een verademing, een warm bad, vergeleken met dit :P :D
Ja, en dan ging die 10 seconden stilte nog de mist in :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178872434
Volgend jaar gewoon David Grifhorst
pi_178872475

Totaal geen rook, pyro of wat dan ook.

Dansers die overduidelijk geen muziekinstrument kunnen spelen, dat ziet er zo amateuristisch uit.
Dat zag er bij die indiaan van ons een paar jaar geleden ook niet uit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178872478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:13 schreef Greys het volgende:
Pannecoucke kan idd afgeschreven worden voortaan voor het esf. Zowel België als NL slecht.
Ja ik twijfelde, maar gaf 'm sowieso dit jaar de kans en had er in ieder geval een stuk meer van verwacht. Maar dat België én Nederland nu verpest worden door de staging zegt heel veel.
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 19:17:13 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178872508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik twijfelde, maar gaf 'm sowieso dit jaar de kans en had er in ieder geval een stuk meer van verwacht. Maar dat België én Nederland nu verpest worden door de staging zegt heel veel.
Zeker allebei nummer die gewoon top 10 zouden eindigen normaal denk ik
pi_178872510

Haha, elke danser krijgt ook zijn 15 seconds of spasme. _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:17:43 #21
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178872525
En ik had er al rekening mee gehouden dat ik dit moest gaan zeggen:

Wás het maar de motor!
Koel en donker bewaren
pi_178872567
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  ESF Reporter dinsdag 1 mei 2018 @ 19:19:47 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_178872580
Ik ben nu bij m’n ouders op bezoek en heb heerlijk kunnen foeteren. oO<
pi_178872588
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef marcodej het volgende:

Totaal geen rook, pyro of wat dan ook.

Dansers die overduidelijk geen muziekinstrument kunnen spelen, dat ziet er zo amateuristisch uit.
Dat zag er bij die indiaan van ons een paar jaar geleden ook niet uit.
Ik vind de belichting ook zo kut, zo 3js.... dit nummer vraagt verdomme om spectaculairdere belichting
~The present is all there is~
pi_178872617
quote:
Lachwekkend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')