Alsof de club failliet is en opgeheven wordt.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:48 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/nuldettig/status/993170014655131649?s=21
Jammer eigenlijk. Hadden ze weer een kansje.quote:
26.000 man is leegquote:Op zondag 6 mei 2018 22:30 schreef GereDathan het volgende:
Al een goed JL sfeertje daar, lange zijde was praktisch leeg. Vitesse zou trots zijn op zoveel leegte, dat lukt zelfs hen niet
"retard"quote:
In Amsterdam zitten er ook altijd 47000, en dat terwijl je de stoeltjes vaak kan tellen.quote:
bevestigt*quote:Op maandag 7 mei 2018 09:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
"retard"
Je bevestigd echt elk vooroordeel in je posts
Nee, respect voor de mensen die nog komen en blijven komen straks. Vind dat er nog veel zitten hoor.quote:
Dan past hij prima in dit topic waar we een club uitlachen die een karikatuur op zichzelf aan het worden isquote:Op maandag 7 mei 2018 11:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
GereDathan blijft zichzelf maar belachelijk maken
Waarom denk jij dat iedereen Twente zal missen? Ik lees voornamelijk mensen met voetbal kennis dat het wel een gemis zal zijn en die geloof ik eerder dan onwetende zoals jijquote:Op maandag 7 mei 2018 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Waarom denkt Twente trouwens dat iedereen Twente zal gaan missen
quote:Op maandag 7 mei 2018 11:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat iedereen Twente zal missen? Ik lees voornamelijk mensen met voetbal kennis dat het wel een gemis zal zijn en die geloof ik eerder dan onwetende zoals jij
Daarom heb ik het ook over mensen met voetbal kennis die komen met onderbouwend meningen niet eenzijdig niets zeggende plaatjesquote:
Dat is niet mijn vraag. Maar bedankt voor het opwerpen van deze totaal andere vraagquote:Op maandag 7 mei 2018 11:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat iedereen Twente zal missen?
Verder is voetbalkennis één woord. En het gaat mij er niet om wie jij gelooft. Het gaat mij erom dat Twente voor doet komen dat 17 clubs nu in een rouwstemming zouden zitten omdat een clubje uit het oosten van het land een niveautje lager gaat ballenquote:Ik lees voornamelijk mensen met voetbal kennis dat het wel een gemis zal zijn en die geloof ik eerder dan onwetende zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |