Nou, meer normale mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:19 schreef Bananenpap het volgende:
Want de andere stations in Nederland zijn zo ontzettend sfeervol.
jij bent hier ook altijd pas na 12 uur.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:57 schreef Mr.Ping het volgende:
Tot een uur of twaalf gaat het nog wel, maar daarna komen de nutteloze uitkeringstrekkers uit hun bed en ontstaat er een vreemd sfeertje.
Ja daar hangt altijd van alles rondquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:27 schreef Sigaartje het volgende:
Raar volk waarvan je de oogblik al ziet van, daar is iets mis mee.
Toen ik een plasje wilde plegen bij de toiletten daar en ik zag allerlei volk
onder de hekjes doorduiken bij de betaalautomaat had ik echt zoiets van: wat is dit voor ongein? Zoiets had ik nog nooit gezien.
Het is volgens mij echt een totaal geflipte stad.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:27 schreef Sigaartje het volgende:
Raar volk waarvan je de oogblik al ziet van, daar is iets mis mee.
Toen ik een plasje wilde plegen bij de toiletten daar en ik zag allerlei volk
onder de hekjes doorduiken bij de betaalautomaat had ik echt zoiets van: wat is dit voor ongein? Zoiets had ik nog nooit gezien.
Het is volgens mij echt een totaal geflipte stad.
Misschien was ik op het verkeerde moment.quote:
Ik heb het een keer in de trein gedaan, stond ik lekker gratis te plassen in zo’n grafittihokje, kwam dat ding plotseling in beweging. Werd dat ding afgerangeerd.quote:
Plas in je kont.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:01 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in de trein gedaan, stond ik lekker gratis te plassen in zo’n grafittihokje, kwam dat ding plotseling in beweging. Werd dat ding afgerangeerd.
Zal ik nooit meer vergeten.
hehehe mooi man.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:01 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in de trein gedaan, stond ik lekker gratis te plassen in zo’n grafittihokje, kwam dat ding plotseling in beweging. Werd dat ding afgerangeerd.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:01 schreef Sigaartje het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Met het nieuwe Centraal station van Rotterdam is echt helemaal niets mis. TS moet wel totaalproleet zijn. Het is zelfs wereldwijd het 5e beste station en moet alleen New York Grand Central, Washington Union Station, Hong Kong HKU Station en Gare du Nord in Parijs voor laten gaan.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ter-wereld~a973792f/
En dan komt fok zolderauti die ook een keer buiten zijn dorp is geweest er over klagen
Dank u voor deze wijze woorden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Met het nieuwe Centraal station van Rotterdam is echt helemaal niets mis. TS moet wel totaalproleet zijn. Het is zelfs wereldwijd het 5e beste station en moet alleen New York Grand Central, Washington Union Station, Hong Kong HKU Station en Gare du Nord in Parijs voor laten gaan.
En dan komt fok zolderauti die ook een keer buiten zijn dorp is geweest er over klagen
Geeft niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dank u voor deze wijze woorden.
Ik wou zelf al mijn beklag over TS uiten, maar u haalt de woorden uit mijn mond
Ja, ha ha.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Genoteerd in je bestandje dat je bijhoudt over alle FOK!kers?
Even serieus hé, hoeveel tijd te veel heb je dat je dat allemaal gaat bijhouden?quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, ha ha.
Ik heb zelfs een veld vriend/geen vriend toegevoegd.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Niks, het kost me zelfs weinig tijd. Programmeren is een hobby van me, nou was dit geen programmeren, een Access-bestand is in een minuut in elkaar gedraaid. Daarnaast, als ik Fok! dan staat het Access-bestand er naast om in te voeren.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Even serieus hé, hoeveel tijd te veel heb je dat je dat allemaal gaat bijhouden?
Dit is toch niet serieus hoop ikquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Niks, het kost me zelfs weinig tijd. Programmeren is een hobby van me, nou was dit geen programmeren, een Access-bestand is in een minuut in elkaar gedraaid. Daarnaast, als ik Fok! dan staat het Access-bestand er naast om in te voeren.
Kost geen moer tijd. Probeer het zelf maar. Ik begon er mee toen hier forumleden tegenstrijdige informatie over zichzelf begonnen te geven en wat veel belangrijker is, dat ik ongelooflijk veel ruzie kreeg met personen hier.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus hoop ik
Tja, het zal je misschien weinig tijd kosten, ik vind het toch een merkwaardige bezigheid en ook niet helemaal gezond eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Kost geen moer tijd. Probeer het zelf maar. Ik begon er mee toen hier forumleden tegenstrijdige informatie over zichzelf begonnen te geven en wat veel belangrijker is, dat ik ongelooflijk veel ruzie kreeg met personen hier.
Nu hou ik bij welke godsdienst iemand heeft of waar hij gevoelig voor is. Dan kan ik dat mijden.
Daarbij heb ik een top 10 aan mafkezen. Nummer 1 ga je nooit raden. Maar er lopen hier een stel cocosmakronen rond!
Helemaal niets. Je hoort bij de grijze middenmoot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, het zal je misschien weinig tijd kosten, ik vind het toch een merkwaardige bezigheid en ook niet helemaal gezond eerlijk gezegd.
Wat heb je over mij zoal geregistreerd als ik zo vrij mag zijn?
Nou moequote:Op woensdag 2 mei 2018 11:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Helemaal niets. Je hoort bij de grijze middenmoot.
Merkwaardige bezigheid....quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, het zal je misschien weinig tijd kosten, ik vind het toch een merkwaardige bezigheid en ook niet helemaal gezond eerlijk gezegd.
Wat heb je over mij zoal geregistreerd als ik zo vrij mag zijn?
quote:[b]Op woensdag 2 mei 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:[/
Daarbij heb ik een top 10 aan mafkezen. Nummer 1 ga je nooit raden. Maar er lopen hier een stel cocosmakronen rond!
Faalklacht. Loop je nou te miepen over het mooiste en modernste station van Nederland in de hipste en meest gewilde stad van Nederland.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:18 schreef Sigaartje het volgende:
Moest daar overstappen. Wat is dat een droevig station zeg![]()
Wat een kutsfeer hangt daar. Allemaal paranoia’s met raar haar die je met achtervolgingswaanzin aan zitten te staren. De helft van de toiletbezoekers duikt daar onder de poortjes door.
Wat een droevenis daar.
Klacht: The Bronx in Nederland.
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:23 schreef NanKing het volgende:
Wat een mooie topicwending.
Een database van users bijhouden, geniaal!
Ik dacht na die gebrande cdroms van fc dat t niet gekker kon.
Rotterdam
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:18 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een kutsfeer hangt daar. Allemaal paranoia’s met raar haar die je met achtervolgingswaanzin aan zitten te staren. De helft van de toiletbezoekers duikt daar onder de poortjes door.
Wat een droevenis daar.
Beste beste Iwanius, ik moet weer wennen aan allemaal mensen om me heen. En weet je wat ik ga doen? Nou?quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht. Loop je nou te miepen over het mooiste en modernste station van Nederland in de hipste en meest gewilde stad van Nederland.
Ga lekker terug naar dat gehucht waar je vandaan komt en waar ze nog of lopen na te denken hoe ze zelf een modern station op poten zetten of waar de werkzaamheden in een 12 jaren stappenplan zijn gestrand.
[ afbeelding ]
Ja je bent er erg bekend, dat blijkt wel. Perron 0 is immers pas 24 jaar geleden opgehevenquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja.
Was dat ook niet waar perron 0 ooit was?
Afvoerputje van NL, dat gebied.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja.
Was dat ook niet waar perron 0 ooit was?
Afvoerputje van NL, dat gebied.
Ga je nou serieus een "onderzoek" van Arcadis inbrengen als argument? Die proletenclub die zelf betrokken is bij de renovatie van Rotterdam Centraal?quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Afgewezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:18 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een droevenis daar.
Ha ha ha haquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:04 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Afgewezen.
Haten op negers, racist.
quote:
Nee dat klopt. Dat hebben we niet hier.quote:
In elk geval wel een stukkie groter dan station Rotterdam ja.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:20 schreef ManianMan het volgende:
Utrecht is in mijn beleving veel mooier.
Je zou maar over de kwaliteit van argumenten gaan jammeren en dan zelf 2 alinea's zonder argumenten maar met alleen maar drogredenen volschrijven.....quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:57 schreef OEM het volgende:
[..]
Ga je nou serieus een "onderzoek" van Arcadis inbrengen als argument? Die proletenclub die zelf betrokken is bij de renovatie van Rotterdam Centraal?
Dacht eventjes dat er een objectieve club zo zwakzinnig was om die 16 kutspoortjes met wat troep eromheen te vergelijken met echte stations, maar dat valt gelukkig weer mee.
Ja heerlijk, met dat betonnen slakkenhuis van Hoog-Catharijne waar je doorheen moet om de binnenstad te bereiken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:20 schreef ManianMan het volgende:
Utrecht is in mijn beleving veel mooier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |